Yamaha R1 2004-2006

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
piibek
Postitusi: 149
Liitunud: 25 Nov 2010, 13:58
Tsikkel: Yamaha R1

Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas piibek »

Tere,

Teemaks Yamaha R1 2004-2006, neljas generatsioon. (http://www.totalmotorcycle.com/modelhis ... -Page5.htm)

Sooviks konkreetse ratta kohta natuke infot koguda. Kui kellelgi on rattaga kokkupuuteid, või teab midagi tarka öelda, siis võiks seda siin foorumis jagada. :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
piibek
Postitusi: 149
Liitunud: 25 Nov 2010, 13:58
Tsikkel: Yamaha R1

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas piibek »

Ei tea vist keegi midagi nendest ratastest :D


gto

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas gto »

Ole konkreetsem

Kasutaja avatar

Teema algataja
piibek
Postitusi: 149
Liitunud: 25 Nov 2010, 13:58
Tsikkel: Yamaha R1

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas piibek »

No tahaks teada eelkõige, et millised muutused on tehtud seoses varasemate mudelitega. Tootma hakati neid 1998 aastal ja nt algusaasta mudelitel olevat käigukast suhteliselt nõrk koht, tean, sest ka enda kast läks taastamisele.

Kasutaja avatar

Fos
Postitusi: 260
Liitunud: 20 Okt 2008, 12:23
Tsikkel: foorumi vihatuim
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas Fos »

käigukasti probleem lahendati 2000-2001 aastal. 2004-2006 aastal tuli uus raam, mootor, elektroonika (02-03 sarnanes pigem eelnevatega) aga sõidu kõrgus ja tagumiku tunne jäi sarnaseks vanematega (va 06 mille raam sarnaneb juba 07 08 omaga). Kuna 04 on uue tüübi esimene seeria, siis sellel esines elektroonilisi veidrusi - samas on US ja euroopa mudelid erinevad ja kisa kära pigem US'is omadega. Kui oled harjunud 98-99 rattaga, siis 04-06 peaks sulle igati konti mööda olema.

Samas kui sul on raha juba 04-06 ratta jaoks, siis pisut juurde pannes leiad ehk 07-08, millel lisaks veel mõned toredad vidinad nagu slipper clutch, 6 silindriga pidurid ees (vana 4 sil.), fly-by-wire rutska, paremini seadistatav vedrustus ja pisut rohkem teravust. Kui on midagi spetsiifilisemat küsimust, siis võid PS'i kirjutada.

If it has tits or wheels It will get you in trouble.
Kasutaja avatar

karlis
Postitusi: 31
Liitunud: 05 Okt 2010, 21:27
Tsikkel: Yamaha R1,Yamaha raptor
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas karlis »

Ei hakka uut teemat tegema,aga äkki keegi oskab öelda mis asi see on?Trossid on seal läbi roostetanud ja puruks,seega ta ei täida oma ülesannet,aga mis ta seal üldse teeb ja miks ta vajalik on?Ratas on äsja ostetud ja täis avastusi :wack:
Ette tänades Karlis :bsmile:
Pilt

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6805
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 700 korda
Tänatud: 461 korda

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

karlis
Postitusi: 31
Liitunud: 05 Okt 2010, 21:27
Tsikkel: Yamaha R1,Yamaha raptor
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas karlis »

Aga kas see oleks halb kui ma ta eemaldaks?

Kasutaja avatar

pepe
Postitusi: 36
Liitunud: 16 Juun 2011, 22:28
Asukoht: Tallinn

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas pepe »

karlis kirjutas:

Aga kas see oleks halb kui ma ta eemaldaks?

Interneti avarused täis eemalduse õpetusi/tingimusi jne. Ilge mass rahvast, kes väidavad, et pilukatest alamakstud insenerid on mõttetu vidina aretanud. Hiljem tuled teemaga,et pöörded kõiguvad vms...Mina soovitan asja korda teha, aga selle soovituse eest lüüakse mind siin foorumis "rusikaga näkku ning jalaga pe__e".

Parimat

EDIT: minul on see vidin eemaldatud

Life is too short for traffic. ~Dan Bellack
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Yamaha R1 2004-2006

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Tere!

Mul ei ole rattaks küll R1, kuid point on ikka sama. Ise eemaldasin ka selle ratta küljest, kuna 1 tross läks samuti katki ning ei viitsinud parandamisega jamama hakata. Lisaks tegi see klapp mul päris arvestatavat kolinat. Muutuseks on parem minek kõrgemal pöördel. Madalal pöördel on jõudu vähem. Sellel ülesandeks tekitada madalal pöördel vastusurvet, mis peaks suurema jõudluse tagama. Ise soovitaks sul selle korda teha. Osta mingid tavalised trossid ja keera otstesse need nö stopperid, seadista uuesti ära ja peaks korras olema.

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”