Itaalia käsitöö

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Itaalia käsitöö

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Itaallased on tegelikult ikka tõsist viitsimist täis erilisi käsitöörattaid toota.

http://www.wrm-motorcycles.com/ing/index.asp?pag=moto
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Itallaased on tõesti väga respektaabel seltskond. Seda nii tsiklite osas kaui ka näiteks paatide ( superjahid! ) osas. Sinine lint kah nagu nende rahvuskarikas juba :? , kui paatidest rääkida. Tsiklitest aga...MV Augusta, MotoGuzzi, Aprilia...... ojeee:)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Osaa :) Seda kassid ostaksid. Ma pean ikka selle aja ära ootama kuni selver neid müüma hakkab :)
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

Jee

Mis sa oskad muud kosta peale selle, et itaalia raud on itaalia raud ja seda tema kõige paremas mõttes. Ferrary ju ka itaalia oma.

See ratas seal ei näe küll päris MotoGuzzi Griso moodi välja, aga noh maitsed ongi erinevad. Mudas mässajatele on sellised pillid loomulikult ainult meeldivaks silmailuks.

Erki
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selle ratta kohta võiks öelda et Itaalia raud on itaalia süsinikkiud seekord :). Raam, tagakiige ja palju muud on carbonist!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Honda mootori ja raami klooniga pill. Aint raam on karboonist.

Aga huvitav on seal hoopis see raamigeomeetria muutmine .
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Mitte ainult Itaallased ei oska teha huvitavat ja omapärast käsitööd
http://ratbike.org/docs/show03_15.php
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

racerx kirjutas:
Honda mootori ja raami klooniga pill. Aint raam on karboonist.

Aga huvitav on seal hoopis see raamigeomeetria muutmine .
No sa oled kah igav, teised näevad vaeva, teevad midagi valmis ja sulle ikka ei kõlba :).
Keegi võiks parem rääkida, kas see Sölva amort ka tegelikult hea on?

RsB1ker

Lugemata postitus Postitas RsB1ker »

Raitz kirjutas:
Mitte ainult Itaallased ei oska teha huvitavat ja omapärast käsitööd
http://ratbike.org/docs/show03_15.php
Eks see üks pool prosta värk ole. :roll:

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Ei miks ei kõlba: Jumala vägev pill on.
Ma lihtsalt juhtisin tähelepanu, et viimaste ekslusiivkrossika-supermoto-enduro ehitajate trendide kohaslet on Honda mootor üks ühele maha tõmmatud.

See ju loogiline, oma mootori tegemine on kuskil suurusjärk 5 mill euri.
Ja loomulikult kui juba kloonida siis kõige paremat :)


Sölva amort hea ? Oleneb kellele ja millele. Carmichael või Bubba mõtleks mitu korda ennem kas oma aiakärule sellist alla keerata.
Tavaline eesti tasemel harrastaja kui tal on viimase kahe aasta jooksul toodetud Honda Showa peaks võtma manuali ja lugema seda ja siis keerama amorti ja kui rahul pole siis veel lugema ja keerama ja kui ikka rahul ei ole siis veel lugema.... no ja kui siis ka lõpuks rahul pole siis ehk õlikoguse või vedruga mängima vastavalt sellelesamale raamatule.

Aga Sölva on parem kui Öhlins.
Kasutaja avatar

Teema algataja
mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

"Aga Sölva on parem kui Öhlins."

Nu vot seda ma just küsisingi ;).

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
No sa racerx torkasid nüüd küll Sölvale otse südamesse :)
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

RsB1ker kirjutas:
Eks see üks pool prosta värk ole. :roll:
Khm, tahad äkki ära tõlkida, mis sa sellega öelda tahtsid?

Prosta = venekeelne muundsõna ja tähendusega lihtne, lihtlabane. Mida tähendab lause: "eks see üks pool lihtlabane värk ole" ?

Kuidagi palju on tekkinud selliseid tühikargajaid, kes kasutavad laensõnu ja muundsõnu, saamata ise aru mida need tähendavad. KUS ON KEELEPOLITSEI SILMAD ??? :) (Mari Öö, Sinu poole karjun nõutu näoga).

RsB1ker

Lugemata postitus Postitas RsB1ker »

Tarts kirjutas:
RsB1ker kirjutas:
Eks see üks pool prosta värk ole. :roll:
Khm, tahad äkki ära tõlkida, mis sa sellega öelda tahtsid?

Prosta = venekeelne muundsõna ja tähendusega lihtne, lihtlabane. Mida tähendab lause: "eks see üks pool lihtlabane värk ole" ?

Kuidagi palju on tekkinud selliseid tühikargajaid, kes kasutavad laensõnu ja muundsõnu, saamata ise aru mida need tähendavad. KUS ON KEELEPOLITSEI SILMAD ??? :) (Mari Öö, Sinu poole karjun nõutu näoga).
Ma mõtlesin selle musta masinaga seda, et see nagu lihtsalt kokku pandud!!!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Liiga viiskalt arvatud. See on seal üks harilik sara .
Mingist käsitööst või huvitavatest lahendustest seal pole märkigi.
On heast tsiklist lihtsalt üks "cool" peldik tehtud.
Prosta on liiga hea väljend, huinaa oleks paras.

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

OT
racerx kirjutas:
Prosta on liiga hea väljend, huinaa oleks paras.
Muuseas, kas racerx teab, mida tähendab хуйня? Usun, et tean vastsust juba ette. Sul isegi kirjapilt vale.

Inimesed, ärge kasutage sõnu mille tähendust te ei tea ja mida kirjutada ei oska. Mu vanaisa armastas ikka öelda: ole vait, paistad targem välja! :D

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Vahet pole kuidas kirjutatud. Mõte jääb samaks.
Ja igaüks kes tahab aru saada saab aru.
Ja igaüks kellel pole midagi muud öelda kui tähti närida saab ka aru.

Kas sina tead et eelkõige on see ikkagi tsiklifoorum. Kas kui tsiklimeeste kokkutulekul istud siis parandad ka kogu aeg kõigi juttu, karpa= karburaator ja kui keegi ütleb oiblääd siis küsid ta käest kas tead mis see tähendab ja kas tead et hääldasid natuke valesti ?
Kui sa mõttest teinekord aru ei saa siis küsi.
Kuigi pea on tühi pole mõtet päris filoloogia foorumit vist tekitada.
Ja kui mõttega loed mis ma öelda tahtsin siis ehk rohkem tühja ei karga selle keeleteemaga.

Ma saan aru et oled mode siin ja pead korda hoidma jne. Aga miskit polnud ju kontrolli alt väljas alates sellest "pool prostast". Igaühele selge mis öelda taheti.
Seal setumaa pool on see mu meelest üsna levinud väljend ( eks ta üks pool prosta värk ole)
Nii et midagi imelikku siin pole ja kui setumaad eestimaaks pidada siis on kõik ok ju ?

RsB1ker

Lugemata postitus Postitas RsB1ker »

Vaatan välismaiseid foorumeid, ühe masina kohta küsitakse kümneid kordi JA ALATI vastatakse ilusti... Mitte, et "KRT VAATA NEID TEEMASID SIIN MILJONEID". Välismaalased on sõbralikumad!
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

seal on erinevaid teadjamehi palju rohkem, kui meie pisikeses konnatiigis ja kordamööda ühte ja sama vastata on ju lihtsam. meil siin neid kogemustega inimesi vähem, ei jaksa ju otsast ja otsast alata...
Vahest sõidan ja teen asju.

alar
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Juul 2004, 10:50
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas alar »

Ma arvan et keegi ei küsi ühte-sama küsimust mitu korda mitte paha pärast vaid pigem teadmatusest/oskamatusest. Pole ju raske kellelegi anda kasvõi link arutatud sarnasest teemast vms. Sry OT..

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts »

OT
racerx kirjutas:
...
Asssaaa! Küll nüüd võttis hinge! Võta rahulikult. Su jutu mõte oli arusaadav. Isegi mulle. :) Vaatamata tühjale peale. Ja suur tänu, et silmad avasid. Uskumatu, et ma tsikli foorumisse sattusin :shock: ! Ei, neid inimesi kes minuga ühe laua ääres istuvad, ei pea parandama. Imelik, onju ...
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

RsB1ker kirjutas:
Vaatan välismaiseid foorumeid, ühe masina kohta küsitakse kümneid kordi JA ALATI vastatakse ilusti... Mitte, et "KRT VAATA NEID TEEMASID SIIN MILJONEID". Välismaalased on sõbralikumad!
siinkohal eksid, kui soovid, siis ma võin sulle anda paar küsimust, mida näiteks UK ja US Horneti foorumitest küsida..
Suurim vahe on selles, et välismaa foorumites ei ole lastetuba (rollerimehi) ja ineskarusid ka mitte. Seltskond on täiskasvanud.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”