Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Vahepeal sai seadistamisega alustatud, 0.9 barini jõudsime mil hakkas õlifiltri relocation kiti vahelt hirmsasti õli välja pritsima ning pidi pooleli jätma. Õli leket eemaldades ja esivelge oodates sai aretatud hayabusa mehhaaniline õlitagastus pump kawale väntvõlli otsa. Bolt-on loomulikult jälle polnud, kuna isegi polt mis vända otsa läheb on busal suurema läbimõõduga. Poldi treimisega, uuesti keermestamisega ning väikese keevitamisega sai asja paika. Päris kena tulemus sai ning umbes pool päeva tööd
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma vaatan seda summutit, et väikeste kiiludena kokku lastud, see siis seest töödeldud, et heitgaasid paremini liiguks või lihtsalt nii on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
OT.
kui see mandrelliga toru tõmbamine nii krdi kallis ja keeruline poleks, ei teeks keegi neid samast torust (siseläbimõõt ei muutu olukord) usse tükkidest keevitatuna.
igasugu hydro forming ja muu torude tegemise tehnoloogia üksiku asjana on vast ainult ulme.
seib paikka ja lihv...seib paikka ja lihv...nii vast käib see keerukate asjade tegemisel, vaevalt see muidu ideaalselt voolama jääb.
samas on mõni seibidest asi väljast kena, kuid sisse piiludes selgub midagi muud...siin on tellija õige mees selgitama - kas oli see seibide tehnoloogia pelgalt "wannabe" või päris asi.
-
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Keevitamise ajal argoon sisse jooksma,siis "keevitab" seest ka sileda,mitte ei kobruta
-
- Postitusi: 1704
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pie-cuttidest sai tehtud sellepärast, et saada õige raadius paika ning sisse lastakse ikka gaas et saada seest sile. Täpselt samamoodi tehakse ka väljalaske kollektor. Sõna wannabe ning see ratas ei käi kuidagi kokku Täpselt nii nagu Suslik seletas, seib paika ja kerge lihv peale, ning järgmine. Sellepärast ka tehti seda sumpat mitu päeva.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
6 aastaga on läbind ca 8k km ja seda turborattana esimesed 2 suve. viimased 3 aastat olen oodanud erinevate juppide taga (näiteks kepsud ja kolvid) mida sai aasta jagu usast oodatud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7283
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1915 korda
- Tänatud: 537 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No 2016a suvi oli viimane mis sellega sõita sai, peale seda läks korralikuks tehnika ümber ehituseks peale mida hakkasid igasugu tagasilöögid tulema
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1810
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 112 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha?
-
- Postitusi: 3184
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 66 korda
- Tänatud: 337 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sa pole vist väga aru saanud pointist asju enda jaoks ehitada?
Kui just tegemist polnud peene manipulatsiooniga ise see pill ära osta
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1704
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kui otsida, siis kindlasti leiab neid, kes veel vähem sõidavad. Või üldse ei sõida. Või ei oma lubegi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ma seda ratast olen ehitanud plaaniga teha endale niiöelda see kõige-kõigem tsikkel mis siis hea ilmaga garagest välja ajada ja sõita. Lihtsalt sai natuke ahneks mindud tehnikaga ja sealt see pikk paus tuligi sisse. Poolikut projekti vähemalt siin Eestis pole küll mõttet müüa, kuna enamus ei mõistaks sellega midagi peale hakata ja need kes oskavad teevad ise Aga samal ajal kui seda olen ehitanud on olnud 2 vrodi, hayabusa ja supermoto nii et sõita on saadud küll
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 745
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 74 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei tahaks nüüd kõike ilusat ära rikkuda ühe stsenaariumiga aga kui kunagi see kõige-kõigem valmis saab ja üliõnnelik mootorrattur sellega garaažist välja keerab, et minna hambavahesid sääskedega täitma, tuleb mingi ahv raudselt oma halli diisel Passatiga sulle küljepealt sisse ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
Aga sellegi poolest, ise ehitamine annab palju emotsionaalset väärtust, mis kokkuvõttes tasub ennast ära ja noh, ikkagi täpselt selline pill nagu ise tahad.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kõike või juhtuda jah, ka kuuli võib saada nagu viimaste sündmuste puhul näha oli. Aga kui selliseid asju hakata kartma siis ei tohiks toa seinte vahelt väljagi tulla. Emotsioone on olnud seda ehitades nii häid kui halbu kuid ise näen, et kõige tähtsam on olnud need kontaktid/tutvused/sõprussuhted mida olen selle ehitamisega omale saanud. Selle pundi mis siin aastatega kokku olen suutnud panna, soome rootsi eesti ehitajad-suudaksime ilmselt mis tahes tsikli/auto projekti ära teha, ainult raha taha jääks asi. Sellised tutvused on minumeelest hindamatud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6671
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 662 korda
- Tänatud: 424 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: ↑17 Juun 2020, 17:37.. ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
...
Selleks, et sellist asja ei juhtu, tehakse sõltumatu, kindlustusfirmade poolt aksepteeritav HINDAMINE.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selline see esivelg siis sai
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8820
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 346 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ei ole kleeps, täitsa carbon plaadist on tükid vesilõikuses lõigatud. Kleeps oleks tõesti liiga low, mis tahes projektile tänapäeval
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Meilile tuli kiri et nagi.ee paneb pillid kotti ja see siis tähendab seda et ilmselt kõik siin teemas olevad pildid kaovad ära. Mõni admin oskab need pildid siia jäädavalt panna või mis tegema peaks ? P.s järgmine nädal läheb kiige joonestamiseks ning peaks saama mingeid progressi pilte lähi ajal.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7283
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1915 korda
- Tänatud: 537 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Panen Rasmuse soovil siia mõned ilusate asjade pildid, ta ise lisab hiljem selgitused
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tere üle pika aja kõigile. Ja tänud Urmasele, et pilte üles viskas, kuna nagi.ee jne kohad on ajaloo hõlma saadetud, siis sellega ilmselt ka kõik mu lisatud pildid läinud, siis palusin teda siia pilte postitama. Ise ma ei oska ja vist peaks ära õppima Niisiis sai Kawa sügisel jalgele ja sai ca 500km sõidetud siin sept-oktoobri vahetuses, enne kui sõitsin tallinnasse kuhu ma ratta ka jätsin. Seade jäi poolikuks ja jõudu võtta ei saanud, kuna selle mootoriga lihtsalt üle 240hp ei võta bensiiniga ilma korraliku jahutusega. Etanooliga on asi teine, kuid kuna siin riigis seda tanklas ei müüda, siis igapäevaselt sõita ei saaks. Peale taguosa valmimist vean ratta tagasi Tartu, kus peaks välja mõtlema mingisuguse korraliku jahutuse, kas vesi-õhk plenumi vms. Deividi hayabusale sai selline tehtud siin, käis soomes pingis testimas ja tulemused väga head, aga kuna kawa mootor on raamivahel niiöelda püsti mitte kaldu, siis ruumi on seal oluliselt vähem. Üks idee tuli, et terve trosseli süsteem minema visata, pihustid plenumisse, plenum otse mootori külge ning panna 1x 50mm gaasiklapp rõhutoru lõppu. Peaks olema hulga lihtsam seadistada ka. Seega eks näis mis välja mõtleb sellega, pritse süsteemi enam kasutada ei tahaks. Kiige saab kohe-kohe valmis, 72kg billet toorikust jääb siis alles ca 13kg
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiige valmis. Kaaluks tuli 13,2kg, kuna tugevus arvutuste põhjal sai võetud suht max nm mida see mootor suudaks toota, ehk sinna 300nm kanti. Torukiige oli sellest kõvasti raskem näiteks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiire sobitamine, et kuidas üldine look hakkab olema
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Midagi vaikselt valmib.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tõsiselt haigelt nummid tükid
Mitu aega umbes arvuti taga veedetud on modelleerimisega?
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pidurisadul on ISR toodang, peaks olema üks kergemaid tagumisi sadulaid, mis osta võimalik. Eks näha ole, milline see pidurdusjõud saab olema. Tunde seal ei loe vist keegi enam, kokku sai lepitud paketi hind kogu kiige-velje teemale. Järgmiseks tuleb siis velg ära teha, ning kõik anoodi. Kiige sai lastud värvida Ingo juures, kuna selline vann kuhu see kolakas oleks mahtund eksisteeris aind Võrus.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.