Pit bike leek summutist väljas

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Tere :soetasin poisile mingi lifan 125cc 4t mootoriga väikse krossika ,kuna magneeto oli puudu ei saanud ostes käima panna ,nüüd kui magneeto küljes sai asi käima ,kuid ei tööta õieti ,käimalöömis vänt lööb nagu väga vihaselt tagasi kui käima lüüa ,kui käib siis nagu pudrupada ja gaasi andes leek nagu gaasikeevitusega summutist väljas ,nukka ja süüte märgid tunduvad manuali järgi paigas olema ,kompresioon ka täitsa hea ,süüdet ei saa nagu ei hilisemaks ega varasemaks kruttida, vähemalt tundub nii ,klappide olukorda pole vaadanud, samuti teist küünalt proovinud,karpat pole ka näppinud ,oskab keegi mingit varjanti pakkuda või kellelgi olnud sama jamps.

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas TDM »

Klapi vahed tasuks igal juhul üle vaadata, sellel need suht väikesed ja kipuvad ära kaduma.
Kui saad mõne töötava masina pealt seda süüteaju proovida, see peaks mingil määral süüte nurka reguleerima.
Pusisin ühe rolleriga sama hädaga, tagus tagasi pidevalt, aga kahjuks omanik uut aju ei raatsinud ehku peale osta ja kuskilt proovimiseks ka ei leidnud.
Karpal tasub tühikäigu tüüs üle vaadata, kipub ka ummistuma(oli vist 0,5mm) ja mõjub kättesaamisele üllatavalt palju(võrreldes päris tsiklitega.

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Kalmer
Postitusi: 546
Liitunud: 15 Aug 2007, 18:20
Tsikkel: Intruder1500
Asukoht: Koeru
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Kalmer »


mul oli magneeto kiil kadunud võlli pealt tookord,kord käis ,teinekord mitte :(

https://saunakuut6.webnode.com/trip-advisor/
Parimad Järvamaa saunad,kümblustünnid rendiks.
Viis8172566

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Loff »

kalmer1989 kirjutas:


mul oli magneeto kiil kadunud võlli pealt tookord,kord käis ,teinekord mitte :(

:mrgreen:
Ja nii need klapid ära põlesidki.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Terv
Tagasi saab ratta lööma ja sumpsist keevitama pm ainult karpa veaga kah.
Siiski kõigepealt alusta klapivahedest. Osad mootorid on ülitundlikud väiksele klapivahele. Regullides pigem sea suuremaks kui väiksemaks.
Kui klapivahed regullitud siis saab hakata katsetama. Puhasta karpa ja kontrolli võimalusel tüüside mõõdud üle. Vaata üle karpa kinnitus silindrile (vahest on mõni kuldkukal hermetsiga tihendand vms), kui seisnud ratas võivad kummist detailid kõik peetis olla nii karpa sees kui väljas. Tüüse puhastades vaata vastu valgust et auk paistaks ilusti ümmargune. Lihtsalt läbipuhumine ei pruugi aidata.
Ps. Tõenäosus väike a väga veninud nukakett kah miskit paremuse poole ei liiguta.

Kas pöördesse läheb kuni lõpuni ja kas puterdab mingitel kindlatel pööretel või käib näiteks kõrgel pöördel ühtlaselt ilma puterdamata? Mis nägu küünal on? Kas magneto mille peale panid on kindlalt õige?

Edu

5248653

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Proovisin erinevaid küünlaid ,sain ka cdi seda süüteaju teist proovida, ikkagi sama jama ei muutu midagi ,klapi nookuritel surnud seisus piisavalt lõtk sees,kuid magneeto küljes olev andur on surnud punktis olles juba süüte punktist möödas mingi 1 cm jagu ,tundub ikka et süüte jama, liiga vara süütab, vända lööb ikka nii tagasi, et vana Iz jupiiter ei löönud ka nii julmalt tagasi,käimaminnes töötab ka kuidagi kõrgete pööretega, samas karpas ei näe küll kruvi kust seda võiks üldse timmida,kui üldse gaasi ei anna töötab nagu ühtlaselt, mõningad potsud leeki lööb ka siis,kuid kui gaasi anda on tühjad kohad sees, aga keevitab ikka korralikult ,karpa puhastasin ära, ei olnud ükski düüs ega kanal umbes ,küünal kui seisma jätta on märg ,kas on võimalus ,et mingi klapp on põlenud , sisselaske või väljalaske oma ,kuid kompressioon on ikkagi olemas isegi väga võimas , kui suretasin nuppust välja lõi kerge potsu tossu õhufiltsist välja.
laupäev lahkan pea maha, siis näeb klappide olukorda .

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Loff »

See 1 cm, mis see halliandur nii öelda mööda on, on ilmselt ikkagi õige, sest süüde ongi Otto- ja Diiselmootoritel mõned kraadid varasem. Volvo B230F mootoril on see näiteks 12 kraadi enne ÜSS. Ma panustan pigem paigast ära olevale gaasijaotusele ja/või klappidele.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Aho
Postitusi: 13
Liitunud: 12 Sept 2007, 17:03
Tsikkel: Honda rs125, ...
Asukoht: Pärnumaa

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Aho »

Kui magneeto oli puudu, siis võib proovida ajada süütemomendi paika magneeto pööramisega, ühesõnaga ilma kiiluta (omal ehitasin planeta spordi kontaktivabaks ja ankur jäi ilma kiiluta ilusti pidama). Loomulikult on kõige lihtsam teha seda asja stroboskoobiga, siis saab süütehetke ära märkida ja paika ajada.
Müüjad teevad igasugu imeasju asjade mahamüümiseks, vb oli meelega magneeto eemaldatud ja masin tehase praak?


Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Proovisin ilma kiiluta nihutada magneetot varasemaks ei lainud yldse kaima, kui hilisemaks panin oli enamvahem sama ,kuid paukus veel rohkem ,kas on mingi v6imalus ,et syytepool vigane ,kui homme pea mahav6ttan ex siis ole naha mis klappid teevad.krt keegi klaviatuuril punktidega pukvad tuuri pand.

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

süütenurk paika, klapivahed õigeks, karbuss vastaks vastavale silindrimahule ja düüsid tasemed õhufiltrid oleksid õiged ja siis elektrivärk :bsmile:


jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

Ermps kirjutas:

syytepool vigane...

kui pöördesse läheb siis ei tohiks olla


Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Klappid olid nagu tuttikad ei tahma jälgegi nagu oleks alles tehtud seda pead ,proovisin karpal nõelaga mängida kui kõige alla panin, läks korra käima ja sureb kohe välja ,kui järgmise astme peal käib, siis leek ka ikka väljas jälle ja jubedalt tuleb gaasiga mängida et põõrde saaks üldse ,kui saan, siis tuleb tervet süüte mängu koos süütepooli ja mähise plaadga proovida ,sest krt muud ei saa ju enam olla :wack: , või siis tõesti karpa mingi 150cc oma peale punnitatud :wack:

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Loff »

Enne veel kui hakkad selle süütemänguga mässama, uuri välja, millised düüsid, nõelad, peasd sellel rattal seal karpas peavad olema ja võrdle tegelikkusega.
Gaasijaotus oli/on ikka õige?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Märgid olid kõik paigas ,seda nii praktiliselt kui teoreetiliselt .

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Ei saa siiani aru kuidas saab nii lihtne mootor mitte käia ,proovisin teist karpat sama teema, ikka keevitab ,jääb ainult üle veel süüte värk ,kuid kas keegi teab, süüte andur käib ju rootori anduriga ühe töötsükli jooksul kaks korda läbi ,kas siis pauk käib silindris kaks korda või säde tekkib ainult ühel möödumisel andurist ,kui on töötsükli lõpp, peab avanema sisselaske klapp ,siis tuleb surve takt siis plahvatus juhul kui säde ei tekki igal möödumisel magnetol ,süüte andurist, siis seal võibki see jama olla ,kas cdi see kommutator ei regulli seda ,kuid tundub et säde tekib siiski igakord kui rootor andurist mööda kihutab.Krt jube keeruline tundub juba ,Bike mootor lausa lust mingi 125cc kõrval. :D

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.

lipamets
Postitusi: 21
Liitunud: 19 Dets 2011, 15:54
Asukoht: Pärnu

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas lipamets »

]Vaheta cdi ja süütepool ära ja asi korras.

Mööduja, sulle ütlen siin tere ja hoiatan tegemast kõike mis halb.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Loff »

See süütesütem teebki 2 pauku (iga ringi peal süütab), üks töötakti alguses ja teine väljalaske lõpus.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Vint »

Mainisid, et ostes puudus genekas, tavaliselt on just selle peale pressitud üss märgid.
Kas oled kindel, et said sellele aparaadile sobiva osa?

Kui nüüd teisele tsiklile/mudelile, kuuluva jupi märkide järgi on nukkvõll reguleeritud, seletaks se ka anomaaliat.
Ülejäänud viitab rikkale segule.


Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Sai nüüd tuttikas karpa peale ja asi juba parem :bsmile: isegi vat et hea,kuid nüüd jama selles ,et kui külmkäivitus klappi lahti teed ,teeb pöö pöö ja väike leegijupp pistab pea ikka summist välja, kui klapp kinni käib nagu Sveitsi kell :D õhupuhastaja see svamm svammipeal mis pidi toimima poe väitel, panen veel uue süüte ka peale ex siis paistab mis tulemus tuleb,krt sõitva pilli oleks saanud juba selle raha eest :wack:

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Loff »

Selgita palun natuke seda külmkäivituse klapi tehnikat. Millisel hetkel Sa seda avad/sulged? Et mootor on juba soe ja siis tõmbad selle külmkäivituse klapi peale ja siis teeb böö? Või ei käi masin ilma selle klapi abiga segu rikastamata?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Täpselt nii nagu kirjeldad, ilma klapita ühesõnaga ei taha ikka pöörde minna, isegi kui 10 minti oli juba käinud, mootor oli töösoe, nagu klappi lahti lasin tirib nagu õhku( böö böö) liialt peale ja nagu lämmatab mootorit ,kuid väikse leegi saab ka siis ikka välja gaasiga mängides ,klapp kinni töötab hästi läheb pöörde siis leeki ei tule ,võibolla on see normaalne et sirge toru taha välja väheke peab leeki ka lööma :D

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

No kui nüüd tehniliselt mõelda, siis andsid ise endale juba vastuse. Leek välja tähendab segu põlemist sumpsis. Lahja segu põleb kaua ja võib seda vabalt sumpsis teha. Kui ilma tooreta üldse ei käi, siis ongi ju segu lahja. Ja kui toore peale tõmbad, siis kirjutad ise ka, et mootor käib ja leeki pole. Kokkuvõttes tundub mulle, et segu on nii totaalselt lahja, et see ei võimalda mootoril mõistlikult toimetada. Vaata düüsimajandus üle ja võid proovida ka õhufiltrit osaliselt kinni katta, et piirata õhu ligipääsu. Kui on mingi koonusfilter, siis teip abiks ja järk-järgult kinni katta ühe rohkem.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Ermps
Postitusi: 34
Liitunud: 20 Juul 2006, 19:03
Asukoht: Harjumaa Jüri

Re: Pit bike leek summutist väljas

Lugemata postitus Postitas Ermps »

Võib lugeda asja kordaläinuks TÄNUD kõigile kes aitasid ,asi oli tegelikult vist ainult süüte teema ,sest kõrgetel pööretel kadus hetkeliselt säde, stroboga sain jälile ,nüüd kogu kremliga uus süüde peal ja ei pea isegi karpa klappi kinni hoidma, et normaalselt töötaks, juhus oli ,et kinnise klappiga tundus normaalne ,säde see hetk lihtsalt oli vist.... (w),arvatavalt peal olnud karpa ka töötab ,pole proovinud veel ,küll poiss ise proovib kunagi ära ,pappi läks kuid tulemus :mrgreen:

Hooajaga 2 gondliringi see on piisav põnts.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”