Summuti "ümberehitamine"

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Pan
Postitusi: 289
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas Pan »

Tere!

Küsimus seoses Suzuki gsx600 f summutiga. Nimelt on sumps pildil punasega märgitud kohast koledasti läbi põlenud ja ära roostetanud. Kas, ja kui oluline see kahe poole vahel olev ühendustoru üldse on? Kuna see toru on seal väga mäda siis oleks lihtsam see jupp vahelt üldse ära lõigata ja augud lihtsalt kinni keevitada. Võib nii teha või hakkab see kuidagi mootori tööd mõjutama?

http://album.ee/node/26224653/50296371
Pilt

Viimati muutis Pan, 01 Jaan 2012, 16:11, muudetud 1 kord kokku.
Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Re: Summuti"ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Ei tohiks vahet olla.

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Re: Summuti"ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas Villem »

See on seal mingi rõhu ühtlustuse jaoks (750'sel on leegitorud silindri juurest ka ühenduses) ja tõenäoliselt töötab vaid mingitel teatud pööretel. Kui vaadata selle ehitust siis kahtlen sügavalt kas ta nüüd midagi palju juurde annab või puudumisel ära võtab. Kui need torud pole otsast otsani läbi ussitanud siis saab ju ka mingi vahemuhvi panna.

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas 426f »

lihtsam on vahele uus toru keevitada kui neid auke täis sittuda,materjal ei maksa midagi,ega tehases pole ilma asjata seda toru sinna vahele pandud,kui augud kinni keevitad siis selgub et mootor hakkab sitemini käima ja on vaja jälle sumpad maha kiskuda ja ikka toru vahele keevitada ja kui kunagi ratast müüa plaanid siis kes tahab sellist asja omale,jälle lisa tööd juures ja saab hinnast alla kraapida,aga kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Parem, kui see toru seal on.

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas t2g »

viska minema

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas Loff »

426f kirjutas:

kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel

Rotika puhul on tehniline seisukord vägagi tähtis, õige rotikas on tehniliselt tip-top (käib korralikult, sõidab ja pidurdab) aga välimus...no seda tead Sa juba ise!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

MaxofSix
Postitusi: 105
Liitunud: 28 Jaan 2008, 11:07
Tsikkel: 99' Yamaha Dragstar
Asukoht: Tartu

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas MaxofSix »

Uus toru jupp vahele keevitada - kõige lihtsam ja õigem.

S*** takes time and effort.
Kawasaki ER-5 -97>Yamaha YZF750R -95>Yamaha SZR660 -97>Kawasaki ZX-7R -97> Honda VT700C - 84> Yamaha XVS650
Kasutaja avatar

Teema algataja
Pan
Postitusi: 289
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas Pan »

Nüüd siis on see mure oma lahenduse leidnud. Kuna leidsin inimese kes selle jupi "SUURE AITÄHHI" eest oli nõus ära keevitama, siis läksin seda teed et lasin selle osa taastada nii nagu ta olema peab. Seega jäi seekord kahjuks tõde välja selgitamata kas midagi ka muutunud oleks kui seda toru sinna vahele keevitatud ei oleks.
Tänud neile kes arvamust viitsisid avaldada.

Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas westel »

See vahetoru ikka asja pärast. Et kõrgetel pööretel heitgaasid kiiremini välja saaksid.
Mõte on sellel torul siis, kui originaal summutid alles.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas korke »

karpa pillil oleks see väga hästi tunda olnud. See toru aitab hoida inertsi gaasidel.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Summuti "ümberehitamine"

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Mõni aasta hiljuti sai ise oma tookordsele Susu Bandit 1200 S Yoshimyra külge aretatud.Sumpa ise oli originaalis ette nähtud Gsrx 1000 mudelile.Paranesid nii reageerimine gaasile kui kiirendus.V6imaliku k6rvalm6juna v6is kaotada väände j6uk6ver ja seega kasu kiirendusele nullida.Kuigi endale tundus uus seadistus paremana,v6is ka uus seadistus tsikli kiirendust fataalselt m6jutada.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”