Summuti "ümberehitamine"
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Summuti "ümberehitamine"
Tere!
Küsimus seoses Suzuki gsx600 f summutiga. Nimelt on sumps pildil punasega märgitud kohast koledasti läbi põlenud ja ära roostetanud. Kas, ja kui oluline see kahe poole vahel olev ühendustoru üldse on? Kuna see toru on seal väga mäda siis oleks lihtsam see jupp vahelt üldse ära lõigata ja augud lihtsalt kinni keevitada. Võib nii teha või hakkab see kuidagi mootori tööd mõjutama?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Summuti"ümberehitamine"
See on seal mingi rõhu ühtlustuse jaoks (750'sel on leegitorud silindri juurest ka ühenduses) ja tõenäoliselt töötab vaid mingitel teatud pööretel. Kui vaadata selle ehitust siis kahtlen sügavalt kas ta nüüd midagi palju juurde annab või puudumisel ära võtab. Kui need torud pole otsast otsani läbi ussitanud siis saab ju ka mingi vahemuhvi panna.
Villem aka Villu aka Madis

Re: Summuti "ümberehitamine"
lihtsam on vahele uus toru keevitada kui neid auke täis sittuda,materjal ei maksa midagi,ega tehases pole ilma asjata seda toru sinna vahele pandud,kui augud kinni keevitad siis selgub et mootor hakkab sitemini käima ja on vaja jälle sumpad maha kiskuda ja ikka toru vahele keevitada ja kui kunagi ratast müüa plaanid siis kes tahab sellist asja omale,jälle lisa tööd juures ja saab hinnast alla kraapida,aga kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Summuti "ümberehitamine"
426f kirjutas:kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel
Rotika puhul on tehniline seisukord vägagi tähtis, õige rotikas on tehniliselt tip-top (käib korralikult, sõidab ja pidurdab) aga välimus...no seda tead Sa juba ise!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Summuti "ümberehitamine"
Uus toru jupp vahele keevitada - kõige lihtsam ja õigem.
Kawasaki ER-5 -97>Yamaha YZF750R -95>Yamaha SZR660 -97>Kawasaki ZX-7R -97> Honda VT700C - 84> Yamaha XVS650
Re: Summuti "ümberehitamine"
Nüüd siis on see mure oma lahenduse leidnud. Kuna leidsin inimese kes selle jupi "SUURE AITÄHHI" eest oli nõus ära keevitama, siis läksin seda teed et lasin selle osa taastada nii nagu ta olema peab. Seega jäi seekord kahjuks tõde välja selgitamata kas midagi ka muutunud oleks kui seda toru sinna vahele keevitatud ei oleks.
Tänud neile kes arvamust viitsisid avaldada.
Re: Summuti "ümberehitamine"
See vahetoru ikka asja pärast. Et kõrgetel pööretel heitgaasid kiiremini välja saaksid.
Mõte on sellel torul siis, kui originaal summutid alles.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Summuti "ümberehitamine"
karpa pillil oleks see väga hästi tunda olnud. See toru aitab hoida inertsi gaasidel.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Summuti "ümberehitamine"
Mõni aasta hiljuti sai ise oma tookordsele Susu Bandit 1200 S Yoshimyra külge aretatud.Sumpa ise oli originaalis ette nähtud Gsrx 1000 mudelile.Paranesid nii reageerimine gaasile kui kiirendus.V6imaliku k6rvalm6juna v6is kaotada väände j6uk6ver ja seega kasu kiirendusele nullida.Kuigi endale tundus uus seadistus paremana,v6is ka uus seadistus tsikli kiirendust fataalselt m6jutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.