Yamaha YBR125
Moderaator: Moded
Yamaha YBR125
Kasutasin otsingut ja selle ratta kohta midagi ei leidnud. Nimelt yamahal suht uus masin vict välja tulnud. Kahtalne on aga masina hind, mis tutikast peast vaid 31000.- ja hinnaklass madlam ka igasugsutest ´´hiinakatest´´. Masinal iseenesest ilus välimus ja mootori näitajad kah suhteliselt normaalsed. Mõtlesin et küsin kas keegi peal istunud, kas keegi sõitnud ja kuidas vastu peab ning kuidas edasi astub.
Ette tänades Margus
Ette tänades Margus
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Olen nüüd peaaegu poolteist kuud YBR-ga sõitnud. Nagu ma yamahast aru sain, siis tal mingeid piirajaid ei ole. Mis teeks aga katalüsaatori eemaldamine? Tean, et autodel koogitakse seda vahelt välja, aga kas 4T 125cc mootoril annaks mingit tulemust? Rohelistele see muidugi ei meeldi ja ÜV-l voib probleeme tekkida jnejne aga just kas muidu midagi muudaks? Ja kas see ka garantiid mõjutada võib? Ja mida üldse annaks 4T 125cc mootoriga teha nii 2-3k eest, et natuke ergutada? Sisselase? Väljalase? Mida täpsemalt soovitate? Uurisin ka välismaa foorumeid ja niipalju kui tõlgitud sain, ei olnud forssimisest juttu. Kas garantii ajal võib üldse selliseid muudatusi teha??
Marcuz @ asjalikke nõuandeid oodates
Marcuz @ asjalikke nõuandeid oodates
võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?
OK kati idee halb kahtlesin ka ise selles, aga kas peab nõu küsimise peale kohe ropu sõna käiku laskma ja fantaseerima hakkama? aru mai või... Põhjus ei ole joonestamises, vaid et kahekesi oleks maanteel mõnusam pikemaid otsi kulgeda. Kaua ma 125cc nagunii ei sõida, aga mõtisklesin lihtsalt, et kas annaks midagi teha ja ikka korralikult, mitte pornotuuningut!!Credo kirjutas:võta jah uuel poest tulnud asjal katt maha. ma tahan näha, kuidas sind esindus vastu võtab ja millise roppude sõnadega minema saadab kui selle avastavad.
t*** küll, see aparaat on võimeline sõitma oluliselt kiiremini kui on piirangud isegi maanteel, mis kuradi forssimisest ja tuunimisest sa veel tahad? r1'ga tahad joonele minna?
küsi esindusest. arvestama pead sa sellegipoolest ühe pisikese asjaga: 125'ne jääb 125'seks. sa ei tuuni seda selliseks nagu on 250 või 600.
võit, mida sa saad, on niivõrd minimaalne, et vaev on suurem tulem lõpuks.
täpselt sama kehtib ka sõidumõnu või pikkade otsade sõitmise kohta.
mõtle nüüd tsipakene ja siis saad aru ka seda, et ma ei fantaseerinud ega ropendanud, t*** on sidesõna ju lihtsalt...
võit, mida sa saad, on niivõrd minimaalne, et vaev on suurem tulem lõpuks.
täpselt sama kehtib ka sõidumõnu või pikkade otsade sõitmise kohta.
mõtle nüüd tsipakene ja siis saad aru ka seda, et ma ei fantaseerinud ega ropendanud, t*** on sidesõna ju lihtsalt...
OK, tänud. Saan aru jah, et 125cc jääb 125-ks. Peab vist veel esinduses ajudele käima, sest kui nende piirajate ja möllude kohta küsisin, sain ebakindla vastuse, et äkki midagi sumpsis on, aga juu vist ikka pole...
Edit: täna jõudsin ybr-ga tagasi Hiiumaa tripilt saare lääne poolsesse tippu Ristnasse ja väga mõnus, sõit möödus probleemideta. 440km peale kulus kütust ca 14,5 liitrit, mis teeb umbes 3,3l/100km, mis on päris hea arvestades, et enamus aega gaas peaaegu põhjas ja pöörded keskmiselt 8500rpm ning Hiiumaal 90km sai sõidetud kahekesi. Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss!
Edit: täna jõudsin ybr-ga tagasi Hiiumaa tripilt saare lääne poolsesse tippu Ristnasse ja väga mõnus, sõit möödus probleemideta. 440km peale kulus kütust ca 14,5 liitrit, mis teeb umbes 3,3l/100km, mis on päris hea arvestades, et enamus aega gaas peaaegu põhjas ja pöörded keskmiselt 8500rpm ning Hiiumaal 90km sai sõidetud kahekesi. Linnas ökosõitu tehes on kulu 2,5l/100km, mis on 4T 125cc suurim pluss!

-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.
Kandevõimeks on öeldud 200kg. Ise olen umbes 183cm pikk ja pole midagi hullu. Saab vabalt ka kahekesi sõita.jack ice kirjutas:mul tekkis ka selle ratta vastu huvi, kuna ei taha kellegi kasutatud vana masinat osta oma väikesteks tiksutamisteks ja midagi muud uut selle papi eest ei saa peale rollude. siit ka küsimus, kas 100kg suudab see aparaat ära vedada ja palju üldse max kandevõime on? teine küsimus on, kas 185cm pikal kannatab sellel üldse istuda? see kui nats koom välja näeb pole probleem, ma näitusele nagunii ei kavatse sõita.
Üksinda sõites olen saanud 105km/h @ 9500rpm, 10 000rpm hakkab juba punane ala niiet rohkem ei tasugi loota stockis. 90km/h edasi tõuseb kiirus küll aeglaselt aga tõuseb ja kahekesi kui tsikli peal oli kokku ca 155kg oli max 90km/h. Vähemalt on see teada, et spidomeeter tal praktiliselt ei valeta (mõõdetud autoga), niiet mis kellal see ka tegelikult. Maanteel saab hakkama, aga sellepärast ma siin küsisingi nõu, mida arendada, et ka kahekesi tuleks 100km/h ja seda ilma venimiseta.jack ice kirjutas:Marcuz, palju sa oma masinaga kiirust kätte saad? kui 90 ikka välja jookseb oleks kõik ok. kas on mingi soovitatav sissesõidu kilometraaz, kuidas mootor õli peab, äkki veel midagi huvitavat?
Sissesõit on põhimõtst kuni 1000km. 0-500km kuni 6000rpm (70km/h) ja 500-1000km kuni 7500rpm (85km/h).
Õli peab mootor hästi. 1000km juures oli õlivahetus ja kui nüüd 1200km hiljem vaatasin (LS: 2200km), siis oli täiesti täis ja õli polnud üldse võtnud.
Rohkem midagi huvitavat ei oska öelda. Praegu uurin ühte Prantsuse YBR foorumit ja proovin sealt tekste tõlkida, et targemaks saada. Ka ühes Saksamaa foorumis oli sellest pillist natuke juttu, aga võimsuse suurendamise kohta pole hetkel infi leidnud. Välismaalased on üldiselt rahul, eriti tema ökonoomsuse, vaikuse ja ka kiirenduse pärast. Ise olen rattaga väga rahul ja ei suuda ära oodata, millal need vihmased ilmad lõpevad, et korralikult sõita. Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Kas tagarattale väiksemat hammasratast on võimalik panna ? Sellest masinast ma eriti midagi küll ei tea, kuid esimese asjana soovitaks küll seda. Kuna pöörded on nimetatud kiiruse juures päris kõrged, siis peaks madalamatel pööretel võimsust veel jaguma.Marcuz kirjutas:Siiski pisemate modifikatsioonide ideed kiiruse suurendamiseks kuluksid ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.