Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Huvitaks, milliseid negatiivseid(ja ka positiivseid) kogemusi on siinsel rahval olnud motodepoos müüdavate kasutatud ratastega. Miks üldse küsin- ise miskipärast kipun arvama, et motodepoo müüb vähe paremaid rattaid, kui need mis on juba eestis 15 inimese käest läbi käinud.
Käisin üks päev kaemas üht 1988. aasta CBR600F-i, mis oli ostetud 2008.a. motodepoost. Alates ostust on ratas sõitnud ca 1000km, peale talve käivitus neljandal 15s käiamisel.
Ja küsiks sellise asja ka, kumba eelistada, kas cbrf 1988 või 600-st katanat aastast 1992(jätame konkreetsete aparaatide tehnilised seisukorrad hetkel kõrvale)?
Tänud ette
Küsiks sellise asja ka, kumba eelistada, kas sellist cbrf või suzu gsx600f aastast 1992(jätame tehnilise seisukorra ja välimuse kõrvale)?
Tänud ette kõigile, kes viitsivad oma arvamust avaldada
edit: äkki nüüd sai parem, enne läks midagi viltu
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Jawamees sinu jutt läks natuke segaseks soovitaks teha väikest parandus tööd.
Ilma "poole-litrita" sinu juttust on väga raske aru saada.
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Ega saa jah suurt aru mis sa nüüd teada tahad. Motodepoos on rattad välismaalt nagu välismaalt rattad ikka. Kunagi ei tea mis saada võib. Ja ega motodepoo ka ainuke pole kes kasutatuid rattaid müüb. Ja 92 aasta GSXF on väga hea ratas olenemata mida sa sellega teha soovid(kiirendus, rinka, stunt, trial-kõigeks on hea )
Ja mida pead silmas selle sama CBRF'ga?
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Ja miks sa arvad et 15 välismaalast hoiavad ratast aastaringi paremini kui 15 eestlast oma 5 kuuse talvega? Lihtsalt seda sa ei tea, mitu omanikku on välismaa rattal olnud, erinevalt eesti omadele, kus enamus teab täpselt kes on tema ratta eelmised omanikud olnud. Mina tean isegi mitu omanikku mu vanal autol on olnud
Mina kaldun arvama, et välismaal vahetatakse rattaid olulisemalt rohkem kui eestis(inglismaal pidavat 2006 aasta rattal juba eelnevat omanikku olema.....)
Ja ega ükski endast lugupidav motopood kottilastud jama ka ei müü, seega oleme tagasi nullis, kus loevad tehnilised näitajad ja kindla ratta seisukord, mitte see mitu matsi on sadulale istunud.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
mart211 kirjutas:Ja miks sa arvad et 15 välismaalast hoiavad ratast aastaringi paremini kui 15 eestlast oma 5 kuuse talvega? Lihtsalt seda sa ei tea, mitu omanikku on välismaa rattal olnud, erinevalt eesti omadele, kus enamus teab täpselt kes on tema ratta eelmised omanikud olnud. Mina tean isegi mitu omanikku mu vanal autol on olnud
![]()
Mina kaldun arvama, et välismaal vahetatakse rattaid olulisemalt rohkem kui eestis(inglismaal pidavat 2006 aasta rattal juba eelnevat omanikku olema.....)
Ja ega ükski endast lugupidav motopood kottilastud jama ka ei müü, seega oleme tagasi nullis, kus loevad tehnilised näitajad ja kindla ratta seisukord, mitte see mitu matsi on sadulale istunud.
Aga kui nüüd tõenäosust kasutada, siis mida rohkem omanikke on, seda suurem on tõenäosus, et nende seas on olnud inimene, kes hoolitseb ja hooldab ratta eest. Kui ainult üks omanik, kes ei hoolitse ega hoolda, siis ju ka halb.
Hea näide Fireplay CBR, vaat kuidas Fireplay hooldab
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Oma esimese lääne tsikli ostsin Motodepoost aastaid tagasi. Igati viis pluss ost oli. Iseasi, kas see info nüüd mingis osas aitas jawameest. Oma järgmised mootorrattad olen soetanud aga Bikepointist. Kuidagi mõnusam ja hubasem tunne on sinna minnes alati. Siklid seisavad ka kenasti reas nagu uued. Läigivad-helgivad ja lausa kutsuvad ostma. Proovisõitudele pole ka kunagi ära öeldud. Kõik nagu olema peab
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Kipsi kirjutas:mart211 kirjutas:Ja miks sa arvad et 15 välismaalast hoiavad ratast aastaringi paremini kui 15 eestlast oma 5 kuuse talvega? Lihtsalt seda sa ei tea, mitu omanikku on välismaa rattal olnud, erinevalt eesti omadele, kus enamus teab täpselt kes on tema ratta eelmised omanikud olnud. Mina tean isegi mitu omanikku mu vanal autol on olnud
![]()
Mina kaldun arvama, et välismaal vahetatakse rattaid olulisemalt rohkem kui eestis(inglismaal pidavat 2006 aasta rattal juba eelnevat omanikku olema.....)
Ja ega ükski endast lugupidav motopood kottilastud jama ka ei müü, seega oleme tagasi nullis, kus loevad tehnilised näitajad ja kindla ratta seisukord, mitte see mitu matsi on sadulale istunud.Aga kui nüüd tõenäosust kasutada, siis mida rohkem omanikke on, seda suurem on tõenäosus, et nende seas on olnud inimene, kes hoolitseb ja hooldab ratta eest. Kui ainult üks omanik, kes ei hoolitse ega hoolda, siis ju ka halb.
Hea näide Fireplay CBR, vaat kuidas Fireplay hooldab
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Kasutatud ratta ost alati ehku peale minek. Pole vahet kas poest või omaniku käest. Nii palju on ehk võib olla vahet, et kui poest ostad kasutatud siis mingiga variant jääb et kui kojusõites ilmneb mingi suur kala siis suure vingumise ja võsapetsi abiga saad ümber vahetada või korda. Eraisik saadab sind tõenäoliselt silhtsalt seenele. Mina olen ostnud oma lühikese mootorratturiks olemise aja jooksul 4 ratast, millest üks oli pehmelt öeldes räim. 2 olen ostnud depoost, kui see müügimehe jutt ja ilusad sõnad kõrvale jätte siis ratas nagu ratas ikka sõita sai ja oli oma vanusele vastavas korras. 1 ostsin Motoaidast. See oli väga heas tehnilises seisukorras. Ja nüüd ostsin ühe ratta Eraisikult. Üks asi mis ilmnes näiteks oli et õlipunnil oli keere üle keeratud(võib olla ka valessse keermesse) ja õlivahetades nüüd enam ei pea tilgub rämedalt, kui ostsin siis kuidagi pidas loku all polnud. Ostes ju kõiki mutreid üle ei vaata ja mootorit pulkadeks ei kaku. Veel ilmnes mõningaid halvast hoidmisest ja lohakast hooldusest tingitud vigasid kuid see selleks. Samas kui nüüd võtta teema algataja loogikat, siis mina olen teab mitmes omanik juba võib olla 20-s kuna ratas on 91a. ja kui ma ta nüüd enda jaoks korda teen aasta sõidan ja tekib vajadus uue järgi ning müüki panen siis müün sitemat ratast kui kuskilt saksast või inglismaalt toodut? Ma ei usu. Mine vaata ratas üle sõida taga vaata mis häält teeb ja mis seiusus kuluosad on. Kui hakkad ratast ostma mis on pea 20 aastat vana siis loks et mingit irmsat läikivat ja 100% korras püssi sa ei saa, osta ta siis poest või eraisiku käest. Võib jopata ja võid ka täiega perssest saada ja pärast kiruda ja halada.
Kuradi pikk jutt sai.
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Hurt kirjutas:Kasutatud ratta ost alati ehku peale minek. Pole vahet kas poest või omaniku käest. Nii palju on ehk võib olla vahet, et kui poest ostad kasutatud siis mingiga variant jääb et kui kojusõites ilmneb mingi suur kala siis suure vingumise ja võsapetsi abiga saad ümber vahetada või korda. Eraisik saadab sind tõenäoliselt silhtsalt seenele. Mina olen ostnud oma lühikese mootorratturiks olemise aja jooksul 4 ratast, millest üks oli pehmelt öeldes räim. 2 olen ostnud depoost, kui see müügimehe jutt ja ilusad sõnad kõrvale jätte siis ratas nagu ratas ikka sõita sai ja oli oma vanusele vastavas korras. 1 ostsin Motoaidast. See oli väga heas tehnilises seisukorras. Ja nüüd ostsin ühe ratta Eraisikult. Üks asi mis ilmnes näiteks oli et õlipunnil oli keere üle keeratud(võib olla ka valessse keermesse) ja õlivahetades nüüd enam ei pea tilgub rämedalt, kui ostsin siis kuidagi pidas loku all polnud. Ostes ju kõiki mutreid üle ei vaata ja mootorit pulkadeks ei kaku. Veel ilmnes mõningaid halvast hoidmisest ja lohakast hooldusest tingitud vigasid kuid see selleks. Samas kui nüüd võtta teema algataja loogikat, siis mina olen teab mitmes omanik juba võib olla 20-s kuna ratas on 91a. ja kui ma ta nüüd enda jaoks korda teen aasta sõidan ja tekib vajadus uue järgi ning müüki panen siis müün sitemat ratast kui kuskilt saksast või inglismaalt toodut? Ma ei usu. Mine vaata ratas üle sõida taga vaata mis häält teeb ja mis seiusus kuluosad on. Kui hakkad ratast ostma mis on pea 20 aastat vana siis loks et mingit irmsat läikivat ja 100% korras püssi sa ei saa, osta ta siis poest või eraisiku käest. Võib jopata ja võid ka täiega perssest saada ja pärast kiruda ja halada.
Kuradi pikk jutt sai.
Ma ei nõustuks selle jutuga kohe mitte. Esmalt pole ma ise kordagi ühtegi "räimeks" sõidetud ratta otsa satuunud & rattaid olen ostnud kasutajatelt juba 6(7?). Lisaks olen müües ratta tagasi võtnud ning sedagi mitte seetõttu, et rattal midagi tegelikult valesti oli vaid mees otsustas lihtsalt teise ratta kasuks ning kui aus olla siis lihtsalt valetas oma olukorra kohta ning tulin talle vastu(hiljem selgus tõde).
Siinkohal ütleks isegi nii, et sageli ratast ostes tasub peaaegu rohkem tähelepanu müüale osutada, kui rattale.
Päikest
-
Teema algataja - Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Motodepoo kasutatud tsiklid ja ratta valik.
Ehk oskab keegi öelda, mida peaks vaatama cbri juures? Pisike õlileke on klapikambri kaane vahelt, mootor käib vaikselt. Tühipöörded olid sääl 1800kandis(lahtise õhuklapiga, natuke palju?) ja natuke ujusid ka. Pöörete ujumine peaks olema karpade sünkimise teema, samas omanik ütles, et käis selle jamaga ka kuskil mototöökojas, kus ratas oli 2 päeva sees, probleemist täielikult jagu ei saadud nagu näha(jutu järgi sõitis ta rattaga ainult töökojast garaaži ja pole enam sõitnud). Kas sealt võib karta mingeid suuremaid väljaminekuid või tuleb klapivahed ja karpad üle vaadata lihtsalt?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.