Yamaha R1 2004-2006
Moderaator: Moded
Yamaha R1 2004-2006
Tere,
Teemaks Yamaha R1 2004-2006, neljas generatsioon. (http://www.totalmotorcycle.com/modelhis ... -Page5.htm)
Sooviks konkreetse ratta kohta natuke infot koguda. Kui kellelgi on rattaga kokkupuuteid, või teab midagi tarka öelda, siis võiks seda siin foorumis jagada.
Re: Yamaha R1 2004-2006
No tahaks teada eelkõige, et millised muutused on tehtud seoses varasemate mudelitega. Tootma hakati neid 1998 aastal ja nt algusaasta mudelitel olevat käigukast suhteliselt nõrk koht, tean, sest ka enda kast läks taastamisele.
Re: Yamaha R1 2004-2006
käigukasti probleem lahendati 2000-2001 aastal. 2004-2006 aastal tuli uus raam, mootor, elektroonika (02-03 sarnanes pigem eelnevatega) aga sõidu kõrgus ja tagumiku tunne jäi sarnaseks vanematega (va 06 mille raam sarnaneb juba 07 08 omaga). Kuna 04 on uue tüübi esimene seeria, siis sellel esines elektroonilisi veidrusi - samas on US ja euroopa mudelid erinevad ja kisa kära pigem US'is omadega. Kui oled harjunud 98-99 rattaga, siis 04-06 peaks sulle igati konti mööda olema.
Samas kui sul on raha juba 04-06 ratta jaoks, siis pisut juurde pannes leiad ehk 07-08, millel lisaks veel mõned toredad vidinad nagu slipper clutch, 6 silindriga pidurid ees (vana 4 sil.), fly-by-wire rutska, paremini seadistatav vedrustus ja pisut rohkem teravust. Kui on midagi spetsiifilisemat küsimust, siis võid PS'i kirjutada.
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 05 Okt 2010, 21:27
- Tsikkel: Yamaha R1,Yamaha raptor
- Asukoht: Raplamaa
- Kontakt:
Re: Yamaha R1 2004-2006
Ei hakka uut teemat tegema,aga äkki keegi oskab öelda mis asi see on?Trossid on seal läbi roostetanud ja puruks,seega ta ei täida oma ülesannet,aga mis ta seal üldse teeb ja miks ta vajalik on?Ratas on äsja ostetud ja täis avastusi
Ette tänades Karlis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6805
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Yamaha R1 2004-2006
karlis kirjutas:Aga kas see oleks halb kui ma ta eemaldaks?
Interneti avarused täis eemalduse õpetusi/tingimusi jne. Ilge mass rahvast, kes väidavad, et pilukatest alamakstud insenerid on mõttetu vidina aretanud. Hiljem tuled teemaga,et pöörded kõiguvad vms...Mina soovitan asja korda teha, aga selle soovituse eest lüüakse mind siin foorumis "rusikaga näkku ning jalaga pe__e".
Parimat
EDIT: minul on see vidin eemaldatud
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha R1 2004-2006
Tere!
Mul ei ole rattaks küll R1, kuid point on ikka sama. Ise eemaldasin ka selle ratta küljest, kuna 1 tross läks samuti katki ning ei viitsinud parandamisega jamama hakata. Lisaks tegi see klapp mul päris arvestatavat kolinat. Muutuseks on parem minek kõrgemal pöördel. Madalal pöördel on jõudu vähem. Sellel ülesandeks tekitada madalal pöördel vastusurvet, mis peaks suurema jõudluse tagama. Ise soovitaks sul selle korda teha. Osta mingid tavalised trossid ja keera otstesse need nö stopperid, seadista uuesti ära ja peaks korras olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.