1. leht 1-st

Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 07:28
Postitas hanneshk

Aidake, pidurid jäävad esirattale peale. Kogu süsteem on pilbasteks võetud ja puhastatud, kolvid käivad normaalselt, klotsid on keskmiselt kulunud, pidurikettad on ujuvad ja liiguvad mõõdukalt, supporti kelk liigub laitmatult, piduripump töötab - lööb ja tõmbab ka tagasi, ratta laagrid on korras. Samas esiratast ringi ajades liigub see vaevaliselt. Tegemist on ka ühendatud pidurisüsteemiga - esimesed mõjutavad tagumisi ja tagumised esimesi. Ratas on Honda Varadero XL 1000. Kas kellelgi on mõtteid või kogemusi?


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 08:03
Postitas StreetMoto

Kas ka sadulates olevad kolvid liiguvad vabalt? Kas vedelikku on õige kogus? Kas kummimembraanid on anumatesse paigaldaud õigesti. Peale jäävad pidurid siis kui kolvid ei liigu vabalt tagasi või süsteemis on ülerõhk.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 08:14
Postitas hanneshk

kolvid liiguvad pöidlaga vajutades, vedelik uus, normis ja kummid korras ja õieti.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 09:08
Postitas Hr.Nõel

Aidake, pidurid jäävad esirattale peale. Kogu süsteem on pilbasteks võetud ja puhastatud, kolvid käivad normaalselt, klotsid on keskmiselt kulunud, pidurikettad on ujuvad ja liiguvad mõõdukalt, supporti kelk liigub laitmatult, piduripump töötab - lööb ja tõmbab ka tagasi, ratta laagrid on korras. Samas esiratast ringi ajades liigub see vaevaliselt. Tegemist on ka ühendatud pidurisüsteemiga - esimesed mõjutavad tagumisi ja tagumised esimesi. Ratas on Honda Varadero XL 1000. Kas kellelgi on mõtteid või kogemusi?

Küsi Pärnaka käest.
Ta vahetas oma Bläkul ise klotse ja oli sama jama pärast. Seal kombineeritud süsteemil miski oma vimka sees. Ta sai seal pärast konsulteerimist asja kenasti käima jälle.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 15:12
Postitas KKKKKK

Bläkul, VFR-l, Varaderul ja veel mõnelgi Hondal on see dual süstem. Kui laksad esimest võtab tagast üks keskmine kolb ja kui tegast kinnit tõmmad siis aitab eest keskmine vähe kaasa.
Seal on miskeid junne kahe kontuuri vahel süsteemi juhtimiseks. Eks seal see kala magab. Kusagilt veel vaja õhutada äkki. :?: :shock:
Kui tahad võin manuaalist need paar lehte pidurisi sulle saata.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 15:16
Postitas vartveikko
KKKKKK kirjutas:

Bläkul, VFR-l, Varaderul ja veel mõnelgi Hondal on see dual süstem. Kui laksad esimest võtab tagast üks keskmine kolb ja kui tegast kinnit tõmmad siis aitab eest keskmine vähe kaasa.
Seal on miskeid junne kahe kontuuri vahel süsteemi juhtimiseks. Eks seal see kala magab. Kusagilt veel vaja õhutada äkki. :?: :shock:
Kui tahad võin manuaalist need paar lehte pidurisi sulle saata.

Ma tahaks näha kuidas see tegelane jõgevatrefil vähe vintis vennale seletab oma biker.ee kasutaja nime :lol:


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 18:59
Postitas hanneshk

kui sul on mingeid skeeme kuidas need klapid toimivad siis oleks abiks küll.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 23 Mai 2012, 19:04
Postitas StreetMoto

Proovi õhutada õiges järjekorras. Duaalsüsteemil vales järjekorras tehes ei saa korda. Võta manual ette ja järgi seda...


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 27 Mai 2012, 12:48
Postitas hanneshk

jama, ei leidnud manualist, ega sa ei oska mingit vihjet või linki saata ..


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 27 Mai 2012, 13:01
Postitas Hunnev

Mansetid tõmbavad kolbe tagasi, võimalik et supordi mansetid kulunud juba ja ei tõmba piisavalt tagasi.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 27 Mai 2012, 16:58
Postitas Criffin

Varadero pidurite õhutamise järjekord:
Front wheel (front brake reservoir open/back brake reservoir closed):

  1. Right Caliper, upper(top) bleed valve.
  2. Left Caliper, upper(top) bleed valve.

Back wheel (front brake reservoir closed/back brake reservoir open):

  1. Right Front Caliper, center valve(in the middle as you look at the caliper from behind)
  2. Left Front Caliper, center valve.
  3. Rear Caliper, center valve(the one pointing upwards).
  4. Rear Caliper, back valve(the one pointing backwards).

When doing this last four steps, be careful to have at lease half a liter of brake fluid, because it will enter a lot, due to the long tubing.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 04 Aug 2013, 14:47
Postitas Mhhh

Mul on hetkel sarnane probleem. Rattaks Kawasaki GPZ 305.

Vahetasin esirattal rehvi, pärast ratta tagasipanekut hakkas pidur peale jääma. Pidurisadulate kolvid käivad kergelt näpuga sisse, lenksul peasilindris on pealtnäha kõik korras (tagasivooluavast tuli vedelikku, kõik oli puhas ja terve). Pidurivedelik sai vahetatud ning on normis. Ainuke asi, mida ma kontrollinud veel ei ole, on voolikud.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 04 Aug 2013, 18:22
Postitas kurikristjan

Kui ma ei eksi, on sellel beltdraiv superbaigil ujuvad supportid, mis tähendab, et lisaks kolvi vabale liikumisele peab ka support ise oma telgedel küljelt-küljele vabalt liikuda saama.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 04 Aug 2013, 18:43
Postitas Mhhh

Ahjaa. Kusjuures see on hea point. Vaatan need ka veel üle.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 04 Aug 2013, 21:18
Postitas franz125
Mhhh kirjutas:

Mul on hetkel sarnane probleem. Rattaks Kawasaki GPZ 305.

Vahetasin esirattal rehvi, pärast ratta tagasipanekut hakkas pidur peale jääma. Pidurisadulate kolvid käivad kergelt näpuga sisse, lenksul peasilindris on pealtnäha kõik korras (tagasivooluavast tuli vedelikku, kõik oli puhas ja terve). Pidurivedelik sai vahetatud ning on normis. Ainuke asi, mida ma kontrollinud veel ei ole, on voolikud.

Soovitan järgida esiratta allapanekul protseduurireegleid.Ratastel võvad need erinavad olla.Vaata manualist.Eeldatavalt ei ole sa jälginud emma kumma hargi poole paiknemist võllil ja suport jääb ketta suhtes viltu.Olen sama asja otsa sattunud.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 04 Aug 2013, 22:24
Postitas Mhhh

Service manuaali mul ei ole konkreetsele mudelile (on vaid KZ 305 oma). Aga juppide skemaatika ja KZ manuaali olen üle vaadanud.

Aga kui võll läbi ajada, kas mitte ta siis juba automaatselt ei aja paika hargi pooli (manuaal ka ei ütle midagi selle kohta)?
Homme kontrollin üle.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 05 Aug 2013, 08:40
Postitas franz125

Minu ratastel ei aja.Mul tuleb pingutada kõigepealt võlli mutter(fikseerib õige kauguse ja tõmbab kinni ratta võlli peale) võlli teine pool on nö.ujuv amordi otsas ja see kaugus võlli suhtes tuleb täpselt paika panna.Võlli peal on märk mis tuleb amordi välisservaga tasa ajada.Amordi torud ja traaversi liinid ei pruugi 100 prossa alati paralleelsed olla.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 05 Aug 2013, 09:18
Postitas puna

Ratasu uuesti alt ära ja vaata kas vahepuksid on võrdsed.
kui pole siis pane need vahetusse.


Re: Miks pidurid peale jäävad?

Postitatud: 05 Aug 2013, 11:07
Postitas Mhhh

No selge. Mul säänset süsteemi ei ole.

--

Ühel pool on spidomeetri housing, teisel pool on puks: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1987-b5-e ... ml#results .

Võtsin supporti lahti ning puhastasin ja määrisin teljed. Esiratast maha ei võtnud, kontrollisin vaid puksi ja spidoka housingu asendit. Need olid OK (silma järgi). Hetkel on nii, et natuke hoiab klotse vastu ketast, aga käega kergelt tõmmates teeb ratas 1-2 tiiru ära. Võib lugeda, et on korras?