abi tsikli raamiga!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
abi tsikli raamiga!
tere.küsimus selline endurookal raamis praod jooksevad, ja kui neid keevitada ja kas siis hakkab kõrvalt ajama või midagi sarnast? või mis ültse ette peaksin võtma?aidake.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: abi tsikli raamiga!
Alustuseks vaata mis logopeed ütleb! Väga huvitav lausete konstruktsioon.
Re: abi tsikli raamiga!
p6rguline kirjutas:kui suurte lappide peale keevitamine ei aita on uut raami vaja
Oota nende suurte lappidega.Proovi enne gaasikeevitust.Krossika raamil igatahes aitas.Kui varem sai lapitud koguaeg CO keevitusga,siis läks koguaeg kõurvalt uus mõra.Gaasikeevitus ajab vist kõrvalt kahh metalli soojaks ja pehmeks-igatahes jäi pidama.
Re: abi tsikli raamiga!
p6rguline kirjutas:kui suurte lappide peale keevitamine ei aita on uut raami vaja
see lapi teema jääb vast küll ära, kuna siis tuleks see lapp raamiga ühte sulatada siis veel aitaks. aga muidu vast mitte.gaasi keevitus seda peaks tegelt proovima ta peaks nagu uuesti selle prau raamiga üheks jälle sulatama.
Re: abi tsikli raamiga!
müristaja kirjutas:Alustuseks vaata mis logopeed ütleb! Väga huvitav lausete konstruktsioon.
juhtub sull pole targemat teha kui kritiseerida,mine toida last või anna kassile süüa parem.
Re: abi tsikli raamiga!
Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.
Re: abi tsikli raamiga!
mart211 kirjutas:Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.
milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?
Re: abi tsikli raamiga!
sr50 kirjutas:mart211 kirjutas:Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.
milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?
Selline süsteem. Ma keevitasin raami paagi alt, pritsungi kõrvalt kohe. Seda mingi 6 korda, kuna puur oli kõver ja pani raami pinge alla.
Kaks korda keevitasin kaela juurest ka, umbes sealt:
Re: abi tsikli raamiga!
mart211 kirjutas:sr50 kirjutas:mart211 kirjutas:Ma keevitasin bike'i raami ka, jäi pidama küll. TIG keevitusega, MIG keevitusega pole midagi teha.
milline või mis moodi see toimib tig keevitus? ja mida sa keevitasid täpsemalt raamis juures?
Selline süsteem. Ma keevitasin raami paagi alt, pritsungi kõrvalt kohe. Seda mingi 6 korda, kuna puur oli kõver ja pani raami pinge alla.
Kaks korda keevitasin kaela juurest ka, umbes sealt:
nu jah sull alu raam mull mettallist vot mull kiige juurest raami väänand ja siis prao sisse teinud kuna ei pea seda vatti mida mootor annab
Re: abi tsikli raamiga!
Ma võin sulle oma keevitaja numbri anda. Tal kõik vajalikud masinad olemas, teeb hästi ja väga odavalt. Kui huvi siis pm.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: abi tsikli raamiga!
Mig sobib samuti hästi, praod tuleb lihtsalt "ette valmistada", isegi rellakaga soon suuremaks teha ja uuesti ära täitta. Niisama mustikate peale oksendamine ei jää jah pidama.
Re: abi tsikli raamiga!
vintisvint kirjutas:Mig sobib samuti hästi, praod tuleb lihtsalt "ette valmistada", isegi rellakaga soon suuremaks teha ja uuesti ära täitta. Niisama mustikate peale oksendamine ei jää jah pidama.
Seda kindlasti,et korralikult ette valmistada praod.Aga nagu siin aru saada oli,siis tegemist oli just sellega,et keevitus pidas ja lihtsalt keevituse kõrvalt hakkasid jooksma uued praod.See uute pragude põhjuseks võib olla see,et keevituse kõrvalt muutub metall rabedaks.Abiks oli just see gaasikeevitus-see ei ajanud enam uusi pragusi. Viimasemad praod keevitati samuti selle mig keevitusega,aga nagu ma aru sain,siis kasutati seal mingit gaasisegu CO asemel.Kui ma ei eksi,siis argooni ja CO segu(pole keevitusagregaatiga eriti kursis) .Keevitaja ütles,et sai nüüd tugevama vooluga keevitada. Tulemuseks oli see,et siiani pole enam pidanud raami keevitama (või õppis poiss sõidu selgeks ja ei hüppa enam pidevalt rajal hüppenukki).Ei tea,kas see abiks on ,aga omal lihtsalt selline kogemus nende raamidega.Üldiselt krossikale pole küll mõtet uut raami osta,kuna raami hind pole just odav.Kui raam on läbi,siis egas muudel osadel pole kah enam midagi head.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: abi tsikli raamiga!
Kui gaasiga keevitavat meest käepärast ei ole, võib proovida MIG-iga üle keevitatud kohti gaasipõetiga kuidagi lõõmutada. Ma ei tea, kui hästi see raami puhul aitaks, kuid õhukesest plekist kahetaktilise resonaatorisse peale selle protsessi kasutamist enam mõrasid sisse ei löönud. Jutt on muidugi täiesti erinevatest asjadest ka, aga noh, mõtlemisaineks ikka.
Re: abi tsikli raamiga!
tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: abi tsikli raamiga!
sr50 kirjutas:tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?
Kummiseibikesed ei aita mitte midag!
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: abi tsikli raamiga!
Kui sul väga tugev vibra seal sees, siis otsi lahtisi mootorikinnitusi või uuri mis tasakaalustusvõlliga lahti on.
Äkki on lihtsalt praak või avariiline see raam, või on kõvade meeste ratas olnud eluaeg ja hakkab väsimuse tundemärke ilmutama.
Re: abi tsikli raamiga!
margus014 kirjutas:sr50 kirjutas:tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?
Kummiseibikesed ei aita mitte midag!
targemad mehed veel räääkisid paks papp või aspest mootori ja kinnituse vahele aitab kaa mis tõmbab vibra endase ja raaami alumine osa silikoon liimi täis seest lasta.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: abi tsikli raamiga!
sr50 kirjutas:margus014 kirjutas:sr50 kirjutas:tegemist on aprilia sx50 raamiga millel on 80cc mootor,raam on muidu suht öhukesest plekist peaksin teile pilte tegema,kas see ka muidu võimalik on et vibratsonist lööb praod sisse? ja mõtlesin kuna tehasest pole mootori patju ette nähtud,teeks ise kummist leevendus seibid mootori kinnitustele vahele kas aitaks?
Kummiseibikesed ei aita mitte midag!
targemad mehed veel räääkisid paks papp või aspest mootori ja kinnituse vahele aitab kaa mis tõmbab vibra endase ja raaami alumine osa silikoon liimi täis seest lasta.
Papp ja asbest/ nendega võib kahte asja teha: esimest saad kasutada lihtsamate tihendite väljalõikamiseks ja teist soovitaks ohtlike jäätmete vastuvõttu viia. Silikoonliim võib ju efekti anda aga kui sa selle raami täis valad, siis saad nii raske raami, et häbi hakkab.
Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole toru. Ja kui siis ka ei aita... refonda või osta 3L bensiini ja tikud
RRRC
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: abi tsikli raamiga!
Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?
Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..
Re: abi tsikli raamiga!
Aris kirjutas:Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?
Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..
mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti
Re: abi tsikli raamiga!
sr50 kirjutas:Aris kirjutas:Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?
Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..
mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti
kus kohas sel mootoril on tasakaalustusvõll? Pole muidugi veel lahti võtnud mootorit ,agam akaldun arvama,et see tavaline kahetaktiline mootor. On küll jahh ,et tublisti üleforsseeritud mootorid kõvasti pöördesse lasta,siis teeb ikka päris korralikku vibrat.Kui võntvõll on ikka korralikult tasakaalus,kepsulaagrid korras,kõik mutrid poldid korralikult kinni,siis ikka ei vibra midagi.Tõenäoliselt on ikka miski kuskilt lahti tulnud.Kindlasti peavad olema mootori poldid raami küljes korralikult kinni.Kui ikka nii suur vibra,siis ei aita seal ükski seib ega mootoripadi.Kas see on 50 cc derbi motorile pandud lihtsalt suurem silinder ja kolb? ja seepärast on 80 cc?
Re: abi tsikli raamiga!
MX4FUN kirjutas:sr50 kirjutas:Aris kirjutas:Pane tasakaalustusvõll mootoris õigesti sisse ?
Nii hullusti need pillid nüüd ka ei vibra..
mootorist on 80cc kõik välja võetud mis võtta annab. tasakaalustus võlliga pole midagi lahti
kus kohas sel mootoril on tasakaalustusvõll? Pole muidugi veel lahti võtnud mootorit ,agam akaldun arvama,et see tavaline kahetaktiline mootor. On küll jahh ,et tublisti üleforsseeritud mootorid kõvasti pöördesse lasta,siis teeb ikka päris korralikku vibrat.Kui võntvõll on ikka korralikult tasakaalus,kepsulaagrid korras,kõik mutrid poldid korralikult kinni,siis ikka ei vibra midagi.Tõenäoliselt on ikka miski kuskilt lahti tulnud.Kindlasti peavad olema mootori poldid raami küljes korralikult kinni.Kui ikka nii suur vibra,siis ei aita seal ükski seib ega mootoripadi.Kas see on 50 cc derbi motorile pandud lihtsalt suurem silinder ja kolb? ja seepärast on 80 cc?
mootori alla on päris korralikult raha pandud ja päris korralikud varuosad,aga ikkagi mis aitaks leevenduseks teha?
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: abi tsikli raamiga!
sr50 kirjutas:soovitage siis millest teha või mida teha et vibratsooni vähemaks saada
![]()
![]()
Oli ju üks lihtne võimalus eelnevas postis.
..Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole raami toru.
RRRC
Re: abi tsikli raamiga!
meier kirjutas:sr50 kirjutas:soovitage siis millest teha või mida teha et vibratsooni vähemaks saada
![]()
![]()
Oli ju üks lihtne võimalus eelnevas postis.
..Otsi parem kaubandusest madalaid mootoripatjasid, mis raami ja mootori vahele ära mahuvad ja võimaldavad ka kinnituskõrvad juurde meisterdada. Seejärel käi/vaata tugeva valgusega raam sentimeeter-haaval üle ja olemasolevate pragude kohale keevita "punktimisega" (lase keevitada asjamehel, kes teab mida ta teeb) tugevdused kahele poole raami toru.
Meieri jutt on mõistlik.Egas sul muud valikut polegi.Uurisin natuke seda asja- võtsin mootoril külekaase maha ja tõesti on seal tasakaalustusvõll olemas.Arvn,et selle vibratsiooni süüdlaseks ongi see ümberehitus suurema silindri ja kolvi peale.Kui mootori tootja on arvestanud ,et see tasakaalustusvõll peab väiksemaat ja kergemat vibrat tasakaalutama,siis seda suuremat ja kindlasti ka raskemat kolvi liikumist ta enam tasakaalustada ei suuda.Krossirataste mootoritel niisugust asja peal pole ja on ju ka tehase poolt olemas 85cc mootorile 100cc silindreid.Seal tuleb see kolvi suuruse vahe väiksem,kui 50cc ja 85cc. Arvan,et sa ei saagi sellest mootorist vibrat välja ja niivõinii sõidad maanteel täispööretel.Aitavad ainult mootoripadjad,et vähemalt raami säästa.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: abi tsikli raamiga!
80nene silinder ei tekita sul nii suurt vibrat, kui raamis mõrad ja sõites ka täiega tunned seda, siis ilmselgelt seal on midagi mäda või küpse...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.