Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Tere foorumlased!
Üle kolme aasta otsustasin uuesti endale mootorratta muretseda, kuna ammu olin vaadanud V2 mootoriga tsikkleid siis jäi silma selline masin nagu Aprilia RSV 1000 R Factori. Nägin müügikuulutust, helistasin müüjale ja sai aeg kokku lepitud millal ratast piiluma saab minna. Sain siis omanikuga kokku ja ta rääkis, et selle rattaga on kunagi kukutud väiksel kiirusel, peale kukkumist oli ta uuesti korda tehtud ja kuuri nurka seisma lükatud.
Kuna esimestel RSV´del oli probleemiks aku vahetuse käigus odomeetrit nullida siis täpset läbisõitu ei oska ma öelda aga pidi umbkaudu 13-14 tuhat kilomeetrit olema mis võib isegi suht tõene olla kuna väsimuse märke selle tsikkli juures näha ega tunda küll ei olnud.
Peale väikest proovisõitu, loksutamist, raputamist ja niisama näppimist otsustasin, et see ratas peab minu omaks saama ja nii ka läks. Kauplesin veidi alet ka, et hooldus vaja teha ja nipetnäpet ning peale hinnas kokkulepe tegemist maksin raha ja kirjutasime alla müügilepingule.
Tänaseks seljataga umbkaudu 400 km ning emotsioon on hea, kõik töötab ja toimib nii nagu peab....eks varsti peab rinkale ronima ja vaatama kudas temaga ka kiiresti sõita tundub
PS. Arrow´si pütid sain ka kaasa, kahju ainult, et kõrvatroppe kaasa ei saanud
Pildid ka siis:
Piltide link:http://album.ee/album/299238/50305949
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Mul 2005 Factory, sama kere, mis sinu 2004, iga talv aku maas, ei ole kordagi odomeeter nulli läinud. Kellaaja, suurima kiiruse jne andmed nullib.
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Apriliatega on see oht, et kui siia teema teed, siis võib sügis kurvalt lõppeda
Tegelikult tahtsin lihtsalt rõõmu avaldada, et järgmine inimene on avastanud RSV ja selle valud ning võlud
Soovitan uurida, kas pingeregulaatoril veel tehasepistik, see tasub ära vahetada.
Ja ära sa jumala eest pooltühja akuga ürita teda käima käiata, see ei lõpe hästi. Alati täis aku
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
pooliku RSVMillega mees, võiks siin ainult pool suud paotada aga tõtt ta räägib !
PS. esimesed RSV-d ilmusid linnapilti juba 1998 , vist.
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
To Ebuddy:
Krt ma olen eestis veel ühte halli RSV´d näinud millel ära nullis odomeetri, nendega pidi mingi nõks olema, et kui võti süütelukus ja aku maha võtad siis nullib ära, vähemalt nii räägitakse väljamaises margikohases foorumis
To reimps: Eks jah lähipäeval kisun plastiku ümbert maha, läheb suuremaks hoolduse tegemiseks ning siis tuleb nii kui nii kõik asjad kriitilise pilguga üle vaadata.
PS. M ei tea kas album.ee´sse üles laetud pilte otse näeb, Proovin uuesti pildid üles panna...
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Vot see on üks kuradi ilus V2 bike mille peab tulevikus ikka ära proovima.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
õnnitlused ühe ilusa ratta puhul. Kusjuures kunagine ilusaim bike isiklikust vaatevinklist, nüüdseks on selle koha üks teine Itaalia päritolu V2 hõivanud.
Ja need Aprilia hääled.
Enda RST (mis ju eelmise põlve RSV mootoriga) vahetatud nii pingeregulaator kui genekas.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Hmhm, nende läbi põlevate genekate eest on mind juba hoiatatud st. lugesin nende kohta aga kuulsin ka seda, et uuema tüübi generaatorid pidid saadaval olema mis väga lihtsalt enam läbi ei põle.
Ah jaa....ei hakka teist teemat foorumisse tegema aga kui keegi teab kus kohast hea hinnaga kukkumispunne saab siis selline info on väga teretulnud.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Deem küll!
Mu ratas lausa röögib selliste sumpade järele mis kaasa said. Kuna ise ka värske Tuono omanik, siis küsiks, et kus kohast saaks kõige mõistlikuma hinnaga sumpsid mis häält ka teevad?
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Kri§to kirjutas:Ebay!
Esialgu päriks ikka koduvabariigist!
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..
EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
reimps kirjutas:Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida
Kahju, et siin foorumis "Like" nuppu pole, oleksin saanud kasutada..
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
reimps kirjutas:Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida
To Reimps: uuemad Milled ja Tuonod ongi kahe sumpsiga, mis küll isiklikult minu jaoks palju sümpaatsemad.
To Erkki:sa Staintune ei ole piilunud? http://www.staintune.com.au/exhausts/ap ... _Model.htm
Tõsi, meitel siin vist seda keegi ei müü kahjuks. Kunagi tahtsin oma RST'le vaadata - ilus vaadata, mitu hj lisaks, väiksem kaal ja parem hääl kui originaalil.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Ma kasutan summutijutu juures nüüd ära juhust ja küsin sellist asja:
Tuonol on hetkel küljes orignaalsumm, tehtud küll lühemaks, mingi 20-25 cm lausa (korralikult tehtud, ilus keevis jne). Kui ma nüüd oma Millel olnud Gianelli sportsummi külge panen (üpris-üpris tühi toru tegelikult, paras leegiheitja, kui gaasiga mängima hakata), kas see oleks parem kui moditud Tuono originaal? Mu Tuonol on see moditud originaal siis "Aprilia Racing" kirjaga summ muidu, peaks olema Akrapovichi oma tegelikult, lihtsalt Ape'i kirjadega.
Lihtsalt küsin etteruttavalt, ma homme teen Tuonoga selle loomkatse niikuinii ära
EDIT: Lihtsalt praeguse summiga hakkab ainult ühe naabri auto maja ees undama, kui ma mööda sõidan. Mille+Gianelliga oli neid kolm
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
To reimps: Ma usun, et see Gianelli on parem sest see on spetsiaalselt valmistatud sportsummuti, minu teada on originaal summutites tihtipeale risti mingid restid ja kanalid sees ehk ei ole nö. otse-läbi sportsummuti.
Aga ikkagi, kukkumispunne kellelgi?
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Ma homme proovin Tagant sisse piiludes on võrku jms näha küll, Gianellis paistab vaakum vastu
Punnidega on see lugu, et sul on vist parem lasta need teha, vaata, varuosade müügiteemas on päris spetsid koos, teema(d) isegi kleepsuks tehtud. Šablooniks võin enda ratast laenata, mul tehasepunnid
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Krt, oleks pidanud kohe sinna varuosade müügiteemasse vaatama päeval küsin üle kasutaja ets´i käest kas on või kas teeb mulle ka ühed.
Tänud reimps!
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Kui pritsungiga masinale mingi sportpütt alla pannakse, kas siis ei pidanud pritsungit ümber progrema? Kuskil liikus siin selline jutt.
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Hmm...ma nüüd ei tea kas peab ilmtingimata ümber progrema, ilmselt see oleneb rattast ja selle väljalaske süsteemi ehitusest. Minu oma on tehase antud Map-2 peale programeeritud ehk siis mootori juhtaju on nö. open-loop varjandis mis tähendab, et aju lambda andurit ei arvesta
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Nendel Apriliatel saab seda mappimist ise teatud nõksuga muuta. Tehasest on map1 peal, aga pole muret ka map2 peale saada
EDIT: Gianelli küljes, on teine pikem kui moditud Tuono originaal, aga 2 korda kergem
Ja mida hääl
Minek on ka parem, aga ma arvan, et see on pigem mingi platseebo-efekt
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Ma arvasin, et nii võib olla...õige sportsummuti on ikka parem kui moditud reste täis vanurite sõbralik originaal
-
Teema algataja - Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
- Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
- Asukoht: tallinn
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Väike aretus enne hooldust ja keti vahetust....mõtlesin, et 40 euri on liiga palju sellise asja eest maksta ja soperdasin kokku enda motale väikse puki asjadest mis mul töö juures parajasti vedeles
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Uue puki(reguleeritava kõrgusega) saab ka 26.- euri eest, aga ega seda tõepoolest vajalike materjalide ja tööriistade olemasolul raske valmis teha pole.
-
- Postitusi: 361
- Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
- Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
- Asukoht: Karjamaa
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Kas nedel sumpsidel võib olla ka peale värvivahe mingi muu erinevus?
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Tõenäoliselt mitte. Esimene pilt paistab tavalisemast mudelist, teine Factory-mudelist, ehk sellest see värvivahe?
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
Kri§to kirjutas:reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal
Ebausk ka veits, aga peamine on anonüümsus. OK, mõned teavad mind ka nägupidi, aga enamus siiski teab mind mu jalustrabava huumorisoone ja terava keele järgi. Las ta nii jääbki, ma ei hakka oma päris-elu-välimusega kedagi šokeerima ega illusioone purustama
Mingi pildi ma mingi aeg sheerin aga küll. Nupukamad juba aimavad, mis tüüpi pilte ma võiks jagada - kas poolik tsikkel või..
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
sul juba tsikkidest järjekord ukse taga, kes tahavad ennast Tuono taustal paljaks koorida?
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki
reimps kirjutas:Kri§to kirjutas:reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal
Ebausk ka veits, aga peamine on anonüümsus. OK, mõned teavad mind ka nägupidi, aga enamus siiski teab mind mu jalustrabava huumorisoone ja terava keele järgi. Las ta nii jääbki, ma ei hakka oma päris-elu-välimusega kedagi šokeerima ega illusioone purustama
Mingi pildi ma mingi aeg sheerin aga küll. Nupukamad juba aimavad, mis tüüpi pilte ma võiks jagada - kas poolik tsikkel või..
A kes see siis uue rattaga om?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.