Yamaha YBR125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Yamaha YBR125

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Kasutasin otsingut ja selle ratta kohta midagi ei leidnud. Nimelt yamahal suht uus masin vict välja tulnud. Kahtalne on aga masina hind, mis tutikast peast vaid 31000.- ja hinnaklass madlam ka igasugsutest ´´hiinakatest´´. Masinal iseenesest ilus välimus ja mootori näitajad kah suhteliselt normaalsed. Mõtlesin et küsin kas keegi peal istunud, kas keegi sõitnud ja kuidas vastu peab ning kuidas edasi astub.
Ette tänades Margus

Teema algataja
gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Masinast pilt kah siis ja infot väheke: http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=33
Kasutaja avatar

apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Lihtsaimast lihtsam tsikkel. Õhkjahutus, taga trummel pidur, 4 takti, vähe plastikut. Ma arvan, et see teeb ta odavaks.

Aga iseenesest lihtsus on ka ju pluss.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

Teema algataja
gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

seda vb tõesti aga kuidas see lihtsus edasi liigub? Ja kuidas ta vastu peab?

Teema algataja
gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Kas keegi on sõitnud sellega üldse ja kas seda eesti teedel ka liigub?
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

ega ta midagi eriliselt võimast pole. Algaja tsikkel, mis muud. 4T peaks päris hästi vastu ka pidama.
Kasutaja avatar

apr
Postitusi: 118
Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas apr »

Mineku poolest võib ta sulle isegi pettumust valmistada, aga kindlasti on ökonoomne ja vastupidav nagu juba mainitud. Algajale sobiv.
Honda Mbx80>Suzuki Rg80>Kawasaki KX80>Aprilia Sr>Aprilia Leonardo125>Suzuki Gs500>Suzuki Gsx-r600

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

Olen nüüd peaaegu poolteist kuud YBR-ga sõitnud. Nagu ma yamahast aru sain, siis tal mingeid piirajaid ei ole. Mis teeks aga katalüsaatori eemaldamine? Tean, et autodel koogitakse seda vahelt välja, aga kas 4T 125cc mootoril annaks mingit tulemust? Rohelistele see muidugi ei meeldi ja ÜV-l voib probleeme tekkida jnejne aga just kas muidu midagi muudaks? Ja kas see ka garantiid mõjutada võib? Ja mida üldse annaks 4T 125cc mootoriga teha nii 2-3k eest, et natuke ergutada? Sisselase? Väljalase? Mida täpsemalt soovitate? Uurisin ka välismaa foorumeid ja niipalju kui tõlgitud sain, ei olnud forssimisest juttu. Kas garantii ajal võib üldse selliseid muudatusi teha??

Marcuz @ asjalikke nõuandeid oodates

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

Credo kirjutas:
võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?
OK kati idee halb kahtlesin ka ise selles, aga kas peab nõu küsimise peale kohe ropu sõna käiku laskma ja fantaseerima hakkama? aru mai või... Põhjus ei ole joonestamises, vaid et kahekesi oleks maanteel mõnusam pikemaid otsi kulgeda. Kaua ma 125cc nagunii ei sõida, aga mõtisklesin lihtsalt, et kas annaks midagi teha ja ikka korralikult, mitte pornotuuningut!!
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Küsi esindusest siis, mida soovitatakse kui üldse. Saad vähemalt kindel olla, et garantii jätkub jne. Ise ei soovita midagi teha garantiiga rattale.
Rennes aka Pröksuga Mülka

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

küsi esindusest. arvestama pead sa sellegipoolest ühe pisikese asjaga: 125'ne jääb 125'seks. sa ei tuuni seda selliseks nagu on 250 või 600.
võit, mida sa saad, on niivõrd minimaalne, et vaev on suurem tulem lõpuks.
täpselt sama kehtib ka sõidumõnu või pikkade otsade sõitmise kohta.

mõtle nüüd tsipakene ja siis saad aru ka seda, et ma ei fantaseerinud ega ropendanud, t*** on sidesõna ju lihtsalt...
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

huvitav et tal nii vähe kw, piirajateta 125-stel bikedel ju 2-3 korda rohkem kw, sellest saan aru et bikega ei saagi võrrelda.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC

kasutaja1
Postitusi: 487
Liitunud: 19 Apr 2004, 09:17
Asukoht: Tartu/Speedfight 2

Lugemata postitus Postitas kasutaja1 »

3m kirjutas:
huvitav et tal nii vähe kw, piirajateta 125-stel bikedel ju 2-3 korda rohkem kw, sellest saan aru et bikega ei saagi võrrelda.
vähem kw on sellepärast juba üksnes, et ta on 4-takti. Enamus 125ccm tsikleid on 2t.

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

OK, tänud. Saan aru jah, et 125cc jääb 125-ks. Peab vist veel esinduses ajudele käima, sest kui nende piirajate ja möllude kohta küsisin, sain ebakindla vastuse, et äkki midagi sumpsis on, aga juu vist ikka pole...

Edit: täna jõudsin ybr-ga tagasi Hiiumaa tripilt saare lääne poolsesse tippu Ristnasse ja väga mõnus, sõit möödus probleemideta. 440km peale kulus kütust ca 14,5 liitrit, mis teeb umbes 3,3l/100km, mis on päris hea arvestades, et enamus aega gaas peaaegu põhjas ja pöörded keskmiselt 8500rpm ning Hiiumaal 90km sai sõidetud kahekesi. Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss! :P
Kasutaja avatar

kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss!
No näed siis!! Su nõrgukesel on ikka häid külgi kah! :wink: :lol:
La moto mía – KLX 650 R

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

No näed siis!! Su nõrgukesel on ikka häid külgi kah! :wink: :lol:
Ära mõnita, vähemalt pole tal lillat istet öhöhöhööö :P

jack ice

Lugemata postitus Postitas jack ice »

mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

jack ice > yamu keskuse ott, kes on umbes sama pikk kui mitte pikem, sõitis sellega ka tsipa aega ringi.
pole hullu. ja asi ei ole paraadis, pikad mehed sõidavad ju ka punnvõrride ja rolleritega...

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

jack ice kirjutas:
mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.
Kandevõimeks on öeldud 200kg. Ise olen umbes 183cm pikk ja pole midagi hullu. Saab vabalt ka kahekesi sõita.

jack ice

Lugemata postitus Postitas jack ice »

tänud info eest :!: kui aega saan ja poes seda kohapeal on, lähen tsekin.
Marcuz, palju sa oma masinaga kiirust kätte saad? kui 90 ikka välja jookseb oleks kõik ok. kas on mingi soovitatav sissesõidu kilometraaz, kuidas mootor õli peab, äkki veel midagi huvitavat?

Marcuz

Lugemata postitus Postitas Marcuz »

jack ice kirjutas:
Marcuz, palju sa oma masinaga kiirust kätte saad? kui 90 ikka välja jookseb oleks kõik ok. kas on mingi soovitatav sissesõidu kilometraaz, kuidas mootor õli peab, äkki veel midagi huvitavat?
Üksinda sõites olen saanud 105km/h @ 9500rpm, 10 000rpm hakkab juba punane ala niiet rohkem ei tasugi loota stockis. 90km/h edasi tõuseb kiirus küll aeglaselt aga tõuseb ja kahekesi kui tsikli peal oli kokku ca 155kg oli max 90km/h. Vähemalt on see teada, et spidomeeter tal praktiliselt ei valeta (mõõdetud autoga), niiet mis kellal see ka tegelikult. Maanteel saab hakkama, aga sellepärast ma siin küsisingi nõu, mida arendada, et ka kahekesi tuleks 100km/h ja seda ilma venimiseta.

Sissesõit on põhimõtst kuni 1000km. 0-500km kuni 6000rpm (70km/h) ja 500-1000km kuni 7500rpm (85km/h).

Õli peab mootor hästi. 1000km juures oli õlivahetus ja kui nüüd 1200km hiljem vaatasin (LS: 2200km), siis oli täiesti täis ja õli polnud üldse võtnud.

Rohkem midagi huvitavat ei oska öelda. Praegu uurin ühte Prantsuse YBR foorumit ja proovin sealt tekste tõlkida, et targemaks saada. Ka ühes Saksamaa foorumis oli sellest pillist natuke juttu, aga võimsuse suurendamise kohta pole hetkel infi leidnud. Välismaalased on üldiselt rahul, eriti tema ökonoomsuse, vaikuse ja ka kiirenduse pärast. Ise olen rattaga väga rahul ja ei suuda ära oodata, millal need vihmased ilmad lõpevad, et korralikult sõita. Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Marcuz kirjutas:
Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.
Kas tagarattale väiksemat hammasratast on võimalik panna ? Sellest masinast ma eriti midagi küll ei tea, kuid esimese asjana soovitaks küll seda. Kuna pöörded on nimetatud kiiruse juures päris kõrged, siis peaks madalamatel pööretel võimsust veel jaguma.

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

kas tõesti on lõppkiirus 120? 50 bike 2 taktiline liigub ju ka umbes sama kiiresti .
Tark ei torma!

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

kaska14 kirjutas:
kas tõesti on lõppkiirus 120? 50 bike 2 taktiline liigub ju ka umbes sama kiiresti .
Kust sa selle 120 veel välja lugesid?

Ma lugesin siit välja ikka max 105 km/h.

enta

Lugemata postitus Postitas enta »

eino karm värk ikka küll. ap rs 50 liigub 110 välja ja seda 8500 pöördel :D ise veel triivisin :D
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

enta kirjutas:
eino karm värk ikka küll. ap rs 50 liigub 110 välja ja seda 8500 pöördel :D ise veel triivisin :D
Muig...see number on kindlasti spidomeetrilt võetud, mis jollerite puhul teadagi-tuntud täpsusega hiilgavad.

kaska14
Postitusi: 221
Liitunud: 04 Sept 2004, 17:58
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas kaska14 »

PS:aprilia rs 50 pole mingi roller!
Tark ei torma!
Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Kuidas siis läheb, Marcuz, oled mingit nippi kasutanud/leidnud? Ise tahaks ka seda ratast osta, kuid 105km/h on ikkagi veidi aeglane :?

R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

No kuhu sa selle 105 siis sõidad? Sul imselt a1 load ja sai või niikui nii üle 90 sõita ju..
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”