abi tsikli raamiga!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tere.küsimus selline endurookal raamis praod jooksevad, ja kui neid keevitada ja kas siis hakkab kõrvalt ajama või midagi sarnast? või mis ültse ette peaksin võtma?aidake.

Viimati muutis sr50, 06 Veebr 2012, 12:21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

müristaja
Postitusi: 384
Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
Tsikkel: Tuned & modded Tuono
Asukoht: Tallinn

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas müristaja »

Alustuseks vaata mis logopeed ütleb! Väga huvitav lausete konstruktsioon. :bsmile:

Drop a gear and disappear...

p6rguline
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Mär 2009, 08:10
Tsikkel: vn 1500
Asukoht: +372 52 41 neli kuus kuus

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas p6rguline »

kui suurte lappide peale keevitamine ei aita on uut raami vaja


MX4FUN

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas MX4FUN »

p6rguline kirjutas:

kui suurte lappide peale keevitamine ei aita on uut raami vaja

Oota nende suurte lappidega.Proovi enne gaasikeevitust.Krossika raamil igatahes aitas.Kui varem sai lapitud koguaeg CO keevitusga,siis läks koguaeg kõurvalt uus mõra.Gaasikeevitus ajab vist kõrvalt kahh metalli soojaks ja pehmeks-igatahes jäi pidama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

p6rguline kirjutas:

kui suurte lappide peale keevitamine ei aita on uut raami vaja

see lapi teema jääb vast küll ära, kuna siis tuleks see lapp raamiga ühte sulatada siis veel aitaks. aga muidu vast mitte.gaasi keevitus seda peaks tegelt proovima ta peaks nagu uuesti selle prau raamiga üheks jälle sulatama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

müristaja kirjutas:

Alustuseks vaata mis logopeed ütleb! Väga huvitav lausete konstruktsioon. :bsmile:

juhtub sull pole targemat teha kui kritiseerida,mine toida last või anna kassile süüa parem.


mart211

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

mart211 kirjutas:

Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.

milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?


mart211

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas mart211 »

sr50 kirjutas:
mart211 kirjutas:

Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.

milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?

Pilt
Selline süsteem. Ma keevitasin raami paagi alt, pritsungi kõrvalt kohe. Seda mingi 6 korda, kuna puur oli kõver ja pani raami pinge alla.
Kaks korda keevitasin kaela juurest ka, umbes sealt: Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

mart211 kirjutas:
sr50 kirjutas:
mart211 kirjutas:

Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.

milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?

Pilt
Selline süsteem. Ma keevitasin raami paagi alt, pritsungi kõrvalt kohe. Seda mingi 6 korda, kuna puur oli kõver ja pani raami pinge alla.
Kaks korda keevitasin kaela juurest ka, umbes sealt: Pilt

nu jah sull alu raam mull mettallist vot mull kiige juurest raami väänand ja siis prao sisse teinud kuna ei pea seda vatti mida mootor annab


mart211

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Ma võin sulle oma keevitaja numbri anda. Tal kõik vajalikud masinad olemas, teeb hästi ja väga odavalt. Kui huvi siis pm.

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1968
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 186 korda

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas Vint »

Mig sobib samuti hästi, praod tuleb lihtsalt "ette valmistada", isegi rellakaga soon suuremaks teha ja uuesti ära täitta. Niisama mustikate peale oksendamine ei jää jah pidama.


MX4FUN

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas MX4FUN »

vintisvint kirjutas:

Mig sobib samuti hästi, praod tuleb lihtsalt "ette valmistada", isegi rellakaga soon suuremaks teha ja uuesti ära täitta. Niisama mustikate peale oksendamine ei jää jah pidama.

Seda kindlasti,et korralikult ette valmistada praod.Aga nagu siin aru saada oli,siis tegemist oli just sellega,et keevitus pidas ja lihtsalt keevituse kõrvalt hakkasid jooksma uued praod.See uute pragude põhjuseks võib olla see,et keevituse kõrvalt muutub metall rabedaks.Abiks oli just see gaasikeevitus-see ei ajanud enam uusi pragusi. Viimasemad praod keevitati samuti selle mig keevitusega,aga nagu ma aru sain,siis kasutati seal mingit gaasisegu CO asemel.Kui ma ei eksi,siis argooni ja CO segu(pole keevitusagregaatiga eriti kursis) .Keevitaja ütles,et sai nüüd tugevama vooluga keevitada. Tulemuseks oli see,et siiani pole enam pidanud raami keevitama (või õppis poiss sõidu selgeks ja ei hüppa enam pidevalt rajal hüppenukki).Ei tea,kas see abiks on ,aga omal lihtsalt selline kogemus nende raamidega.Üldiselt krossikale pole küll mõtet uut raami osta,kuna raami hind pole just odav.Kui raam on läbi,siis egas muudel osadel pole kah enam midagi head.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui gaasiga keevitavat meest käepärast ei ole, võib proovida MIG-iga üle keevitatud kohti gaasipõetiga kuidagi lõõmutada. Ma ei tea, kui hästi see raami puhul aitaks, kuid õhukesest plekist kahetaktilise resonaatorisse peale selle protsessi kasutamist enam mõrasid sisse ei löönud. Jutt on muidugi täiesti erinevatest asjadest ka, aga noh, mõtlemisaineks ikka.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas margus014 »

sr50 kirjutas:

tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?

Kummiseibikesed ei aita mitte midag!


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui sul väga tugev vibra seal sees, siis otsi lahtisi mootorikinnitusi või uuri mis tasakaalustusvõlliga lahti on. :roll:
Äkki on lihtsalt praak või avariiline see raam, või on kõvade meeste ratas olnud eluaeg ja hakkab väsimuse tundemärke ilmutama.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

margus014 kirjutas:
sr50 kirjutas:

tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?

Kummiseibikesed ei aita mitte midag!

targemad mehed veel räääkisid paks papp või aspest mootori ja kinnituse vahele aitab kaa mis tõmbab vibra endase ja raaami alumine osa silikoon liimi täis seest lasta.


meier
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas meier »

sr50 kirjutas:
margus014 kirjutas:
sr50 kirjutas:

tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?

Kummiseibikesed ei aita mitte midag!

targemad mehed veel räääkisid paks papp või aspest mootori ja kinnituse vahele aitab kaa mis tõmbab vibra endase ja raaami alumine osa silikoon liimi täis seest lasta.

Papp ja asbest/ nendega võib kahte asja teha: esimest saad kasutada lihtsamate tihendite väljalõikamiseks ja teist soovitaks ohtlike jäätmete vastuvõttu viia. Silikoonliim võib ju efekti anda aga kui sa selle raami täis valad, siis saad nii raske raami, et häbi hakkab.
Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole toru. Ja kui siis ka ei aita... :twisted: refonda või osta 3L bensiini ja tikud

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

soovitage siis millest teha või mida teha et vibratsooni vähemaks saada :?: :?: :?:

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?

Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

Aris kirjutas:

Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?

Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..

mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti


MX4FUN

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas MX4FUN »

sr50 kirjutas:
Aris kirjutas:

Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?

Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..

mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti

kus kohas sel mootoril on tasakaalustusvõll? Pole muidugi veel lahti võtnud mootorit ,agam akaldun arvama,et see tavaline kahetaktiline mootor. On küll jahh ,et tublisti üleforsseeritud mootorid kõvasti pöördesse lasta,siis teeb ikka päris korralikku vibrat.Kui võntvõll on ikka korralikult tasakaalus,kepsulaagrid korras,kõik mutrid poldid korralikult kinni,siis ikka ei vibra midagi.Tõenäoliselt on ikka miski kuskilt lahti tulnud.Kindlasti peavad olema mootori poldid raami küljes korralikult kinni.Kui ikka nii suur vibra,siis ei aita seal ükski seib ega mootoripadi.Kas see on 50 cc derbi motorile pandud lihtsalt suurem silinder ja kolb? ja seepärast on 80 cc?

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

MX4FUN kirjutas:
sr50 kirjutas:
Aris kirjutas:

Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?

Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..

mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti

kus kohas sel mootoril on tasakaalustusvõll? Pole muidugi veel lahti võtnud mootorit ,agam akaldun arvama,et see tavaline kahetaktiline mootor. On küll jahh ,et tublisti üleforsseeritud mootorid kõvasti pöördesse lasta,siis teeb ikka päris korralikku vibrat.Kui võntvõll on ikka korralikult tasakaalus,kepsulaagrid korras,kõik mutrid poldid korralikult kinni,siis ikka ei vibra midagi.Tõenäoliselt on ikka miski kuskilt lahti tulnud.Kindlasti peavad olema mootori poldid raami küljes korralikult kinni.Kui ikka nii suur vibra,siis ei aita seal ükski seib ega mootoripadi.Kas see on 50 cc derbi motorile pandud lihtsalt suurem silinder ja kolb? ja seepärast on 80 cc?

mootori alla on päris korralikult raha pandud ja päris korralikud varuosad,aga ikkagi mis aitaks leevenduseks teha?


meier
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas meier »

sr50 kirjutas:

soovitage siis millest teha või mida teha et vibratsooni vähemaks saada :?: :?: :?:

Oli ju üks lihtne võimalus eelnevas postis.

..Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole raami toru.

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC

MX4FUN

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas MX4FUN »

meier kirjutas:
sr50 kirjutas:

soovitage siis millest teha või mida teha et vibratsooni vähemaks saada :?: :?: :?:

Oli ju üks lihtne võimalus eelnevas postis.

..Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole raami toru.

Meieri jutt on mõistlik.Egas sul muud valikut polegi.Uurisin natuke seda asja- võtsin mootoril külekaase maha ja tõesti on seal tasakaalustusvõll olemas.Arvn,et selle vibratsiooni süüdlaseks ongi see ümberehitus suurema silindri ja kolvi peale.Kui mootori tootja on arvestanud ,et see tasakaalustusvõll peab väiksemaat ja kergemat vibrat tasakaalutama,siis seda suuremat ja kindlasti ka raskemat kolvi liikumist ta enam tasakaalustada ei suuda.Krossirataste mootoritel niisugust asja peal pole ja on ju ka tehase poolt olemas 85cc mootorile 100cc silindreid.Seal tuleb see kolvi suuruse vahe väiksem,kui 50cc ja 85cc. Arvan,et sa ei saagi sellest mootorist vibrat välja ja niivõinii sõidad maanteel täispööretel.Aitavad ainult mootoripadjad,et vähemalt raami säästa.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

80nene silinder ei tekita sul nii suurt vibrat, kui raamis mõrad ja sõites ka täiega tunned seda, siis ilmselgelt seal on midagi mäda või küpse...

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi tsikli raamiga!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

lukku

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”