Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Kuna eelmine ratas (Honda CBR600f) sai maha müüdud, siis uueks rattaks valisin 2002 aasta GSXR600. Ratas on toodud itaaliast, ning ostes see eesti registris polnud. Seega tuli minna arvele võtma. Siiani olen selle rattaga sõitnud vaid paarsada kilomeetrit ja juba hakkas gixxer täiega meeldima Ka kaal on eelmise rattaga võrreldes märgatavalt väiksem, ning kuna eelmisel puudus spidomeeter, siis üle ika aja on hea näha ka kui kiiresti sõidan
ARK-i ees:
Kuna rehvid mis all all olid ostes, olid juba parajad pastlad, siis sai soetatud ka uued rehvid streetmotost (kahesegulised michelinid)
Uusi papusid ootamas:
Kuna starterikaane tihend lekkis siis sai Ramost ostetud uued tihendid, kuid oma lolluse tõttu sain starterikaanest jagu, seega sai ka uus starterikaas pandud.
Originaalsumps polnud mulle ei pildilt ega helilt meelejärgi, seega tuli midagi ette võtta, leidsingi siit foorumist endale sobiliku püti, ning diil tehtud, alla läks lühemaks tehtud akrapovici sumps.Kinnas on püti ja klambri kinnituse vahel seetõttu, et müüja unustas kogemata klambri alguses maha, ning saatis hiljem järgi.
kuna ratas nägi minuarust ilma kleepsudeta kuidagi tühi välja, siis sai mõned klepsud ka peale pandud:
Lumi sulas ära, oli tahtmine kohe sõitma minna, aga tee mis tahad, nii kui gaasi põhja keerad poob kinni, tasapisi kannatas kulgeda aga asi oli kaugel sellest mis ta olema peaks. Kiskusin paagi maha ja pumba kyljest, pumba all olev sõel oli paksult roostet ja muud jama täis, puhastasin ära, panin ratta kokku tagasi, ja proovima... ikka sama jama, tänu siinsele foorumile sain teada et pärast pumpa on veel 1 filter plastik-kobaka sees. Ratas uuesti laiali, ja seda puhastama - no sealt tuli ikka täis s*tta välja kui aus olla:
Peale esmakordset läbi puhumist, leotatmist:
Lõpuks pumpasin sealt kütusepumba abil vastupidises suunas mingi 5l benssu ning natuke lahustit läbi, kuni lõpuks tuli ainult puhast bensiini välja sealt. Uuesti ratas kokku ning proovima. Ja oligi korras
Sai tehtud ka õli ning küünalde vahetus.
Nyyd aga niisugune küsimus veel: lenksuamort tundub rattal jube lõdva olevat vms, kuidagi liiga kergelt annab lenksu edasi tagasi väntsutada, mulle tundub et niisugusena sellest eriti kasu poleks kui peaks vibama hakkama vms. Kannatab sellega midagi ette ka võtta, või vaja uus osta?
Ja kui kellegil mingeid vingeid peegleid on pakkuda antud rattale siis pakkumised PM
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Ma kunagi kakkusin ka pumba välja, lammutasin seda korpuse värki ja puhastasin seal ainult sellise nn kotikujulise jämefiltri. Äkki kirjeldad, kuidas sa seda läbi pumpamist tegid, kardan, et mul jäi sealt seest väga sitaseks ja oleks aeg niikuinii uuesti puhastada. Mingeid voolikuid vms ka vaja? Pumpasid selle sama tsikli enda pumbaga?
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Minu kasutatud "tehnoloogia" oli järgmine: Võtsin pumba paagiküljest ära koos kogu kupatusega, siis kiskusin selle laiali, jämefilter kyljest, pump ise kogu süsteemilt küljest, sis jäi kätte see plastik kobakas kus filter sees on(see millest mul pilt ka siin on). Ühendasin pumbale voolikujupi kylge, ning teise otsa panin selle mustale kobakale külge (mitte sinna auku kuhu pump ise muidu käis, vaid sinna kust kytus pärast filtrit väljub, vastasel korral suruksid saasta lihtsalt filtrisse kinni mitte sealt välja). Valasin topsikusse benssu, torkasin sinna pumba sisse ning aku pealt pumbale vool peale, pumpas ilusti sellest filtrist läbi, ja no see bena mis sealt alguses välja tuli oli ikka konkreetselt musta värvi... Jätkasin tegevust kuni tuli ainult puhas bensiin (yhe suraka lasin veel lahustit ka läbi sealt). Voolikuks kasutasin veneaegse rehvipumba voolikut, mille kuskilt garaažinurgast leidsin, sobis väga hästi
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Ei vägagi hea edasiminek Sul cbrilt selle ratta peale. Mõnus on ikka sõita, kuigi mulle nagu tsips pisike
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Minu isiklik arvamus on, et need klebarid näevad suht võikad välja praegu, aga maitse asi.
Kas nii lühike sumps väga lärmakas ei ole?
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Sumpsi pikkusel pole häda midagi, saab veel lühemagagi sõita
Edu rattaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Sumpsi hääl on täitsa ok, natuke ikka lärmab, aga mulle meeldib
Kui "klebarite" all kleepse mõtlesid sis jah, nagu sa ka ytlesid, maitse asi, mulle meeldib midagi nagu võiks vb juurde ka panna millalgi, aga pole veel välja mõelnud täpselt
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Küljegondlitel need suured pullid vajaks ikka kollast tausta taha, nagu ka sabagondlil on
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Hendri kirjutas:Küljegondlitel need suured pullid vajaks ikka kollast tausta taha, nagu ka sabagondlil on
See plaan tuli mul ka siis kui pullid juba rattal olid... kunagi teeb ära, sis tuleb mõlemad pullid maha kiskuda, ja uued teha, ning enne seda kollane taust alla... kiiret pole sellega .
Tahaks enne normaalsed peeglid saada, ning suunatuled väiksemate vastu vahetada.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Vahepeal siis juhtus niisugune asi, et tagapidur jäi veidike peale. Koju jõudes võtsin maha tagumise supporti ning kiskusin osadeks, kuna kolvid olid suht s*tased, siis puhastasin need ära:
Seejärel support kokku tagasi, ning rattale külge, millele järgnes õhutamine. Peale kolbide puhastamist ning õhutamist asi korras, ning pidur pole rohkem peale jäänud
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
kurikristjan kirjutas:Minu isiklik arvamus on, et need klebarid näevad suht võikad välja praegu, aga maitse asi.
Kas nii lühike sumps väga lärmakas ei ole?
klebaritega olen samal meelel.
Sumpaga lood teised täitsa ok pikkus on.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Vahepeal siis niipalju, et esimeste amortide simmerid vahetatud, ning uus õli sees. Sai rattale külge keeratud ka kukkumispunnid, kuna gondlisee auku ei raatsinud teha, siis ühel pool on kukkumispunn ühendatud vahetüki abil. Esituledesse toppisin Xenonid, 5000K.
Nüüd ootab oma järge lekkiv lenksuamort, tuleb vist laiali kiskuda ja kuskilt mõõdu/vanade simmerite järgi uued osta, vast siis saab see ka korda.
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
jyrxxx kirjutas:Vahepeal siis niipalju, et esimeste amortide simmerid vahetatud, ning uus õli sees. Sai rattale külge keeratud ka kukkumispunnid, kuna gondlisee auku ei raatsinud teha, siis ühel pool on kukkumispunn ühendatud vahetüki abil. Esituledesse toppisin Xenonid, 5000K.
Nüüd ootab oma järge lekkiv lenksuamort, tuleb vist laiali kiskuda ja kuskilt mõõdu/vanade simmerite järgi uued osta, vast siis saab see ka korda.
Gixxeri lenksuamordid on nii odavad, et lihtsam on uus osta kui vana lasta parandada Siin foorumis mingi 20€'ga neid müüdud küll, ebays samuti. Õli maksab juba 7€
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
mart211 kirjutas:jyrxxx kirjutas:Vahepeal siis niipalju, et esimeste amortide simmerid vahetatud, ning uus õli sees. Sai rattale külge keeratud ka kukkumispunnid, kuna gondlisee auku ei raatsinud teha, siis ühel pool on kukkumispunn ühendatud vahetüki abil. Esituledesse toppisin Xenonid, 5000K.
Nüüd ootab oma järge lekkiv lenksuamort, tuleb vist laiali kiskuda ja kuskilt mõõdu/vanade simmerite järgi uued osta, vast siis saab see ka korda.
Gixxeri lenksuamordid on nii odavad, et lihtsam on uus osta kui vana lasta parandada
Siin foorumis mingi 20€'ga neid müüdud küll, ebays samuti. Õli maksab juba 7€
Keegi siit foorumist küsis alles selle orig. lenksuamordi eest 65 euri :S . Õli jäi amortide õlivahetusest muidugi üle, kuid vb. tõesti mõttekam jeebaist tellida .
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
jyrxxx kirjutas:mart211 kirjutas:jyrxxx kirjutas:Vahepeal siis niipalju, et esimeste amortide simmerid vahetatud, ning uus õli sees. Sai rattale külge keeratud ka kukkumispunnid, kuna gondlisee auku ei raatsinud teha, siis ühel pool on kukkumispunn ühendatud vahetüki abil. Esituledesse toppisin Xenonid, 5000K.
Nüüd ootab oma järge lekkiv lenksuamort, tuleb vist laiali kiskuda ja kuskilt mõõdu/vanade simmerite järgi uued osta, vast siis saab see ka korda.
Gixxeri lenksuamordid on nii odavad, et lihtsam on uus osta kui vana lasta parandada
Siin foorumis mingi 20€'ga neid müüdud küll, ebays samuti. Õli maksab juba 7€
Keegi siit foorumist küsis alles selle orig. lenksuamordi eest 65 euri :S . Õli jäi amortide õlivahetusest muidugi üle, kuid vb. tõesti mõttekam jeebaist tellida .
65€ on ikka ulmehind ka Nende väärtus on 20-30€ vahel. Ebayst saab 40€'ga neid valida mitmeid, kuid tihtipeale leiab 30€'ga ka. Sisse arvatud saatmine.
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Tee parem gondlisse auk, ainult poole punni jagu oli vaja vist sisse lõigata. Kui reaalselt punni vaja läheb, siis igasuguste vahetükkide õlg lõhub raame ja mootorikinnitusi. See tükike plastikut pole seda väärt. Muidu mul on olemas töökorras Sprint reguleeritav rooliamort K1-K3 kinnituskomplektiga, äkki on huvi.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Vahepeal siis smashil käidud ja niisama ka ringi vuratud igalpool, tuli välja et tagumised rattalaagrid on läbi, ning tagumised piduriklotsid läbi. Täna siis vahetasin nii laagrid kui klotsid ära.
Smashil sai ka huvi pärast kiirendamas käidud ja läks endalegi üllatusena hästi :
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Hendri kirjutas:Uus rehv ka ju, kuna parandus alla andis
Jep, uueks tagarehviks siis miskine mitmeseguline bridgestone battlax S20R
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
jyrxxx kirjutas:Hendri kirjutas:Uus rehv ka ju, kuna parandus alla andis
Jep, uueks tagarehviks siis miskine mitmeseguline bridgestone battlax S20R
Ja täpselt niikauaks seda uut rehvi oligi See aasta siis juba teist korda sain rehvi naela, ning just sp. saigi uus rehv ostetud 2 nädalat tagasi, kuid nyyd sain uude rehvi naela, nael on tulnud mustri pealt rehvi kuidagi diagonaalis, ning naela terav ots on rehvi küljele(sinna kus kirjad on) ka väikese augu torganud.. Ehk siis rehv omadega õhtal... P*rsse küll... Aru ma ei saa mis karmavõlg vms mul nüüd on..
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Kägu kirjutas:Nöör sisse ja põletamiseks rehvi küll ja veel
Kahte kohta nöör sisse? See rehv ainult põletamiseks kõlbabki vist nyyd, sõita väga ei tahaks enam
suht nadi kui korraliku hoopealt nöörotsad annab
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6802
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 461 korda
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Mis KRDi kartus see on, et nöör otsad annab
Ainuke mure Sinu rehvi puhul on külgseina vigastus ja vot siis ma seda rehvi ei kasutaks.
Aga nööriga on sõidetud ja sõidetakse ka edasi.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
yeekim kirjutas:Mis KRDi kartus see on, et nöör otsad annab
Ainuke mure Sinu rehvi puhul on külgseina vigastus ja vot siis ma seda rehvi ei kasutaks.
Aga nööriga on sõidetud ja sõidetakse ka edasi.edu
Mismis , eelmine rehv oli mul seenega parandatud, smashil sai jupike kruusateed sõidetud, ja ju siis mingi kivi nurk vms sattus täpselt sinna kohta kus seen oli ning nii ta siis taaskord lekkima hakkas.. seega pole seal võimatut midagi... Kahtlen et nöör seenest etem on ning et sellega kunagi niisugust asja ei juhtuda ei võiks...
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Ma enda arust selgelt kirjutasingi, et põletamiseks, mitte sõitmiseks. Külgseinal ei püsi ükski parandus, muidu oleks savi.
Samas seen bike rehvis on ulme minu arvates, ma sellisega küll sõita ei julgeks.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Kui kellegil peaks üle olema 180/55 R17 mõõtudega rehv millega sõita kannatab, ning mis pole veel plastmassiks muutunud( ei soovi rehvi mille tootmisaasta oleks igivana) siis võib PM pakkuda.
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
Kuna ühtegi normaalse hinnaga normaalses seisus kasutatud rehvi hetkel ei leidnud, siis sai jällegi uus rehv ostetud, rehviks kahesegulune Michelin:
Loodan et sellega läheb paremini kui eelmisega
-
Teema algataja - Postitusi: 82
- Liitunud: 01 Sept 2011, 15:45
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K2
- Asukoht: Saue
Re: Suzuki GSXR600 K2 - jyrxxx
No see ei ole enam lihtsalt võimalik.... Ostsin tutika Michelini, ja see uus rehv kestis tervelt 40km enne kui naela/traadi vms läbi sain sealt ... Krt mis toimub.. kes mulle neid asju teepeale ette loobib? ... Seekord siis läheb miskine parandus käiku,kuna rehvil pole isegi narmad ära kulunud ja ma nii rikas pole et koguaeg uusi rehve osta :S
P*rsse küll !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.