Miks pidurid peale jäävad?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
hanneshk
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Dets 2008, 19:23
Tsikkel: Honda Varadero XL1000

Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas hanneshk »

Aidake, pidurid jäävad esirattale peale. Kogu süsteem on pilbasteks võetud ja puhastatud, kolvid käivad normaalselt, klotsid on keskmiselt kulunud, pidurikettad on ujuvad ja liiguvad mõõdukalt, supporti kelk liigub laitmatult, piduripump töötab - lööb ja tõmbab ka tagasi, ratta laagrid on korras. Samas esiratast ringi ajades liigub see vaevaliselt. Tegemist on ka ühendatud pidurisüsteemiga - esimesed mõjutavad tagumisi ja tagumised esimesi. Ratas on Honda Varadero XL 1000. Kas kellelgi on mõtteid või kogemusi?


_______________________________
Paadid, Klaasplasttööd.
www.paadipood.ee
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2456
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kas ka sadulates olevad kolvid liiguvad vabalt? Kas vedelikku on õige kogus? Kas kummimembraanid on anumatesse paigaldaud õigesti. Peale jäävad pidurid siis kui kolvid ei liigu vabalt tagasi või süsteemis on ülerõhk.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
hanneshk
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Dets 2008, 19:23
Tsikkel: Honda Varadero XL1000

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas hanneshk »

kolvid liiguvad pöidlaga vajutades, vedelik uus, normis ja kummid korras ja õieti.


_______________________________
Paadid, Klaasplasttööd.
www.paadipood.ee

Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Aidake, pidurid jäävad esirattale peale. Kogu süsteem on pilbasteks võetud ja puhastatud, kolvid käivad normaalselt, klotsid on keskmiselt kulunud, pidurikettad on ujuvad ja liiguvad mõõdukalt, supporti kelk liigub laitmatult, piduripump töötab - lööb ja tõmbab ka tagasi, ratta laagrid on korras. Samas esiratast ringi ajades liigub see vaevaliselt. Tegemist on ka ühendatud pidurisüsteemiga - esimesed mõjutavad tagumisi ja tagumised esimesi. Ratas on Honda Varadero XL 1000. Kas kellelgi on mõtteid või kogemusi?

Küsi Pärnaka käest.
Ta vahetas oma Bläkul ise klotse ja oli sama jama pärast. Seal kombineeritud süsteemil miski oma vimka sees. Ta sai seal pärast konsulteerimist asja kenasti käima jälle.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

KKKKKK
Postitusi: 185
Liitunud: 11 Mai 2011, 14:50
Tsikkel: XJR 1300
Tänatud: 2 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas KKKKKK »

Bläkul, VFR-l, Varaderul ja veel mõnelgi Hondal on see dual süstem. Kui laksad esimest võtab tagast üks keskmine kolb ja kui tegast kinnit tõmmad siis aitab eest keskmine vähe kaasa.
Seal on miskeid junne kahe kontuuri vahel süsteemi juhtimiseks. Eks seal see kala magab. Kusagilt veel vaja õhutada äkki. :?: :shock:
Kui tahad võin manuaalist need paar lehte pidurisi sulle saata.

Kasutaja avatar

vartveikko
Postitusi: 50
Liitunud: 17 Mär 2012, 02:18
Tsikkel: Vt

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas vartveikko »

KKKKKK kirjutas:

Bläkul, VFR-l, Varaderul ja veel mõnelgi Hondal on see dual süstem. Kui laksad esimest võtab tagast üks keskmine kolb ja kui tegast kinnit tõmmad siis aitab eest keskmine vähe kaasa.
Seal on miskeid junne kahe kontuuri vahel süsteemi juhtimiseks. Eks seal see kala magab. Kusagilt veel vaja õhutada äkki. :?: :shock:
Kui tahad võin manuaalist need paar lehte pidurisi sulle saata.

Ma tahaks näha kuidas see tegelane jõgevatrefil vähe vintis vennale seletab oma biker.ee kasutaja nime :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
hanneshk
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Dets 2008, 19:23
Tsikkel: Honda Varadero XL1000

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas hanneshk »

kui sul on mingeid skeeme kuidas need klapid toimivad siis oleks abiks küll.


_______________________________
Paadid, Klaasplasttööd.
www.paadipood.ee
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2456
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Proovi õhutada õiges järjekorras. Duaalsüsteemil vales järjekorras tehes ei saa korda. Võta manual ette ja järgi seda...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
hanneshk
Postitusi: 37
Liitunud: 08 Dets 2008, 19:23
Tsikkel: Honda Varadero XL1000

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas hanneshk »

jama, ei leidnud manualist, ega sa ei oska mingit vihjet või linki saata ..


_______________________________
Paadid, Klaasplasttööd.
www.paadipood.ee
Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

Mansetid tõmbavad kolbe tagasi, võimalik et supordi mansetid kulunud juba ja ei tõmba piisavalt tagasi.

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud

Criffin
Postitusi: 62
Liitunud: 10 Apr 2007, 08:54
Asukoht: Tartu

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Criffin »

Varadero pidurite õhutamise järjekord:
Front wheel (front brake reservoir open/back brake reservoir closed):

  1. Right Caliper, upper(top) bleed valve.
  2. Left Caliper, upper(top) bleed valve.

Back wheel (front brake reservoir closed/back brake reservoir open):

  1. Right Front Caliper, center valve(in the middle as you look at the caliper from behind)
  2. Left Front Caliper, center valve.
  3. Rear Caliper, center valve(the one pointing upwards).
  4. Rear Caliper, back valve(the one pointing backwards).

When doing this last four steps, be careful to have at lease half a liter of brake fluid, because it will enter a lot, due to the long tubing.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Mul on hetkel sarnane probleem. Rattaks Kawasaki GPZ 305.

Vahetasin esirattal rehvi, pärast ratta tagasipanekut hakkas pidur peale jääma. Pidurisadulate kolvid käivad kergelt näpuga sisse, lenksul peasilindris on pealtnäha kõik korras (tagasivooluavast tuli vedelikku, kõik oli puhas ja terve). Pidurivedelik sai vahetatud ning on normis. Ainuke asi, mida ma kontrollinud veel ei ole, on voolikud.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui ma ei eksi, on sellel beltdraiv superbaigil ujuvad supportid, mis tähendab, et lisaks kolvi vabale liikumisele peab ka support ise oma telgedel küljelt-küljele vabalt liikuda saama.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Ahjaa. Kusjuures see on hea point. Vaatan need ka veel üle.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3196
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 196 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mhhh kirjutas:

Mul on hetkel sarnane probleem. Rattaks Kawasaki GPZ 305.

Vahetasin esirattal rehvi, pärast ratta tagasipanekut hakkas pidur peale jääma. Pidurisadulate kolvid käivad kergelt näpuga sisse, lenksul peasilindris on pealtnäha kõik korras (tagasivooluavast tuli vedelikku, kõik oli puhas ja terve). Pidurivedelik sai vahetatud ning on normis. Ainuke asi, mida ma kontrollinud veel ei ole, on voolikud.

Soovitan järgida esiratta allapanekul protseduurireegleid.Ratastel võvad need erinavad olla.Vaata manualist.Eeldatavalt ei ole sa jälginud emma kumma hargi poole paiknemist võllil ja suport jääb ketta suhtes viltu.Olen sama asja otsa sattunud.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Service manuaali mul ei ole konkreetsele mudelile (on vaid KZ 305 oma). Aga juppide skemaatika ja KZ manuaali olen üle vaadanud.

Aga kui võll läbi ajada, kas mitte ta siis juba automaatselt ei aja paika hargi pooli (manuaal ka ei ütle midagi selle kohta)?
Homme kontrollin üle.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3196
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 196 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Minu ratastel ei aja.Mul tuleb pingutada kõigepealt võlli mutter(fikseerib õige kauguse ja tõmbab kinni ratta võlli peale) võlli teine pool on nö.ujuv amordi otsas ja see kaugus võlli suhtes tuleb täpselt paika panna.Võlli peal on märk mis tuleb amordi välisservaga tasa ajada.Amordi torud ja traaversi liinid ei pruugi 100 prossa alati paralleelsed olla.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas puna »

Ratasu uuesti alt ära ja vaata kas vahepuksid on võrdsed.
kui pole siis pane need vahetusse.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Miks pidurid peale jäävad?

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

No selge. Mul säänset süsteemi ei ole.

--

Ühel pool on spidomeetri housing, teisel pool on puks: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1987-b5-e ... ml#results .

Võtsin supporti lahti ning puhastasin ja määrisin teljed. Esiratast maha ei võtnud, kontrollisin vaid puksi ja spidoka housingu asendit. Need olid OK (silma järgi). Hetkel on nii, et natuke hoiab klotse vastu ketast, aga käega kergelt tõmmates teeb ratas 1-2 tiiru ära. Võib lugeda, et on korras?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”