Beta Zero, 92.a
Moderaator: Moded
-
madmax
Teema algataja - Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Beta Zero, 92.a
Älõu. auto24 pakkumisel selline isend. Mis asjatundjad arvavad sellises eas siklist. Kas on mõtet osta? Eesmärgiks pole võistlemine vaid niisama, enese lobuks kõõluda ja tasakaalu harjutada. Eluaastaidki kogunenud 48, aga nagu öeldakse, et parem hilja kui mitte kedagi. Ehk siis on see ratas kerge/raske, kestab/laguneb, sellist üleüldist hinnangut paluks. Tänud.
-
boob
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Beta Zero, 92.a
Kui päris aus olla, siis mina hoiaks veid silmad lahti ja kuulaks triali rahva seas maad. Üle 2000 aasta rattaid on siin rohkem kui ühte umbes 1000€ hinnaga müüdud, tuleb ainult veidi silmad lahti hoida. Hiljem oleks seda Zerot tõenäoliselt raske müüa eelkõige aastaarvu vaadates. Samuti võib olla nii mõnegi jupi saadavusega probleeme.
Re: Beta Zero, 92.a
Minu ratas on see. Tule parem proovima, ega netis sõita ei saa
.
Mul on kõrvale 2007 Gasgas ka prooviks, kui tahad võrrelda.
Re: Beta Zero, 92.a
Endalgi olnud kerge huvi selle beta zero vastu.. Just et oma lõpuks kodus sellega vigurdada. Kahjuks ei tea sellise ratta vastupidavausest jne mitte midagi..
-
tali
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Beta Zero, 92.a
Beta on väga pika ajalooga traieli ja krossitsiklite tootja, ma ei pelgaks küll seda kaubamärki.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
degreestudio
- Postitusi: 77
- Liitunud: 03 Okt 2010, 11:51
Re: Beta Zero, 92.a
Isiklikult olen omanud kahte Beta trialit, esimene oli sama tsikkel Beta Zero 1992, 260 ccm. Olin Eestis kolmas omanik.
Töötas suurepäraselt, ühtegi halba mälestust ei ole. Väga töökindel tsikkel. Pigem oli probleeme iseendaga. Huvitav oli tsikli juures see, et kui head amordid tal olid.
Väärt tsikkel, mida kunagi restaureerida ja kollektsiooni lisada !

Jason Finn näitab, mida selle rattaga teha sai:
Järgnev kogemus oli isiklikult samuti Beta trial, aga mudeliks Beta Rev3 270 ccm, 2001 a. Selle tsikli puhul saab esile tuua raami geomeetria, mis on ääretult mugav sõitmiseks. Tavainimene seisis peale ja suhteliselt lihtsalt oli tal ka tasakaalu tunnetus käes. Taaskord saab esile tõsta mootori töökindluse, iga matsuga käis. Sai põristatud isegi jäärada talvel, kui külma - 15, käivitus ka siis iga löögiga. Triali seisukohalt on tähtis, et mootori hooratas ja käigukast ning karbuss tekitaksid nn madala veo või jõulise veo madalal pöördevahemikul. Rev3-l on see juba "looduse" poolt kaasa antud.

Igatahes pole Beta tehnoloogia halba sõna öelda, töökindel ja mugav aparaat. Samuti ka uued EVO mudelid. 2 taktiliste trialite kõrval on Beta ka suur 4 taktiliste trialite tootja, nende kohta pole probleemaatikat kuulnud. Beta on väga populaarne Inglismaal ja Šotimaal, kus on trial väga levinud ja seda aastakümneid.
Cheers !
Re: Beta Zero, 92.a
See video ei näita mitte Beta headust vaid Finni oskusi. Vahet pole, mis ratas all oleks.
Spoiler
[quote="degreestudio"]

Jason Finn näitab, mida selle rattaga teha sai:
[/quote]
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.