Täpist mootorratturiks

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teema sai alguse Aare Kõutsi õnnetusest. (Õnnetused mootoratturitega) aga
kisub vägisi temast mööda. Kõik kes oovivad saavad sellel teemal siin edasi jaurata.

Mac
tfr kirjutas:
-TeeT- kirjutas:

http://www.tartupostimees.ee/1238604/vo ... otorrattur
Taaskord autojuhi tähelepanematus.

Go figure. Kommentaaridest:

eq 17.05.2013 08:12
Väidetakse, et süüdi oli mootoratturi lubamatu suur kiirus mille hindamisega autojuht ei tulnud toime.

Mulle käib see lubamatu suurema kiiruse protesteerimine täiega pinda. Kui ma ise ühele tsiklile ette pöörasin autoga oli samuti politsei esimene küsimus, et kas soovite teha avalduse, et mootorratturil oli liiga suur kiirus. (Ei soovi, mis vahet sel oli, kas tal oli 50 v 70, nägema oleksin pidanud teda ikkagi)

Kui mees oleks 1 sekundi kauem vaadanud tsiklit oleks ta aru saanud, kui kiiresti liigub. Kui ta nägi tsiklit siis seda enam. Saan aru, et ta ei märganud, kuid kui ta märkas ja vaatas kiirust valesti siis see on lihtsalt sigadus/(kiirustamine). Kiirustades saavad inimesed surma.

RIP ja kaastunne omastele!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Whitebalance kirjutas:
tfr kirjutas:
-TeeT- kirjutas:

http://www.tartupostimees.ee/1238604/vo ... otorrattur
Taaskord autojuhi tähelepanematus.

Go figure. Kommentaaridest:

eq 17.05.2013 08:12
Väidetakse, et süüdi oli mootoratturi lubamatu suur kiirus mille hindamisega autojuht ei tulnud toime.

Mulle käib see lubamatu suurema kiiruse protesteerimine täiega pinda. Kui ma ise ühele tsiklile ette pöörasin autoga oli samuti politsei esimene küsimus, et kas soovite teha avalduse, et mootorratturil oli liiga suur kiirus. (Ei soovi, mis vahet sel oli, kas tal oli 50 v 70, nägema oleksin pidanud teda ikkagi)

Kui mees oleks 1 sekundi kauem vaadanud tsiklit oleks ta aru saanud, kui kiiresti liigub. Kui ta nägi tsiklit siis seda enam. Saan aru, et ta ei märganud, kuid kui ta märkas ja vaatas kiirust valesti siis see on lihtsalt sigadus/(kiirustamine). Kiirustades saavad inimesed surma.

RIP ja kaastunne omastele!

No see ka sõltub asjaoludest. Kui tsikkel tuleb 50 asemel 70-80ga. siis peaks märkama ja ja mitte ette pöörama. Kui ta aga 50 alast 150-200ga lendab, siis ma päris oskangi arvata, et see väike täpp niiiii kippe siia jõuab.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

sinilind123 kirjutas:

No see ka sõltub asjaoludest. Kui tsikkel tuleb 50 asemel 70-80ga. siis peaks märkama ja ja mitte ette pöörama. Kui ta aga 50 alast 150-200ga lendab, siis ma päris oskangi arvata, et see väike täpp niiiii kippe siia jõuab.

no kui sa näed, et väike täpp liigub arusaamatu kiirusega, siis ehk enne ootad, kui keerad? ega see mingi stoppkaader pole, et enne oli seal ja nüüd raisk, on siin. Autojuht ju vaatab ikka 2 korda enne, kui mingi manöövri teeb.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Pihelgas kirjutas:
sinilind123 kirjutas:

No see ka sõltub asjaoludest. Kui tsikkel tuleb 50 asemel 70-80ga. siis peaks märkama ja ja mitte ette pöörama. Kui ta aga 50 alast 150-200ga lendab, siis ma päris oskangi arvata, et see väike täpp niiiii kippe siia jõuab.

no kui sa näed, et väike täpp liigub arusaamatu kiirusega, siis ehk enne ootad, kui keerad? ega see mingi stoppkaader pole, et enne oli seal ja nüüd raisk, on siin. Autojuht ju vaatab ikka 2 korda enne, kui mingi manöövri teeb.

Kui sa näed väikest täppi sadade meetrite kaugusel linnas sees ja ootad ise anna teed märgi all, siis sa ju pöörad ära, mõeldes, et keegi 200ga ju ei sõida linnas. Kui iga väikse täpi kiirust täpselt hindama hakata, siis jääbki sinna ristmikule seisma. :wack:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

reimps

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas reimps »

Pohui, teeandmiskohustus on ikkagi.

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

lahe sell oled kindlasti, aga ma räägin, et autojuhina on ok vaadata kord ja siis veel üks kord. Kui teine kord on täpp suurem, tasub mitte pöörata. Kui ühe vaatamisega piirdud, pole enam lahe sell.


reimps

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas reimps »

sinilind, siin tahetakse sulle selgeks teha, et autojuhi asi on ristmikule jõudes teha kindlaks oma teeandmiskohustus ja vaadata mõlemale poole. Enne liikumahakkamist samamoodi, kui kaugelt paistabki mingi täpp, siis on ta vähemal või rohkemal määral ligemale jõudnud (elementaarsed loogilised võimed ehk siis objekti suuruse muutuse järgi kiiruse ligikaudnegi hindamine peaks olema autokoolide programmis sees). Autode kiirendamine on ka reeglina meeter/sekund, väga ei juleta lappi anda, vaid ukerdatakse võimalikult kaua ristmikel millegipärast või keeratakse kohe julmalt teise ritta (mis pole küll keelatud) ja jäädakse sinna uimerdama oma esimese või teise käiguga. Jube lihtne manööver on see peateele keeramine, imelik, et see nii paljudele raskusi valmistab. Autojuht peab sarnaselt tsiklistile omama 360-kraadist ülevaadet enda ümbrusest, muide. Väga paljud seda ei tea, vaid rõhuvad "a ma peeglist ju ei näinud"..

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas argoa »

reimps kirjutas:

... Autojuht peab sarnaselt tsiklistile omama 360-kraadist ülevaadet enda ümbrusest, muide. Väga paljud seda ei tea, vaid rõhuvad "a ma peeglist ju ei näinud"..

Unista edasi, enamustest vähegi suurematest autodest ei ole võimalik näha 360-kraadi! Läheb jookseb ümber auto???

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

reimps

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas reimps »

iksjott kirjutas:
reimps kirjutas:

... Autojuht peab sarnaselt tsiklistile omama 360-kraadist ülevaadet enda ümbrusest, muide. Väga paljud seda ei tea, vaid rõhuvad "a ma peeglist ju ei näinud"..

Unista edasi, enamustest vähegi suurematest autodest ei ole võimalik näha 360-kraadi! Läheb jookseb ümber auto???

Vähe vale teema, aga huvitav, et mul on pea kogu aeg ülevaade olnud, nii CRX-iga kui Unimogiga sõites. Ilma auto ümber jooksmata.
Võibolla sõidan ma lahtiste silmadega ja loen liiklust nagu ta ette satub järjest, unustamata hetk tagasi nähtud teisi liiklejaid. Loomulikult olen minagi kas unisuse või mingite muude asjaolude tõttu pimedatesse nurkadese jätnud mõne teise liikleja, tunnistan, aga neidki oleks märganud, kui oleks peeglitesse vaadates väheke pead/keha ka liigutanud või lihtsalt teist korda kontrollivalt vaadanud. Õnnetusi pole selle pärast põhjustanud seni, seega on küll võimalk omada ülevaadet ennast ümbritsevast, lihtsalt ise tuleb vaeva näha ja mõnikord ka loogiliselt mõeldes nii enda oskuste/masina võimete kui ka teistega arvestada. Sõiduautol on võimalik ka üle õla vaadata, veokal vähe keerulisem. (Kuigi olen kuulnud, et autokoolides keelatakse konkreetselt parempoolset pimedat nurka üle õla vaadata, peab peeglitega hakkama saama.)
Kui on kahtlus, tuleb lihtsalt uuesti vaadata ja kasvõi oma manööver tegemata jätta.

Aga muidu on tagantjärgi tarkus ikka täppisteadus ja suht mõttetu targutamine on mu jutt siin eelnevalt. Ma lihtsalt tahtsin oma poindi edasi anda, ehk keegi leiab mingi tera siit. Kui ei leia, siis pole midagi parata :)

EDIT: Ja unistada võib ikka ja alati. Küsimus on selles, mida keegi oma unistuste saavutamiseks ette võtab.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas piloot »

reimps kirjutas:

Pohui, teeandmiskohustus on ikkagi.

Teeandmiskohustus küll aga kui pohui, see on igal ühel erinevalt mütsi all kinni. Ei maksa oma eesõigust iga hinna eest taga ajada (ma oleks sel juhul vist 4-5 korda auto alt või pealt läbi käinud). Muidugi, kõikide kaasliiklejate tegevust ei suuda ette näha aga nö, kehakeelest suudab palju "kohe juhtuma hakkavat" ära arvata, et actioniks valmis olla. Sada põhjust võib ettekeeramisel olla, vbl tüüp istus oma prillid puruks, kui autosse ronis, vbl sai arstitõendi üldse kuidagi althõlma jne..., mis selle eesõigusega peale laksu ikka peale hakata on? Sellest pole ka palju tolku, et teine pool süüdi on, kui ise, paremal juhul, haiglas vedeled. Mina võtan igat tee ääres seisvat autot juba sellisena, et kohe hakkab tagasipööret tegema, sest kaks korda on seda juhtunud, samuti kõik, ükskõik mis tüüpi ristmike lähedal liiklevad kodanikud on potensiaalne (proovi korra veel) ohu allikas, ma ei tea, milles on selle peamine probleem, et ei panda kaasliiklejaid tähele ja mitte üksnes mootorratast. Mõni vist elabki omas mullis ja ümberringi toimuv enne korda ei lähe, kui miski pauk käes. Möödunud nädal tulin tsikliga ülevaatuselt ja ühel linnavälisel ringristmikul, jälgin ristmikule lähenevat naisautojuhi tegevust ja tundus, et vasakule ei kavatsetagi vaadata, hakkasin pidurdama ja õigesti tegin sest muidu oleks ta mulle küljelt sisse sadanud. Peegleid-kojamehi ja tädi ennast murdma ei läinud sest too tundus, et sai korraliku ehmatuse osaliseks. Järgmine kord kindlasti oskab vaadata. Mina seekord oma eesõigust ei saanud aga vähemalt kondid kõik terved.

Viimati muutis piloot, 19 Mai 2013, 00:44, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Tuono

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Ringristmikule lähenedes on ikka tähtis vaadata vasakule, mitte paremale ja kui ta oleks sulle küljepealt sisse sõitnud siis süüdi oled sina, sest naine oli ju enne sind ringil :ner:
Ole nüüd hea poiss ja vaata LE uuesti üle :bsmile:


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Tuono kirjutas:

Ringristmikule lähenedes on ikka tähtis vaadata vasakule, mitte paremale ja kui ta oleks sulle küljepealt sisse sõitnud siis süüdi oled sina, sest naine oli ju enne sind ringil :ner:
Ole nüüd hea poiss ja vaata LE uuesti üle :bsmile:

Tuonokene...
Eestis on ka paar ringteed,kus see nii ei ole,vaid on "anna teed"-märk ja kui seda "harjumusest" vaadata ei oska,siis...


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas piloot »

No näed tegin kellegi päeva jälle ilusamaks - see "paremale" tuli vist automaatselt sellest, et auto lähenes mulle paremalt. Segadust, kui palju...

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ah mõttetu vaielda. :D
Reaalsus on see, et kui kahesajaga asulas tulistada, siis ei oska sellega mitteüks autojuht arvestada. (kui siis ainult see autojuht, kes ka ise kahesajaga sõitmist asulas harrastab). Mõnikord teed vasakpööret, vaatad vasakule, vaatad paremale. Kummaltkipoolt mitte midagi mitte kuskil pole näha. Täiesti null, mitusada meetrit tühja maad. Ja teed omaarust täiesti kindlal sammul oma pöörde ära ja nii kui ära pööranud oled, käib kõrvalt ainult võõõnnnnnnnn ja tsikli tagumik kaob sust mööda. 200km/h läbid sa ca 55meetrit sekundiga. Aga pohui, ma rohkem sõna siin ei võta, ma ise pole kunagi sõitnud 200ga linnas ja ei oska kommenteerida, kui kindel saab olla oma eesõiguses nii kiirelt sõites.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas madjs »

Madalendurid võtavad teadlikult riski. Kui juhtub pole mõtet ka möliseda. Olen ise kupatanud ja on ette keeratud ja vastupidi. Inimesed tõesti ei oota ristmikul komeete, eriti asulas.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Õnnetused mootorratastega

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Soultrain kirjutas:

Millest see seos üldse tekkis, et peale viimast kurba uudist hakkas mingit idiootset 200km/h asulas mula tekkima?? kus seos on asjaga või kes sõitis 200km/h asulas?

Sellest, et mootorratturi lubamatult suur kiirus on alati õigustatud tegevus ja kõik teised peavad sellega arvestama, et mootorratturid sõidavadki kõik ilgelt kiirelt.

Ma pole mingi moraalijünger, kihutan ise ka mõnikord, aga kui enda kihutamise tõttu ikka avarii teen, siis ei süüdista teisi, et nad ei arvesta sellega, et mõni vend 2x kiiremini sõidab lubatust.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Kordan end, kus on fakt, et Aare sõitis lubatust kiiremini, et see 200+ jura siin pihta hakkas lambist, teiseks, sõiduauto oli vastassuunavööndis, kus ta olema ei oleks pidanud, see ei saa mitte kuidagi olla mootorratturi süü!

Loud pipes save lives!!!

madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas madjs »

Soultrain kirjutas:

Millest see seos üldse tekkis, et peale viimast kurba uudist hakkas mingit idiootset 200km/h asulas mula tekkima?? kus seos on asjaga või kes sõitis 200km/h asulas?

Tundub, et läks lambist jälle lahmimiseks siin, mis muud.

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Äkki lõpetaks nüüd vales teemas 200km/h jutu ja õiges teemas ei ole mõtet ka väga üldistavalt kõiki tsiklimehi ühe mütsi alla panna.
Need 200km/h sõitjad on 99% bikemehed.

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Piloodil on selles mõttes õigus, et haiglas on mootorratturil vähe kasu teadmisest, et tal oli eesõigus.


aivarik
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Mai 2012, 10:33
Tsikkel: Kawasaki ER-6F

Re:Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas aivarik »

Äkki lõpetaks selle jahumise teema.
Kui keegi asulasisesel teel 200-ga peenestab, siis on ta idioot. Ja Olenemata sellest, kas ta on peateel või kõrvalteel - on ta igal juhul kalmistuteel. Lendav mürsk. Isegi maanteel likudes kiirusega 90-100 km/h ei oska keegi oodata ja veelgi vähem arvestada 200+ tagant peeglisse tuleva täpi lähenemiskiirust.
Kui tahad peale keerata - tee seda kardikal või Audrus. Ainult need keerajad ja muidumehed sinna kohe kuidagi ei satu.
Kui oled loll - siis on see diagnoos ja selle lõpp-punkt on letaalne. Hea, kui ainult diagnoosi omanikule.

Kasutaja avatar

Zaks
Postitusi: 105
Liitunud: 28 Okt 2010, 15:55
Tsikkel: Roller
Asukoht: Tallinn

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Zaks »

aivarik kirjutas:

Äkki lõpetaks selle jahumise teema.
Kui keegi asulasisesel teel 200-ga peenestab, siis on ta idioot. Ja Olenemata sellest, kas ta on peateel või kõrvalteel - on ta igal juhul kalmistuteel. Lendav mürsk. Isegi maanteel likudes kiirusega 90-100 km/h ei oska keegi oodata ja veelgi vähem arvestada 200+ tagant peeglisse tuleva täpi lähenemiskiirust.
Kui tahad peale keerata - tee seda kardikal või Audrus. Ainult need keerajad ja muidumehed sinna kohe kuidagi ei satu.
Kui oled loll - siis on see diagnoos ja selle lõpp-punkt on letaalne. Hea, kui ainult diagnoosi omanikule.

Vaata kes räägib :wack:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6797
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Whitebalance kirjutas:

.....

.....

Kui mees oleks 1 sekundi kauem vaadanud tsiklit oleks ta aru saanud, kui kiiresti liigub. Kui ta nägi tsiklit siis seda enam. Saan aru, et ta ei märganud, kuid kui ta märkas ja vaatas kiirust valesti siis see on lihtsalt sigadus/(kiirustamine). Kiirustades saavad inimesed surma.
...

Nats OT aga mingi 4-5 aastat tagasi võttis politsei kamba juhuslikult valitud autojuhte ja viis nad Piibe mnt'le eksperimendile: määrata kindlaks silma järgi sõiduauto kiirus(prooviti õige mitu korda küll lubatuga, alla ja üle).
Arvake ära, mis tulemus oli (togi).

Seega, silma järgi võite m***i pikkust määrata, enamasti Te eeldate, et sõidab lubatuga.

Eks ekspertiis teeb pärast kindlaks aga ega see inimest tagasi ei too :cry:

R.I.P.

edu :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

Piibe maantee eksperiment toimus ka Tänavaristlejate saates

http://arhiiv.err.ee/vaata/55053

Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 376
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

Pimeda nurga jaoks on üks peeglite reguleerimise õpetus. (eks igaüks teab, kuidas see siis tema puhul töötaks)
http://www.caranddriver.com/features/ho ... lind-spots


Tuono

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Miks sõidavad osad ilma põleva esituleta, neid on väga halb näha, kas tõesti on raske jätta näppimata tulede lülitit, või on osadel see paratamatu (enamus on need koledad chopikud, millel esituli ei põle) :bsmile:


zx12r

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Tuono kirjutas:

Miks sõidavad osad ilma põleva esituleta, neid on väga halb näha, kas tõesti on raske jätta näppimata tulede lülitit, või on osadel see paratamatu (enamus on need koledad chopikud, millel esituli ei põle) :bsmile:

Paljudel pole tulede automaatset sisselülitust ning unustavad. Mingi aeg liikusin rohkem ligi suurema seltskonnaga, kus üksjagu 40+ vanuses tsiklisiste, vahepeal oli tunne, et unustatakse 75% sõidukordadest tuled sisse lülitada. Ja seda terve hooaja vältel :D


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas piloot »

Üks kummaline anomaalia on veel liikluses silma hakanud, tihedama liikluse korral ollakse tähelepanelikumad. Omast kogemusest võib öelda, et üksikuna liiklevaid sõidukeid peaks kõrgendatud tähelepanuga jälgima sest endal esinenud teravatest elamustest lõviosa on tekitanud just sellised tegelased.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

joel
Postitusi: 1828
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Täpist mootorratturiks

Lugemata postitus Postitas joel »

Samas teispoolt jällegi kolonnis sõites võib juhtuda, et kõik panevad n.ö. "rongi" ja ei vaata üldse, mis ümberringi toimub. On endalgi ühe korra elus ette tulnud, et panin täie lauluga stoppmärgi alt läbi ja peateel liikuja jäi seima ning vaatas jahmunud näoga toimuvat. Olin kolonnis kolmas auto ja esimesed lasid samamoodi lauluga üle. Kui ma märki nägin, oli lootusetult hilja juba pidurdada. Sellest alates üritan kolonnis alati vähe pikema vahe jätta, et ei sõidaks automaatselt teiste järel vaid vaataks natuke ringi ka.

Joel
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”