2000a. Honda CB600 Hornet
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
2000a. Honda CB600 Hornet
Tere,
Sõbral on pealkirjas nimetatud masin mis on seisnud 1,5a. ilma mahladeta. Bensiinipaak tühi ja õlid lasti ka välja toona kuna oli vaja vahetada kuid siis jäi seisma.
Nüüd vaja asi tööle panna ja siit küsimus, et kas peaks midagi/kuidagi rohkemat tähelepanu asjadele pöörama kuna kõik kuivalt seisnud.
Või läheb lihtsalt õli ja bens sisse ja aku peale ja käima. ?
Küsin kuna pärast keerame peeki midagi.
Tänud ette
Raunts
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Kas igasugu tihendid (ntx simmekad) ära ei ole kuivanud ja kui käima panna,siis jäävad ikka õli pidama?
(see ei ole vastus teema algataja küsimusele,vaid endamisi mõtlen siin:)
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
ega seda vast teada saagi enne kui õli sees ja mootor soojaks lastud.
Ise mõtlen, et äkki pärast õli sissevalamist peaks käiguga tühjalt alguses ringi lükkama mootorit et mitte kohe käivitada?
Kas peaks mõtlema ka silindritesse mingi tilga õli valamist?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7421
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
raunts kirjutas:ega seda vast teada saagi enne kui õli sees ja mootor soojaks lastud.
Ise mõtlen, et äkki pärast õli sissevalamist peaks käiguga tühjalt alguses ringi lükkama mootorit et mitte kohe käivitada?
Kas peaks mõtlema ka silindritesse mingi tilga õli valamist?
Sõltub sellest, kus masin seisnud on, kas soojas kuivas sees või niiskes õues. Väike sorts õli igasse silindrisse ei tee paha.
Ideaalis paned õli mootorisse, lükkad seda pisut käsitsi ringi -10-12 tiiru, valad bensiini sisse ja annad starterit. Ühtlasi tasuks ära õlitada ka kõik kaablikõrid, vahetada piduriõli, hooldada kett, vaadata üle, millises seisus on rehvid jms. Kui masin 1.5 aastat sama koha peal on olnud, siis võivad ka rehvid lopergused olla.
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Mis sa tast ikka nügid. Kõikse lihtsam süütus lahti ja lase starteriga mootorit alguses niisama ringi. Nii saavad saaled ja muud kuivaks jäänud kohad vähemalt õli selga enne seda kui tühikäigul tiksuma hakkab. Paar kolm korda lased natuke käiata siis kannataks ehk isegi käima panna ja vaadata kas ja kus tuiskama kukub. Trenni mõttes või kolm sõõri ümber maja ka joosta.
Kui võimalik siis võiks soojaks käinud mootoris igas silindris surve ära mõõta. Ühel mehel olla ajahammas kawasaki silndri nii ära söönud, et tuleb remontmõõdus kolb sisse panna.
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Nonii, mahlad sees ja hetkel ühtegi leket pole tekkinud.
Aga tööle ei saa teda. Ostsime ka uue aku. Lubab küll kuid midagi enamat sealt ei tule.
Küünlad võtsime maha ja need olid silmajärgi täiesti OK.
Tilgutasime silindritesse ka natuke õli igaks juhuks.
Täna võtame uuesti küünlad maha vaatame mis edasi saab. Kerge topka ka vb
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7421
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
raunts kirjutas:Lubab küll kuid midagi enamat sealt ei tule.
Küünlad võtsime maha ja need olid silmajärgi täiesti OK
Minul ka Honda lubas aga käima ei läinud. Küünlad olid ka silma järgi vägagi OK.
Mehhaaniku diagnoos oli kõike seda kuuldes: "Küünlad". Ja tal oli tuline õigus.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7421
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
discgolfar kirjutas:vaheta benafilter ära
Hornetil on see paagis, keerad kraani maha ja käs ta ongi. Kui sodine on, siis saad ta puhtaks pesta, filtri näol on tegmist kapronist tihedamat sorti sõelaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Mina tänan ideede eest.
Seda filtrivärki ma ei teadnudki. Vaatan selle ka igaks juhuks üle.
Küünlad saab uued kas esmaspäeval või teisipäeval.
Edit:
Küünlad sai maha keeratud ja olid märjad. Lihtsalt väike "sidenote".
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Nonii, saime masina tööle.
Sai pandud siis uued küünlad ka. Kuid esimesel katsel oli effekt täpselt sama nagu ennem mainitud. Lubab ja lubab kuid käima ei lähe.
Kusjuures esimese paugu uute küünaldega töötas mingi 2 seki täitsa ise. Küll vähe lohakalt aga progress oli vähemalt olemas.
Lasime tal vähe seista ja proovisime uuesti, ikka ainult lubab kuid käima ei lähe.
Võtsime siis paagi jälle maha ja hakkasime vaatama ka õhupuhastit ja mingi veidra õhupuhasti leidsime veel (paremal küljel paagi ääres).
Need olid küll vähe mustad kuid ka ilma nendeta käivitamine mingit tulemuse erinevust ei andnud.
Siis märkasime, et külmkäivituse mehhanism kabruraatorite juures ei liigu korralikult.
Mõtlesime et viga trossis kuid kui selle eemaldasime siis tross liikus täitsa vabalt.
Märkasime, et see metall "latt" mis liigutab siis toore klappi igas karburaatoris oli vasakult poolt väänudnud ja ei liikunud korralikult.
See sai sirgendatud ja asi läks käima nagu poleks midagi kunagi olnud. Kuna nüüd ju sai ikka toorega käivitatud.
Niiet masin töötab.
Aga...
Tekkis järgmine nähtus :
Lasime tal kenasti soojaks tiksuda ja siis hakkasime vaatama kuidas pöörde läheb.
Ja oh imet, kuni 6000 rpm läheb ilusti ja siis tõmbab hinge kinni.
Hoides gaasi põhjas siis mingi 2-3 seki pärast ta ikka venitab end sealt kuni 8k rpm'i peale ja siis jälle on kenasti pöördes.
Lastes gaas maha hakkab sama värk otsast peale.
Sai ka väike prooviring tehtud esimese käiguga ja ka sõites sama teema, 6k pealt hing kinni.
Mida nüüd edasi uurida?
Karpad sünkist väljas?
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
yeekim kirjutas:Proovi nüüd vanade küünaldega.
edu
ei meigi senssi eriti.
mismoodi see klapp kõveraks sai?
mõistlik vist algosadeks võtta ja kõik katkine korda teha või välja vahetada.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Nüüd edasi on see, et sõitke ämblikuvõrgud torudest välja ja kui siis see puterdamine ära ei kao, tuleb karpad lahti ja puhtaks teha. Teine kord tekivad üle talve seistes sellised anomaaliad, mis pärast esimest korralikku paugutamist ära kaovad.
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
madone kirjutas:yeekim kirjutas:Proovi nüüd vanade küünaldega.
edu
ei meigi senssi eriti.
mismoodi see klapp kõveraks sai?
mõistlik vist algosadeks võtta ja kõik katkine korda teha või välja vahetada.
Võib-olla seletasin valesti. Kõver ei olnud klapp vaid see metall plaat mis läheb iga karbussi juures klapi külge ning mille küjes on see toore tross.
Kõver oli ta vasaku karburaatori juures ja seal poos ta end kinni kui toorest tõmmata.
Aga nüüd ükspäev teeb vähe pikema ringi ja vaatab kas läheb midagi targemaks. kui ei siis karpad maha.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Kui ämlikuvõrkudehiirepesade väljasõitmine olukorda ei paranda, tasub enne karpade molekulideks kiskumist proovida mõnda kütuselisandit, mis karbussidesse sadestunud olluse lahustab. See võib toimida...

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6802
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 460 korda
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
madone kirjutas:yeekim kirjutas:Proovi nüüd vanade küünaldega.
edu
ei meigi senssi eriti.
.....
Meigib küll, kui pandi peale uued küünlad, mis on vanadega sarnaste spetsifikatsioonidega ,kuid erineva firma omad.
Endal 2 masinat niimoodi nöökinud: Suzi ei töötanud NGK'dega ja Honda ei funkand Densodega, olgugi, et olid täpselt spets'is.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Preagu läksid ka NGK küünlad peale. Ja tegelikult ega see halba ju ei tee kui proovida vanade küünaldega.
-
Teema algataja - Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: 2000a. Honda CB600 Hornet
Küünalde vahetamiseni ei jõudnud kuna töötas grill ja pudelist valgus õll.
Aga...
Ajaviiteks võtsime välja õhufiltri ja proovisime ilma selleta kuidas asi töötab. Sai ilmselgelt liiga palju õhku peale ja pöördesse ei läinud ja suri välja.
Siis katsin käega õhufiltri ava (ilma et filter sees oleks, ning seda täielikult ära ei suutnudki katta kuna auk ikka suht suur) ning asi läks pöördesse nagu vana mees, ei mingit viivitust ühelgi pöördehetkel. Panin filtri külge ja proovisin ilma õhufiltri kaaneta ning effekt oli sama mis esialgu, 6k pöörde peal tõmbam hinge kinni. Katsin käega natuke õhu kättesaamist ja asi jälle läks pöördesse nagu kellavärk.
Oskab keegi midagi tarka öelda et miks säärane viga? Tundub nagu liiga palju saaks õhku peale. Karpades ikka mingi kala sees?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.