YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Tere!
Kus kohast saaksin Yamaha R1'le 1999 a. uue käigukasti, oskab keegi aidata? Vana on minekuperi ja järgmiseks hooajaks tahaks uue peale visata. Või on seda võimalik remontida? Teine käik viskab praegu julmalt üle, isegi rahulikult kiirendades.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
uus käigukast maksab palju - kui seda komplektsena üldse osta saabki.
kasutatud asendus kast ei maksa palju (vajadusel saab tuua nt Inglismaalt kui Eestist ei leia), kuid kuna tegemist kasutatud asjaga siis võib varsti jälle p...sses olla.
mõistlik oleks remontida - juhul kui plaanid ratast ikkagi edasi kasutada, tehakse Eestis head tööd nendega (vajadusel võin kontakte jagada) kuid ilmselt vaja siiski mingeid detaile ka uutega asendada ning need, samuti töö hind - pole üldjuhul väga odav.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Ehk ainult hammakas perses omadega. Ramol on üks päris osav vend, kes võrus neid kasti hammakaid teeb. Ramo.ee peaksid kontakti leidma.
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Vaevalt,et ainult ühe hammaka vahetusega asi piirdub.1 vigane on kindlasti enda kõrval oleva rikkunud jne.
2002 R1-l rappis teine käik...teise käigu hammaka kõrval oli kui õieti mäletan,siis 5 käigu hammaks.Lõpptulemuseks oli see,et vaid üks "kahvlihammakas"oli korralik,aga kuna teised said uutega asendatud,siis panin ka selle uue.Kokku kõik kasti hammakas ja vajalikud tihendid maksid 20 000 eeksu...
Taastatakse ka,aga mulle öeldi,et ainult müügiks tasub taastatud hammakad panna.(ärge mind nüüd sellele lause pärast risti lööge.)Mina otsustasin uued panna.Pealegi olid mul mõned hammakad nii läbi,et taastada polnud midagi.Mingi pealmine kiht või värki,oli nii peetis,et peale taastamist oleks asi pehmeks jäänud.
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
II käik on vist tõesti asi, mis saan kõige enam valu ja läheb ka kõige kiiremini läbi.
Minul ei vahetatud ära ühtegi hammikat vaid üks Võrumaa mees, Ramo kauplusel on kontaktid, freesis nurgad sirgeks ja oligi kõik. Küll oli vaja välja vahetada kahvel, mis ära väändub ja seda probleemi pidevalt süvendab. ka ei olnud teiste käikudega probleeme, sest viga saavad külgmised nuudid ja süvendid kõrvalhammikal.
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Suured tänud! Võtan ilmselt Ramo.ee lehelt kontaktid ja katsun nende meestega edasi suhelda. Kahjuks on nüüd aga veel suurem probleem. Juhtus selline asi, et kiige kronstein murdus ära! :/ Pole kunagi isegi kuulnud kelleltki, et selline asi oleks juhtunud! Ma ei taha ausalt öeldes teada, mis see eelmine omanik selle rattaga teinud oli!
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Ma pole just kõige pädevam mees neid asju lahti seletama, nii, et otsisin selgituseks igaks juhuks ühe pildikese ka kõrvale (nr.2 kõrv on murdunud!) : http://album.ee/node/25628595/50284923
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Ma küll ei tea, aga kas selline asi ei peaks nagu kauem vastu pidama, eluaegne olema? Minul ja minu "seljakotil" vedas täiega, et see polt sealt sirgel teel ja õnneks mitte väga suure hoo pealt minema ei lennanud.
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Kuna käigukasti hammasrattad on pindmise karastusega siis pelgalt nurkade "sirgeks" freesimine on vägagi poolik lahendus. Hammasrattad, mis vajavad remonti/taastamist/modifitseerimist, võib tuua RM-Motorsi. Päris Võrus ei asu, Tallinnast 40km Tartu poole Kose-Uuemõisas.
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Mis mõttes poolik lahendus?
Kas oskate mulle hindadest ka midagi rääkida? Kas tsikli tohib terves tükis sinna tuua, või peab ainult kast näpu vahel kohale jalutama?
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
piibek kirjutas:Mis mõttes poolik lahendus?
Kas oskate mulle hindadest ka midagi rääkida? Kas tsikli tohib terves tükis sinna tuua, või peab ainult kast näpu vahel kohale jalutama?
Oleneb kui palju viga on nurkadele tehtud. Võib juhtuda, et nurgad "sirgeks" freesides on pindmine kõva kiht maha freesitud ja kontaktpinnad jäävad pehmed e. olemasolev probleem on end kiire kordama. Sellisel juhul tuleb enne nurgad taastada ning alles siis freesida. Kindlasti on need ka kalasabas seega iga mees ei olegi võimeline seda tööd tegema.
Ülejäänud küsimuste vastused on Sul postkastis.
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
piibek kirjutas:Jah, ja saladuskatte all võin öelda, et "mitte vähe"
Nu ma arvasin kohe, et mõttekam on uus tsikkel osta
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Piipz kirjutas:mis neis ülejäänud küsimustes nii salajast oli?
Salajast ei ole asja juures midagi. Kui on tekkinud käigukastis mured, siis võib tuua need meile remonti/taastamisele. Vahet ei ole kas tood terve ratta või siis vigased detailid karbi sees. Ainus, mis sest muutub, on töö maksumus kuna ma pean selle käigukasti ise lahti võtma ja ka tagasi kokku panema.
Hind sõltub töömahust, mis tuleb selleks teha, et rahuliku südamega käigukasti uuesti kokku paneb. Ehk siis üks välja öeldud hind ei ole lõplik teisel juhul ja vastupidi. Ja pealegi, ilma asjale otsa vaatamata ei ole võimalik konkreetsest hinnast rääkida.
Selleks, et saada oma küsimusele kindlam ja kiirem vastus tasub saata e-mail kuna foorumi ei satu vahepeal nii tihti kui täna seda on juhtunud.
Huvilisi ja hädas olijaid aitavad
Madis Pilt - madis@rm-motors.eu
Martti Roomet - martti@rm-motors.eu
Re: YAMAHA R1 KÄIGUKAST
Jutt on jumalast õige. Ja olen igaljuhul tänulik kõigile, kes foorumis vastasid ja postkasti kirjutasid !
Aga, et teistel külastajatel ja lugejatel ka mingisugune ettekujutus oleks, siis erinevatest kohtadest võetud hinnad käigukasti hammasrataste taastamise puhul on siis 20 - 60 eurot hammakas, hind oleneb ka nukkide arvust, kogu käigukasti remontimisel kuni 350 eurot. Kui viia terve tsikkel, siis tööraha mootori lahti ja kokku monteerimisel läheb umbes 100 eurot maksma, raami vahelt maha võtmisel arvestatakse tunnihinda, nagu ma aru sain. Ja see on mingisugune 15-20 eurot (2-3 h reeglina). Seega idee järgi peaks terve kasti TAASTAMINE minema maksma mingisugune 120 - 500 eurot! Kõik oleneb sellest palju ise teha viitsid. Ükski hind pole lampi võetud ja kõik on erinevatest kohtadest saadud pakkumiste korral kokku pandud.
Kuna taastamine võib lõppkokkuvõttes ikka väga kalliks minna, siis võib olla oleks mõttekam uus komplektne kast tellida? Kuid palju see veel maksab?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.