ven tsikklite diffrite ülekanded
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
ven tsikklite diffrite ülekanded
tere kas keegi teab midagi vene tsikklite diffrite ülekannetest plaanis on panna mootorsaani mootor tsikklipeale ja diffriga ülekanne oleks kõige lihtsam siis arvutaks vajaliku ülekande välja ja ostakse vene tsikkli tagumise kiige koos diffri ja rehviga .....
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
Mmm...noh vene diffreid väga pole...on Dnepri/Urali reduktor ja Muraveil on miskine differ/reduktor.
Dnepri originaal ülekanne taga vist oli 3,89 (35/9 hammast), kiirem vist oli 34/10 vmt. Muravei kohta ei tea rääkida kahjuks.
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
heyabye kirjutas:tere kas keegi teab midagi vene tsikklite diffrite ülekannetest plaanis on panna mootorsaani mootor tsikklipeale ja diffriga ülekanne oleks kõige lihtsam siis arvutaks vajaliku ülekande välja ja ostakse vene tsikkli tagumise kiige koos diffri ja rehviga .....
...aga käigukast ja sidur? Või on plaanis kasutada ka mootorsaani variaatorit? Sidur toimib mootorrattal täiendava ülekande aeglustajana, variaator aeglustab vaid käigukastiga samades piirides
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
"venelaste" ülekannete nö "teod" on 8, 9 ja 10 hambaga, 8 on stock külkadele, 9 soolomasinatele, miskine kooperatiiv või isegi Urali tehas teeb ka 10 hambaga. Viimane on juba nö ülikiire ja on mõttekas paigaldada soolomasinatele, milledel tagaratas on väiksem kui 18 tolli.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
korviga dnepril peaülekanne 4.62
soolo dnepri kiire ülekanne 3,89 - aga saab edukalt ka korviga sõita.
nn. ülikiire 3,6
-
Teema algataja
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
tänan nõuannete eest ma nädala jooksul hakkan asjaga tõsisemalt tegelema aga plaanis on panna 60 kw lynx cobra mootor tsikkli raamiga pikkupidi ja sealt variaator ja variaatori otsast läheb kardaan diffrisse ma hakkan arvutama kaso n selline asi võimalik....
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: ven tsikklite diffrite ülekanded
muidugi kui paned kolm korda võimsama mootori, siis jääb dnepri ja teiste emmiliste peaülekanne ilmselgelt nõrgaks, st et tõmbab hambad suht tõenäoliselt maha. vanasti valmistati krossi korvidele, milledel emmi mootor, vist 408 mosse tagatigu ja taldrikust ise peaülekanne, mis vastu pidas.
minu teada jäi ka juba sapaka mootoriga emmidel see tehase värk nõrgaks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.