Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Hai!
Kuna nüüdseks Suzuki DR350 juba üle 3 hooaja ja üle paarikümnetuhande km piinata olnud, ning vaikselt hakkas sellest (enamus olukordades ) jõud üle käima ka...pluss finaaliks mootori totaalselt laiali lasin, mida hetkel suht raske leida...siis olen aina enam mõtlema hakanud, et äkki võiks üldse juba mõnda uuemat (ja miks mitte ka tiba käredama käiguga) ratast endale metsa alla hullamiseks lubada.
Aga põhiasi, mis enamlevinud uuemate rataste juures häirib, on nende suht olematu hooldevälp. Küll peab iga 5-10h tagant õli vahtema, siis 50+h tagant juba kapitaalsemaid remonte tegema jne.
Selles mõttes ärge laske end pealkirjast eksitada, et sihipärast kasutust leidva enduroka pidevat jooksva hoolduse vajadust (rehvid, kett/hammakad, puksid jne, igasugused pidevatest kukkumistest tekkivad tüsistused jne...) olen väga hästi juba tunda saanud. Lihtsalt ei tahaks, et sinna lisanduks nüüd veel lisakulu väga kapriisse mootori näol.
Seega, kui eesmärgiks oleks näiteks õlivahetusvälp miski 30-40h (või vahest enamgi,nagu mu DR350 tavalise poolsündiga tegelikult väga hästi jaksas)...kas siis oleks ainuke loogiline jätk asjale DRZ400?
Või on veel kellelgi sarnaseid valikus: Husa, GasGas, Honda, Yamu... ?
Muud kriteeriumid võiks olla siis: ikka 4t, kaal mitte üle 130kg, kubatuur 450max (võimsamast ei käi ilmselt jõud üle ja bensukulu määrab ka veidi...) ja kindlasti siis registreerimiskõlbulik!
Tänud ette, kui omi kogemusi või tähelepanekuid ses vallas jagada viitsite...vast on minusuguseid laiskvorste siin ikka veel, kes ainult sõita tahaks, aga remontida midagi ei viitsi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
yamaha ttr600 on selline ratas, mis põhimõtteliselt istub sinna kategooriasse. ma arvan, et ega enam väga rohkekm hooldevabaks minna ei anna ka ja võimsust ära aja kubatuuriga segamini. mul on 500'ne, mis on sellest 600'sest märgatavalt võimsam kuid hooldevälp on vastav!
ttr kaalub 135kg kui ma nüüd õigesti mäletan aga seda sai tehtud veel pisut kergemaks, nii et ta tegelikult läheb kerge enduro alla vägagi kenasti ja jõudu on piisavalt juba madalatelt pööretelt.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
will111 kirjutas:...
ttr kaalub 135kg kui ma nüüd õigesti mäletan aga seda sai tehtud veel pisut kergemaks...
Ma leidsin neti avarustest kaaluks 149-155 (erinevad lehed).
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
DRZ400E on päris hea valik. Just E lõpuga. Tunned ära plastpaagi ja E-starteri järgi. Ostes tuleb kindlasti tähelepanu mootorile pöörata, sest hooldamata kujul võib väga kalliks minna.
Aga kui ma kõrvutan selle juhitavust näiteks 450EXC-ga, on nagu siga ja kägu.
TTR on lihtne ja üsnagi töökindel. Kõik, mida näinud olen, on tagumise Öhlinsliga. Sõitnud eriti pole, seega juhitavust ei oska hinnata.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Madris kirjutas:will111 kirjutas:...
ttr kaalub 135kg kui ma nüüd õigesti mäletan aga seda sai tehtud veel pisut kergemaks...Ma leidsin neti avarustest kaaluks 149-155 (erinevad lehed).
Võibolla on uuem Ttr koos Öhlinsiga totaalselt teine ratas, aga niipalju, kui sõbra üheksakümnendatest pärit xt600 olen veidi testida saanud, siis see ei meeldinud absoluutselt, vastik madal ja vedel lätsakas oli, ning see oli ikka sinna 150kg kanti.
Enda DR350 tundus selle kõrval ikka mõnusalt jäik,kikkis ja kerge...ning minek selle XT600ga ka täiesti sama (ok, võibola sellele aitab komakoha see kaasa, et mul on esikahvlis miskid Wirthi vedrud sees ning viimase mootorirem käigus sai 1mm jämedama kolvi ja veidi lõigatud profiiliga nuka...aga see vast veidi keskpööretel abiks, sest ise ladvapööretel mingit mineku vahet originaaliga peale rem küll ei tundnud, pealegi karpa/õhuvõtt jäi kõik täiesti originaal)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
- Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Omasin ka kunagi xt600. See on ikka jah uimane ja kolakas. TTr peaks minuteada olema oluliselt parema vedrustusega, kergem ja veidi käredam ka. Pole kahjuks ise proovinud aga selle jutu peale, et TTR kaalub135 kg (xt 600 on üle 160) hakkasid omal ka kõrvad liikuma.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
vot jah, ei tea...ise pole jälle kunagi xt'd omanud, et oskaks täpselt võrrelda. kuid minu käsutuses olnud ttr'l oli vedrustus küll päris asjalik, lisaks öhlinsile taga on ka esiotsa pandud vist mingi vihasem asi. igatahes on seal päris korralik jämeda toruga usd fork ja ka originaalist suurem ketas pidurdamas.
mootor peaks tõesti samuti olema ttr'l natuke käredam kui xt'l, kergemini pöördesse, pisut rohkem jõudu ja mõõtmetelt kitsam. aga mingi 450'ne krossikas ta muidugi ei ole...kui hullult pöördesse lased siis jookseb ikka varem oomphist tühjaks kui need võistluskrossikad. algus on jällegi võimsam.
kaaluvahe sellise tavalise 160kg vanakooli endurokaga on ka täitsa hästi tunda, seda oli selgelt aru saada juba kasvõi sellest, kuhu selle tsikliga soovi ja tahtmist ronida oli. sarnase 165 kilosega nendesse kohtadesse minemise mõtet nagu kunagi eriti pähe ei tulnud
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Ja mina leidsin, et tt-r 141kg ja xt 156kg tühikaaluks.
Valikusse aga tõstaksin hoopiski loomulikult selle: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_ ... r_2002.php
PUUPAADID
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
olen isegi näinud väga erinevaid numbreid ttr kohta netis liiklemas, aga neid on ka erinevaid aastaid, erinevate "juppide" ja lisadega.
meenus praegu, et peale väikest ümberehitust (sabaraam custom made, alumintsist ja veel nipetnäpet) sai ühes teatud asutuses kaalutud ka huvi pärast, minu ratas kaalus tol hetkel 132kg...seda ei tea kui täpne see kaal oli, ise ronisin igatahes seljast maha selleks ajaks, kuid bensiinitilga jätsin paaki
xr pidavat muidugi ka väga asjakohane pill olema. kui palju ta sellest 350sest nüüd jõulisem on, see muidugi omaette küss...
-
- Postitusi: 8387
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 320 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
XR400 pole mina liikumas näinud.
XR650R on aga paras maiuspala. Meeletult võimas, suht kerge. Miinuse poolel - Honda ning sellise väntkäivitiga, millega ainult kogenud sõitja opereerida suudab.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
ttr il on probleem niiskusega , muidu hea ratas pikematkasvu mehele , mina oma 174cm sain küll hakkama aga jah...
xr400 on eestis 3 tk ühega olen ise paar aastat söitnud . oli kergem kui ttr ja käredust oli piisavalt . mölemal rattal kahjuks ainult kick . rabas lenksuni seesistudes tundsin kövasti puududt starterist.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Honda XR400 kusjuures kunagi varem juba endalgi silma jäänud. Ning mingi vahe üks müügiski oli. Aga süvitsi uurima ei hakanud ja see tuleb nüüd üllatusena, et ainult väntkäivitus ongi neil..? Ise ikka oma Suzul ka neitsinupuga nii ära harjunud, et sellest küll loobuda ei tahaks...sest ka paar korda pidanud kõrvalt vaatama, kuidas mõned kuskil väga ekstreemsetes kohtades kurja vaeva näevad ratast vändast käima meelitades. Ideaalis võiks muidugi mõlemad olla...
Muidugi hetkel üldse suht tühjus kohalikes müügiportaalides...aga ütlen kohe ka ära, et esiteks pole nii päeva valu selle ostuga ja samas pole ka mingiks takistuseks ratas Lätist/Leedust/Rootsist(või miks mitte ka Saksast/UK) tuua. Või pigem ilmselt nii lähebki...
Muidugi hetkel Leetu/Rootsi piiludes tundub, et 2000€ eest saab Honda valikust küll pigem eelmise aastatuhande pilli...ja Xr650 isendid selle aastatuhande algusest sinna 3000€ kanti juba. Ise mõtlesin/lootsin, et kui DRZ400st jutt käib, siis 2000€ hinnaklass...ja kui asi 3000 kanti kisub, mis on ka kõige ülemine piir selle pulli eest, siis äkki mingi muu tootja 2007/2008 vms aasta rattaid juba piiluda võiks...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Minu arust see drz 400 pole küll ratas mille poole tasuks vaadata, isegi 570-ne husaberg on kergem ratas ja on lihtsam sõita. Mõned ajad tagasi lähtusin isegi, rataste valikul, pikemast hooldusvälbast. Tegelt isegi nii LC4-l, kui ka XR650R-l soovitab tehas ekstreemsemates oludes õli vahetada 1000km järel ja see teeb ka 15-20h. Kergemate puhul piisab vahetusest iga 10h tagant, kui just ainult järjekindlalt kusagil krossirajal ja piirajas ei pauguta. Lõppkokkuvõttes see ca 1,3l õli 10h tagant pole küll suur väljaminek. Sama kehtib kolvivahetuse kohta,(nüüd ma saan muidugi teoreetikute käest kõvati peksa aga paraku ma ise eelistan kuulata praktikuid) ma ei usu, et sa suudad kolvi alla 200h ribadeks sõita. Tavaliselt tuleb 4T kolvile pragu sisse ja kui muidugi siis veel õnnestub käima saada ja kõvasti pähe anda( sest jõudu juba napib) läheb ta kindlasti ribadeks ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
piloot kirjutas:Minu arust see drz 400 pole küll ratas mille poole tasuks vaadata, isegi 570-ne husaberg on kergem ratas ja on lihtsam sõita. Mõned ajad tagasi lähtusin isegi, rataste valikul, pikemast hooldusvälbast. Tegelt isegi nii LC4-l, kui ka XR650R-l soovitab tehas ekstreemsemates oludes õli vahetada 1000km järel ja see teeb ka 15-20h. Kergemate puhul piisab vahetusest iga 10h tagant, kui just ainult järjekindlalt kusagil krossirajal ja piirajas ei pauguta. Lõppkokkuvõttes see ca 1,3l õli 10h tagant pole küll suur väljaminek. Sama kehtib kolvivahetuse kohta,(nüüd ma saan muidugi teoreetikute käest kõvati peksa aga paraku ma ise eelistan kuulata praktikuid) ma ei usu, et sa suudad kolvi alla 200h ribadeks sõita. Tavaliselt tuleb 4T kolvile pragu sisse ja kui muidugi siis veel õnnestub käima saada ja kõvasti pähe anda( sest jõudu juba napib) läheb ta kindlasti ribadeks ka.
Krt ma kardan seda , et esmapilgul võimsam ratas võib tunduda küll kergem juhtida vms, aga oma äkilisuses väsitab rohkem/rutem ja siis juba väsinuna, või lihtsalt kambaga kimamise hulluses, on mõni kõvem pauk kerge tulema...?
Ja teisalt, siis on paari aasta pärast vähemalt, kuhu poole edasi püüelda, kui oskused tasapisi täienevad...ning mäletan hästi, et lahjema rattaga teiegagi kambas sõites õpetas ikka väga hoolega sõidujoont valima, et mitte piduriks olla
Õlivahetusega jah, et liiter moosi eraldivaadatuna ei maksagi hingehinda..aga siis filter juurde ja keegi peab selle töö ära ka tegema, lisaks mitmele muule asjale, mida niikuinii kogu aeg timmida vaja. Senini Suzuga tundus see rem/sõidu suhe ajaliselt nii 20/80 kandis olema, aga eks oli teine juba vana räim kah...kuid ei viitsiks küll enamat tsikli juures koogutada, kui sõiduilmad on
Ning ilmselt enamusele bensukulu pole mingi argument, kui paar korda kuus kuskil hullamas käia. Aga kuna mul meeldis ikka väga-väga palju sõita, siis veidi loeb seegi. DR350 võttis päriselt kruusateel 3,5-4 max ja metsas hullates 5-6 sajale. 8,5l paagiga võis end täiesti kapsaks sõita. Usun, et DRZ400 saaks samma kanti hakkama , samas kuulnud, et suurematel ratastel hakkab maanteekulu pigem kuskilt 6 pealt ja pähe andes...parem ei räägita
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
ttr'i keskmine kulu oli kuskil 5 liitrit
ja võimsat ratast ei ole ju vaja tingimata põhja keerata. võimsusega on pigem see asi, et suurem osa sellest on nö. varuks või reservis suurem osa ajast. aga kui seda on vaja, siis ta on olemas
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Õlivahetuse teed ise ja iga teise õlivahetuse juures vahetad filtri.
Muidu soovitaks vahepeal proovida mõnda 2T ratast aga nagu ma tean siis sulle meeldib ühe hooga ühest eesti otsast teise paugutada ja selleks puhuks on 4T kindlasti mõnusam. Margust sa ju tead, võttis siin vahelduse mõttes juurde ühe 300-se 2T Gas-Gas-i ja nüüd saab seda meest Husabergi selga ainult vägisi 3-e mehega Ma ei julge proovidagi - äkki hakkab ka meeldima...
Ise julgeks soovitada veel WR-i. Oma kogemuse järgi hea kerge ja vastpidav ratas, mujalt võib saada päris hea hinnaga, kui on aega otsida.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
maise ostaks honda xr650r või Husqvarna TE610 kui neid keegi müüks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Parem küsimus on, kas keegi siinmail xr650r-le e-starteri poogib külge? Ja mis raha eest?
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
ma ei tea kui ulme keeruline see 650 käima saamine on aga oma ttr'i panin küll vändast suhteliselt iisisti käima siis kui sellega aktiivselt sõitsin. mootor peab korras ja timmis olema ja oma masinat peab tundma, ei mäleta et kunagi oleks tulnud üle 2-3 korra lüüa seda vänta. pealegi, eks starter ja aku kaaluvad jällegi omakorda midagi
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Selle XR-i käima löömisega on nagu iga teisega, eks oma ratta kapriisid tuleb selgeks saada. Nii lihtsalt see muidugi ei lähe nagu näiteks 450-sed krossikad. Vändale tuleb tüki tõsisemalt survet avaldada. Mul oli muidu matsupill aga, kui juhtusid kummuli käima siis 10-15 matsuga ikka kustutasid end korralikult ära. Rakke kahepäeva endurol, 32 kraadises palavuses ja päeva teisel poolel, peale teist järjestikust kummuli käimist, Kamariku karjääri paenõlvadel, ise ma ei suutnudki seda käima lüüa, sõber Raigo tuli raja kõrvalt, plätud jalas ja lõi käima
Eks see XR sobib jällegi omasse elementi - kruusateedel ja kiiretel liivastel metsateedel lased sellega nii, et suunurgad on selja tagant näha, kui läheb juba rohkem nikerdamiseks ja tahad kusagil, kasvõi puude vahelisel kitserajal kiiresti edasi liikuda siis alles näed millise juhitamatu kolakaga tegu on. Sõita muidugi saab aga millise vaevaga, rajal sama lugu. Palju õnne muidugi, kui oled selle kusagile turbasse ära uputanud..., siis tuleb suur suguvõsa kasuks Väänet on sel muidugi igas pöörete vahemikus, isegi vähe liiast, eriti kui makaron on nõrk ja väsimus kallal siis kipub kergesti ära karistama. El.starteriga isend pidi täitsa olemas olema aga ma pole ühelgi euroopas müügis oleval isendil seda näinud.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Veltmotocenter märgib Beta enduurokale hooldevälbaks 30h http://www.veltmotocenter.ee/et/moto_at ... t_450.html
ja manualis selline tabel lk 56 http://www.betamotor.com/system/attachm ... 4T_ENG.pdf
Beta ka ju võistlusratas nagu 400-sed EXC-d. Saa siis aru. Äkki keegi seletab.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Betal on vändal ja kastil/siduril eraldi õli.
ubin kirjutas:Beta ka ju võistlusratas nagu 400-sed EXC-d. Saa siis aru. Äkki keegi seletab.
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
2000a Honda XR400 on siiani parim kõiketegija ratas, millega mina kokku olen puutunud. Metsas väga mõnus ronida tänu madalalt väänavale mootorile. Ei jää pehmel pinnasel hätta, kuna kerge. Sõidan sellega palju ka linnas. Samuti olen teinud 850km-seid 2 päevaseid matku, telk ja asjad peal ja kõik see on olnud puhas nauding. Kui huvi, küsi täpsemalt. Saab ka proovisõidu orgunnida.
Kord sain paar päeva XR650R proovida ja kahetsen sügavalt, et toona mõne häiriva pisidetaili pärast seda ära ei ostnud. Kui saad kusagilt kätte, osta ära. Parim ratas kiireks sõiduks kruusal. Jõudu jagub.
Oman ka KaadTeeM LC4 2004a ja seda ei soovita küll mitte. Lärmakas, ebatöökindel, väriseb nagu tahaks laiali lennata ja aegajalt lendab ka. Ei kannata rahulikult sõita. Kui peale väänad, siis kuidagimoodi kannatab kriitikat, muidu mitte.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
XR400 kindlasti hea ratas aga ise jällegi ei võtaks sest ega ta oma suurest vennast eriti kergem ei ole(see +20-30kg lisakaalu kergematega võrreldes on ikka väga liiast) ja teine kord annaks pool elu selle nupu eest lenksul, mis sinu eest vänta lööb
Lihtsalt kiibitsemise pärast lisan paar, hetkel rootsis saada olevat ratast, mille puhul ise pikalt ei mõtleks.
http://www.blocket.se/skaraborg/Yamaha_ ... m?ca=8&w=3
http://www.blocket.se/goteborg/Husaberg ... m?ca=8&w=3
Ma ei saa rootslase jutust selget sotti, et on see nüüd maanteelegaalne või on krossikast ümber ehitatud ja mingis võistlusrataste registris.
Sellel husal kickstarter täiesti puudub, seega peab aku ja starteri korrasolekule rohkem tähelepanu pöörama. Mootori poolest on selline eriti maheda käiguga pill, mis ei taha sind vale randmeliigutuse korral kohe ära karistada, raja peal sama lihtne sõita kui näiteks 250-se WR-ga
Lajalil oli samasuguse ratta kohta huvitav seik välja käia. Üks põhjanaaber ostis neilt sellise uuena ja ilmus esimesse kolvivahetusse(kui mälu mind ei peta) 370h kellal
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Seal kellegi ulatatud lingi all oli muidu XR400 kaaluks 116 kg märgitud, mis on v6ibolla selline +10kg võrreldes kõige kergematega, mitte 20-30kg...seega päris ok ju? 650 kaalu ei tea, aga las see praegu jääb ka, liiga julm püss tundub ikka jutu järgi. Lisaks kirves hind vanuse kohta jne. XR400l veel see minu silmis meeldiv asi, et õhkjahutusega: üks süsteem vähem p...e minna Üldiselt vist tundubki, et õhk(õli)jahutusega ratastel vahetusvälp ka kohe pikem, kuna õli süsteemis lihtsalt oluliselt rohkem...
Aga jah, see starteripuudulikus ikkagi. Ega seda ei ratsi (mõistlike kuludega) sinna juurde ka vist, kui tehase poolt vastav variant puudub?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2098.htm
see pakub suure kaaluks 125, milles ma vähe kahtlen aga mine tea, vahe siis selle speci-i järgi 4,5kg
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... r%2005.htm
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
See su vihjatud Husa 450 ka muidugi täitsa huvitav, aastaarv meeldivalt värske selle raha eest ja muud lisad, mis seal mainitud. Seda ainult e-starti ka ei karda, oli ju mu 15a vana Suzugi ilma kickita ja suutis alati käivituda Pigem kardaks seda, et selle ühe 370h kolviloo kohta 10 rääkimata lugu, kus kolbi 100 tunnikski ei jätkunud...?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.