Pit bike leek summutist väljas
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Pit bike leek summutist väljas
Tere :soetasin poisile mingi lifan 125cc 4t mootoriga väikse krossika ,kuna magneeto oli puudu ei saanud ostes käima panna ,nüüd kui magneeto küljes sai asi käima ,kuid ei tööta õieti ,käimalöömis vänt lööb nagu väga vihaselt tagasi kui käima lüüa ,kui käib siis nagu pudrupada ja gaasi andes leek nagu gaasikeevitusega summutist väljas ,nukka ja süüte märgid tunduvad manuali järgi paigas olema ,kompresioon ka täitsa hea ,süüdet ei saa nagu ei hilisemaks ega varasemaks kruttida, vähemalt tundub nii ,klappide olukorda pole vaadanud, samuti teist küünalt proovinud,karpat pole ka näppinud ,oskab keegi mingit varjanti pakkuda või kellelgi olnud sama jamps.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Pit bike leek summutist väljas
Klapi vahed tasuks igal juhul üle vaadata, sellel need suht väikesed ja kipuvad ära kaduma.
Kui saad mõne töötava masina pealt seda süüteaju proovida, see peaks mingil määral süüte nurka reguleerima.
Pusisin ühe rolleriga sama hädaga, tagus tagasi pidevalt, aga kahjuks omanik uut aju ei raatsinud ehku peale osta ja kuskilt proovimiseks ka ei leidnud.
Karpal tasub tühikäigu tüüs üle vaadata, kipub ka ummistuma(oli vist 0,5mm) ja mõjub kättesaamisele üllatavalt palju(võrreldes päris tsiklitega.
-
- Postitusi: 546
- Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
- Tsikkel: Intruder1500
- Asukoht: Koeru
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
mul oli magneeto kiil kadunud võlli pealt tookord,kord käis ,teinekord mitte
https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
kalmer1989 kirjutas:
mul oli magneeto kiil kadunud võlli pealt tookord,kord käis ,teinekord mitte
Ja nii need klapid ära põlesidki.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
Terv
Tagasi saab ratta lööma ja sumpsist keevitama pm ainult karpa veaga kah.
Siiski kõigepealt alusta klapivahedest. Osad mootorid on ülitundlikud väiksele klapivahele. Regullides pigem sea suuremaks kui väiksemaks.
Kui klapivahed regullitud siis saab hakata katsetama. Puhasta karpa ja kontrolli võimalusel tüüside mõõdud üle. Vaata üle karpa kinnitus silindrile (vahest on mõni kuldkukal hermetsiga tihendand vms), kui seisnud ratas võivad kummist detailid kõik peetis olla nii karpa sees kui väljas. Tüüse puhastades vaata vastu valgust et auk paistaks ilusti ümmargune. Lihtsalt läbipuhumine ei pruugi aidata.
Ps. Tõenäosus väike a väga veninud nukakett kah miskit paremuse poole ei liiguta.
Kas pöördesse läheb kuni lõpuni ja kas puterdab mingitel kindlatel pööretel või käib näiteks kõrgel pöördel ühtlaselt ilma puterdamata? Mis nägu küünal on? Kas magneto mille peale panid on kindlalt õige?
Edu
Re: Pit bike leek summutist väljas
Proovisin erinevaid küünlaid ,sain ka cdi seda süüteaju teist proovida, ikkagi sama jama ei muutu midagi ,klapi nookuritel surnud seisus piisavalt lõtk sees,kuid magneeto küljes olev andur on surnud punktis olles juba süüte punktist möödas mingi 1 cm jagu ,tundub ikka et süüte jama, liiga vara süütab, vända lööb ikka nii tagasi, et vana Iz jupiiter ei löönud ka nii julmalt tagasi,käimaminnes töötab ka kuidagi kõrgete pööretega, samas karpas ei näe küll kruvi kust seda võiks üldse timmida,kui üldse gaasi ei anna töötab nagu ühtlaselt, mõningad potsud leeki lööb ka siis,kuid kui gaasi anda on tühjad kohad sees, aga keevitab ikka korralikult ,karpa puhastasin ära, ei olnud ükski düüs ega kanal umbes ,küünal kui seisma jätta on märg ,kas on võimalus ,et mingi klapp on põlenud , sisselaske või väljalaske oma ,kuid kompressioon on ikkagi olemas isegi väga võimas , kui suretasin nuppust välja lõi kerge potsu tossu õhufiltsist välja.
laupäev lahkan pea maha, siis näeb klappide olukorda .
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
See 1 cm, mis see halliandur nii öelda mööda on, on ilmselt ikkagi õige, sest süüde ongi Otto- ja Diiselmootoritel mõned kraadid varasem. Volvo B230F mootoril on see näiteks 12 kraadi enne ÜSS. Ma panustan pigem paigast ära olevale gaasijaotusele ja/või klappidele.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Pit bike leek summutist väljas
Kui magneeto oli puudu, siis võib proovida ajada süütemomendi paika magneeto pööramisega, ühesõnaga ilma kiiluta (omal ehitasin planeta spordi kontaktivabaks ja ankur jäi ilma kiiluta ilusti pidama). Loomulikult on kõige lihtsam teha seda asja stroboskoobiga, siis saab süütehetke ära märkida ja paika ajada.
Müüjad teevad igasugu imeasju asjade mahamüümiseks, vb oli meelega magneeto eemaldatud ja masin tehase praak?
Re: Pit bike leek summutist väljas
Proovisin ilma kiiluta nihutada magneetot varasemaks ei lainud yldse kaima, kui hilisemaks panin oli enamvahem sama ,kuid paukus veel rohkem ,kas on mingi v6imalus ,et syytepool vigane ,kui homme pea mahav6ttan ex siis ole naha mis klappid teevad.krt keegi klaviatuuril punktidega pukvad tuuri pand.
Re: Pit bike leek summutist väljas
süütenurk paika, klapivahed õigeks, karbuss vastaks vastavale silindrimahule ja düüsid tasemed õhufiltrid oleksid õiged ja siis elektrivärk
Re: Pit bike leek summutist väljas
Ermps kirjutas:syytepool vigane...
kui pöördesse läheb siis ei tohiks olla
Re: Pit bike leek summutist väljas
Klappid olid nagu tuttikad ei tahma jälgegi nagu oleks alles tehtud seda pead ,proovisin karpal nõelaga mängida kui kõige alla panin, läks korra käima ja sureb kohe välja ,kui järgmise astme peal käib, siis leek ka ikka väljas jälle ja jubedalt tuleb gaasiga mängida et põõrde saaks üldse ,kui saan, siis tuleb tervet süüte mängu koos süütepooli ja mähise plaadga proovida ,sest krt muud ei saa ju enam olla , või siis tõesti karpa mingi 150cc oma peale punnitatud
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
Enne veel kui hakkad selle süütemänguga mässama, uuri välja, millised düüsid, nõelad, peasd sellel rattal seal karpas peavad olema ja võrdle tegelikkusega.
Gaasijaotus oli/on ikka õige?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Pit bike leek summutist väljas
Märgid olid kõik paigas ,seda nii praktiliselt kui teoreetiliselt .
Re: Pit bike leek summutist väljas
Ei saa siiani aru kuidas saab nii lihtne mootor mitte käia ,proovisin teist karpat sama teema, ikka keevitab ,jääb ainult üle veel süüte värk ,kuid kas keegi teab, süüte andur käib ju rootori anduriga ühe töötsükli jooksul kaks korda läbi ,kas siis pauk käib silindris kaks korda või säde tekkib ainult ühel möödumisel andurist ,kui on töötsükli lõpp, peab avanema sisselaske klapp ,siis tuleb surve takt siis plahvatus juhul kui säde ei tekki igal möödumisel magnetol ,süüte andurist, siis seal võibki see jama olla ,kas cdi see kommutator ei regulli seda ,kuid tundub et säde tekib siiski igakord kui rootor andurist mööda kihutab.Krt jube keeruline tundub juba ,Bike mootor lausa lust mingi 125cc kõrval.
Re: Pit bike leek summutist väljas
]Vaheta cdi ja süütepool ära ja asi korras.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
See süütesütem teebki 2 pauku (iga ringi peal süütab), üks töötakti alguses ja teine väljalaske lõpus.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
Mainisid, et ostes puudus genekas, tavaliselt on just selle peale pressitud üss märgid.
Kas oled kindel, et said sellele aparaadile sobiva osa?
Kui nüüd teisele tsiklile/mudelile, kuuluva jupi märkide järgi on nukkvõll reguleeritud, seletaks se ka anomaaliat.
Ülejäänud viitab rikkale segule.
Re: Pit bike leek summutist väljas
Sai nüüd tuttikas karpa peale ja asi juba parem isegi vat et hea,kuid nüüd jama selles ,et kui külmkäivitus klappi lahti teed ,teeb pöö pöö ja väike leegijupp pistab pea ikka summist välja, kui klapp kinni käib nagu Sveitsi kell
õhupuhastaja see svamm svammipeal mis pidi toimima poe väitel, panen veel uue süüte ka peale ex siis paistab mis tulemus tuleb,krt sõitva pilli oleks saanud juba selle raha eest
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Pit bike leek summutist väljas
Selgita palun natuke seda külmkäivituse klapi tehnikat. Millisel hetkel Sa seda avad/sulged? Et mootor on juba soe ja siis tõmbad selle külmkäivituse klapi peale ja siis teeb böö? Või ei käi masin ilma selle klapi abiga segu rikastamata?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Pit bike leek summutist väljas
Täpselt nii nagu kirjeldad, ilma klapita ühesõnaga ei taha ikka pöörde minna, isegi kui 10 minti oli juba käinud, mootor oli töösoe, nagu klappi lahti lasin tirib nagu õhku( böö böö) liialt peale ja nagu lämmatab mootorit ,kuid väikse leegi saab ka siis ikka välja gaasiga mängides ,klapp kinni töötab hästi läheb pöörde siis leeki ei tule ,võibolla on see normaalne et sirge toru taha välja väheke peab leeki ka lööma
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Pit bike leek summutist väljas
No kui nüüd tehniliselt mõelda, siis andsid ise endale juba vastuse. Leek välja tähendab segu põlemist sumpsis. Lahja segu põleb kaua ja võib seda vabalt sumpsis teha. Kui ilma tooreta üldse ei käi, siis ongi ju segu lahja. Ja kui toore peale tõmbad, siis kirjutad ise ka, et mootor käib ja leeki pole. Kokkuvõttes tundub mulle, et segu on nii totaalselt lahja, et see ei võimalda mootoril mõistlikult toimetada. Vaata düüsimajandus üle ja võid proovida ka õhufiltrit osaliselt kinni katta, et piirata õhu ligipääsu. Kui on mingi koonusfilter, siis teip abiks ja järk-järgult kinni katta ühe rohkem.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: Pit bike leek summutist väljas
Võib lugeda asja kordaläinuks TÄNUD kõigile kes aitasid ,asi oli tegelikult vist ainult süüte teema ,sest kõrgetel pööretel kadus hetkeliselt säde, stroboga sain jälile ,nüüd kogu kremliga uus süüde peal ja ei pea isegi karpa klappi kinni hoidma, et normaalselt töötaks, juhus oli ,et kinnise klappiga tundus normaalne ,säde see hetk lihtsalt oli vist.... ,arvatavalt peal olnud karpa ka töötab ,pole proovinud veel ,küll poiss ise proovib kunagi ära ,pappi läks kuid tulemus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.