Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Tere foorumlased!

Üle kolme aasta otsustasin uuesti endale mootorratta muretseda, kuna ammu olin vaadanud V2 mootoriga tsikkleid siis jäi silma selline masin nagu Aprilia RSV 1000 R Factori. Nägin müügikuulutust, helistasin müüjale ja sai aeg kokku lepitud millal ratast piiluma saab minna. Sain siis omanikuga kokku ja ta rääkis, et selle rattaga on kunagi kukutud väiksel kiirusel, peale kukkumist oli ta uuesti korda tehtud ja kuuri nurka seisma lükatud.
Kuna esimestel RSV´del oli probleemiks aku vahetuse käigus odomeetrit nullida siis täpset läbisõitu ei oska ma öelda aga pidi umbkaudu 13-14 tuhat kilomeetrit olema mis võib isegi suht tõene olla kuna väsimuse märke selle tsikkli juures näha ega tunda küll ei olnud.
Peale väikest proovisõitu, loksutamist, raputamist ja niisama näppimist otsustasin, et see ratas peab minu omaks saama ja nii ka läks. Kauplesin veidi alet ka, et hooldus vaja teha ja nipetnäpet ning peale hinnas kokkulepe tegemist maksin raha ja kirjutasime alla müügilepingule.

Tänaseks seljataga umbkaudu 400 km ning emotsioon on hea, kõik töötab ja toimib nii nagu peab....eks varsti peab rinkale ronima ja vaatama kudas temaga ka kiiresti sõita tundub :D

PS. Arrow´si pütid sain ka kaasa, kahju ainult, et kõrvatroppe kaasa ei saanud :D

Pildid ka siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Piltide link:http://album.ee/album/299238/50305949

Kasutaja avatar

Ebuddy
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Okt 2011, 09:08
Tsikkel: StreetBob
Asukoht: TALLINN Mustamäe

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Ebuddy »

Mul 2005 Factory, sama kere, mis sinu 2004, iga talv aku maas, ei ole kordagi odomeeter nulli läinud. Kellaaja, suurima kiiruse jne andmed nullib.

vähem suitsu, pikem samm ...

reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Apriliatega on see oht, et kui siia teema teed, siis võib sügis kurvalt lõppeda :mrgreen:

Tegelikult tahtsin lihtsalt rõõmu avaldada, et järgmine inimene on avastanud RSV ja selle valud ning võlud :bsmile:
Soovitan uurida, kas pingeregulaatoril veel tehasepistik, see tasub ära vahetada.
Ja ära sa jumala eest pooltühja akuga ürita teda käima käiata, see ei lõpe hästi. Alati täis aku ;)

Kasutaja avatar

Ebuddy
Postitusi: 28
Liitunud: 27 Okt 2011, 09:08
Tsikkel: StreetBob
Asukoht: TALLINN Mustamäe

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Ebuddy »

pooliku RSVMillega mees, võiks siin ainult pool suud paotada :D aga tõtt ta räägib !

PS. esimesed RSV-d ilmusid linnapilti juba 1998 , vist.

vähem suitsu, pikem samm ...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

To Ebuddy:
Krt ma olen eestis veel ühte halli RSV´d näinud millel ära nullis odomeetri, nendega pidi mingi nõks olema, et kui võti süütelukus ja aku maha võtad siis nullib ära, vähemalt nii räägitakse väljamaises margikohases foorumis :P

To reimps: Eks jah lähipäeval kisun plastiku ümbert maha, läheb suuremaks hoolduse tegemiseks ning siis tuleb nii kui nii kõik asjad kriitilise pilguga üle vaadata.

PS. M ei tea kas album.ee´sse üles laetud pilte otse näeb, Proovin uuesti pildid üles panna...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Magician
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Aug 2008, 11:21
Tsikkel: Triumph Speed Triple 955i

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Magician »

Vot see on üks kuradi ilus V2 bike mille peab tulevikus ikka ära proovima. :bsmile:

Delta-Kavrovets 175-Yamaha FZS600-Suzuki SV1000S-CBR1100XX-Triumph Speed Triple 955i
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas puhh »

õnnitlused ühe ilusa ratta puhul. Kusjuures kunagine ilusaim bike isiklikust vaatevinklist, nüüdseks on selle koha üks teine Itaalia päritolu V2 hõivanud.
Ja need Aprilia hääled. :D
Enda RST (mis ju eelmise põlve RSV mootoriga) vahetatud nii pingeregulaator kui genekas.

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Hmhm, nende läbi põlevate genekate eest on mind juba hoiatatud :P st. lugesin nende kohta aga kuulsin ka seda, et uuema tüübi generaatorid pidid saadaval olema mis väga lihtsalt enam läbi ei põle.

Ah jaa....ei hakka teist teemat foorumisse tegema aga kui keegi teab kus kohast hea hinnaga kukkumispunne saab siis selline info on väga teretulnud. :)

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas renXx »

Deem küll!
Mu ratas lausa röögib selliste sumpade järele mis kaasa said. Kuna ise ka värske Tuono omanik, siis küsiks, et kus kohast saaks kõige mõistlikuma hinnaga sumpsid mis häält ka teevad? :bsmile:

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Ebay!

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas renXx »

Kri§to kirjutas:

Ebay!

Esialgu päriks ikka koduvabariigist!

Pilt

Pilt

reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st :P
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..

EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida :mrgreen:

Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas renXx »

reimps kirjutas:

Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st :P
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..

EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida :mrgreen:

:D Kahju, et siin foorumis "Like" nuppu pole, oleksin saanud kasutada..;)

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas puhh »

reimps kirjutas:

Teil on kahe summiga Tuonod? Mul mingi hübriid Factory'st ja '05 Tuono 1000R'st :P
Ehk siis ühe summiga. Jutu mõte on selles, et Mille originaal-slip-on summuti on üle (tal oli ka ainult 1 ühik), selle saaks annetada doonoriks..

EDIT: See teema kisub kangesti kujunema selliseks, kus "päris rataste" austajad saavad segamatult rääkida :mrgreen:

(w) (w) :mrgreen: :mrgreen: :D

To Reimps: uuemad Milled ja Tuonod ongi kahe sumpsiga, mis küll isiklikult minu jaoks palju sümpaatsemad.

To Erkki:sa Staintune ei ole piilunud? http://www.staintune.com.au/exhausts/ap ... _Model.htm
Tõsi, meitel siin vist seda keegi ei müü kahjuks. Kunagi tahtsin oma RST'le vaadata - ilus vaadata, mitu hj lisaks, väiksem kaal ja parem hääl kui originaalil.

http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.

reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ma kasutan summutijutu juures nüüd ära juhust ja küsin sellist asja:
Tuonol on hetkel küljes orignaalsumm, tehtud küll lühemaks, mingi 20-25 cm lausa (korralikult tehtud, ilus keevis jne). Kui ma nüüd oma Millel olnud Gianelli sportsummi külge panen (üpris-üpris tühi toru tegelikult, paras leegiheitja, kui gaasiga mängima hakata), kas see oleks parem kui moditud Tuono originaal? Mu Tuonol on see moditud originaal siis "Aprilia Racing" kirjaga summ muidu, peaks olema Akrapovichi oma tegelikult, lihtsalt Ape'i kirjadega.

Lihtsalt küsin etteruttavalt, ma homme teen Tuonoga selle loomkatse niikuinii ära 8)

EDIT: Lihtsalt praeguse summiga hakkab ainult ühe naabri auto maja ees undama, kui ma mööda sõidan. Mille+Gianelliga oli neid kolm :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

To reimps: Ma usun, et see Gianelli on parem sest see on spetsiaalselt valmistatud sportsummuti, minu teada on originaal summutites tihtipeale risti mingid restid ja kanalid sees ehk ei ole nö. otse-läbi sportsummuti.

Aga ikkagi, kukkumispunne kellelgi? :D


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ma homme proovin :) Tagant sisse piiludes on võrku jms näha küll, Gianellis paistab vaakum vastu :P

Punnidega on see lugu, et sul on vist parem lasta need teha, vaata, varuosade müügiteemas on päris spetsid koos, teema(d) isegi kleepsuks tehtud. Šablooniks võin enda ratast laenata, mul tehasepunnid :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Krt, oleks pidanud kohe sinna varuosade müügiteemasse vaatama :D päeval küsin üle kasutaja ets´i käest kas on või kas teeb mulle ka ühed.
Tänud reimps! :bsmile:

Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Kui pritsungiga masinale mingi sportpütt alla pannakse, kas siis ei pidanud pritsungit ümber progrema? Kuskil liikus siin selline jutt. :roll:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Hmm...ma nüüd ei tea kas peab ilmtingimata ümber progrema, ilmselt see oleneb rattast ja selle väljalaske süsteemi ehitusest. Minu oma on tehase antud Map-2 peale programeeritud ehk siis mootori juhtaju on nö. open-loop varjandis mis tähendab, et aju lambda andurit ei arvesta :P


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Nendel Apriliatel saab seda mappimist ise teatud nõksuga muuta. Tehasest on map1 peal, aga pole muret ka map2 peale saada ;)

EDIT: Gianelli küljes, on teine pikem kui moditud Tuono originaal, aga 2 korda kergem :mrgreen:
Ja mida hääl 8)
Minek on ka parem, aga ma arvan, et see on pigem mingi platseebo-efekt :P

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Ma arvasin, et nii võib olla...õige sportsummuti on ikka parem kui moditud reste täis vanurite sõbralik originaal :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
Erkki
Postitusi: 111
Liitunud: 29 Okt 2005, 16:34
Tsikkel: Aprilia RSV 1000 R
Asukoht: tallinn

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Erkki »

Väike aretus enne hooldust ja keti vahetust....mõtlesin, et 40 euri on liiga palju sellise asja eest maksta ja soperdasin kokku enda motale väikse puki asjadest mis mul töö juures parajasti vedeles :P

Pilt

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Uue puki(reguleeritava kõrgusega) saab ka 26.- euri eest, aga ega seda tõepoolest vajalike materjalide ja tööriistade olemasolul raske valmis teha pole.

SERTÃO
Kasutaja avatar

renXx
Postitusi: 361
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:57
Tsikkel: Aprilia Tuono RSV 1000r
Asukoht: Karjamaa

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas renXx »

Kas nedel sumpsidel võib olla ka peale värvivahe mingi muu erinevus?

Pilt
Pilt

Pilt

Pilt

reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Tõenäoliselt mitte. Esimene pilt paistab tavalisemast mudelist, teine Factory-mudelist, ehk sellest see värvivahe?

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal :twisted:


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas reimps »

Kri§to kirjutas:

reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal :twisted:

Ebausk ka veits, aga peamine on anonüümsus. OK, mõned teavad mind ka nägupidi, aga enamus siiski teab mind mu jalustrabava huumorisoone ja terava keele järgi. Las ta nii jääbki, ma ei hakka oma päris-elu-välimusega kedagi šokeerima ega illusioone purustama :mrgreen:

Mingi pildi ma mingi aeg sheerin aga küll. Nupukamad juba aimavad, mis tüüpi pilte ma võiks jagada - kas poolik tsikkel või.. :wink:

Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

sul juba tsikkidest järjekord ukse taga, kes tahavad ennast Tuono taustal paljaks koorida? :D

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Aprilia RSV 1000 R Factory 2004, Erkki

Lugemata postitus Postitas Pontus »

reimps kirjutas:
Kri§to kirjutas:

reimps sa oma tuonost ei tee teemat siia? või on ebausk kallal :twisted:

Ebausk ka veits, aga peamine on anonüümsus. OK, mõned teavad mind ka nägupidi, aga enamus siiski teab mind mu jalustrabava huumorisoone ja terava keele järgi. Las ta nii jääbki, ma ei hakka oma päris-elu-välimusega kedagi šokeerima ega illusioone purustama :mrgreen:

Mingi pildi ma mingi aeg sheerin aga küll. Nupukamad juba aimavad, mis tüüpi pilte ma võiks jagada - kas poolik tsikkel või.. :wink:

A kes see siis uue rattaga om?
Pilt

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”