1. leht 1-st

Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 15:22
Postitas Pan

Tere!

Küsimus seoses Suzuki gsx600 f summutiga. Nimelt on sumps pildil punasega märgitud kohast koledasti läbi põlenud ja ära roostetanud. Kas, ja kui oluline see kahe poole vahel olev ühendustoru üldse on? Kuna see toru on seal väga mäda siis oleks lihtsam see jupp vahelt üldse ära lõigata ja augud lihtsalt kinni keevitada. Võib nii teha või hakkab see kuidagi mootori tööd mõjutama?

http://album.ee/node/26224653/50296371
Pilt


Re: Summuti"ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 15:27
Postitas timoriik

Ei tohiks vahet olla.


Re: Summuti"ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 16:12
Postitas Villem

See on seal mingi rõhu ühtlustuse jaoks (750'sel on leegitorud silindri juurest ka ühenduses) ja tõenäoliselt töötab vaid mingitel teatud pööretel. Kui vaadata selle ehitust siis kahtlen sügavalt kas ta nüüd midagi palju juurde annab või puudumisel ära võtab. Kui need torud pole otsast otsani läbi ussitanud siis saab ju ka mingi vahemuhvi panna.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 16:43
Postitas 426f

lihtsam on vahele uus toru keevitada kui neid auke täis sittuda,materjal ei maksa midagi,ega tehases pole ilma asjata seda toru sinna vahele pandud,kui augud kinni keevitad siis selgub et mootor hakkab sitemini käima ja on vaja jälle sumpad maha kiskuda ja ikka toru vahele keevitada ja kui kunagi ratast müüa plaanid siis kes tahab sellist asja omale,jälle lisa tööd juures ja saab hinnast alla kraapida,aga kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 16:47
Postitas kurikristjan

Parem, kui see toru seal on.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 17:28
Postitas t2g

viska minema


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 01 Jaan 2012, 23:35
Postitas Loff
426f kirjutas:

kui rotikat ehitad siis pole vahet kas seal on toru vahel

Rotika puhul on tehniline seisukord vägagi tähtis, õige rotikas on tehniliselt tip-top (käib korralikult, sõidab ja pidurdab) aga välimus...no seda tead Sa juba ise!


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 02 Jaan 2012, 08:12
Postitas MaxofSix

Uus toru jupp vahele keevitada - kõige lihtsam ja õigem.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 25 Jaan 2012, 22:33
Postitas Pan

Nüüd siis on see mure oma lahenduse leidnud. Kuna leidsin inimese kes selle jupi "SUURE AITÄHHI" eest oli nõus ära keevitama, siis läksin seda teed et lasin selle osa taastada nii nagu ta olema peab. Seega jäi seekord kahjuks tõde välja selgitamata kas midagi ka muutunud oleks kui seda toru sinna vahele keevitatud ei oleks.
Tänud neile kes arvamust viitsisid avaldada.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 25 Jaan 2012, 22:50
Postitas westel

See vahetoru ikka asja pärast. Et kõrgetel pööretel heitgaasid kiiremini välja saaksid.
Mõte on sellel torul siis, kui originaal summutid alles.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 25 Jaan 2012, 23:49
Postitas korke

karpa pillil oleks see väga hästi tunda olnud. See toru aitab hoida inertsi gaasidel.


Re: Summuti "ümberehitamine"

Postitatud: 26 Jaan 2012, 05:05
Postitas jäme kobra

Mõni aasta hiljuti sai ise oma tookordsele Susu Bandit 1200 S Yoshimyra külge aretatud.Sumpa ise oli originaalis ette nähtud Gsrx 1000 mudelile.Paranesid nii reageerimine gaasile kui kiirendus.V6imaliku k6rvalm6juna v6is kaotada väände j6uk6ver ja seega kasu kiirendusele nullida.Kuigi endale tundus uus seadistus paremana,v6is ka uus seadistus tsikli kiirendust fataalselt m6jutada.