suzuki 650 gsf 96a sooja mootoriga ei tööta korralikult

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
meelis111

suzuki 650 gsf 96a sooja mootoriga ei tööta korralikult

Lugemata postitus Postitas meelis111 »

Probleem selles, et kui mootor juba soe on siis kaob jõud ja tühikäik. Külma mootoriga töötab mootor väga hästi. Karpad puhastasin ära ja lasin sünkroniseerida. Õhufiltri puhastasin ja küünlad vahetasin ka ära. Ei oska enam midagi teha? Kas probleem võib olla kütusefiltris? Sumbutajat on ka eelmine omanik tuuninud. Kas probleemiks võib olla hoopis see?
Tänud ette!
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Äkki segu liialt rikas? Külm mootor tahab rikkamat segu ja soe siis vastavalt jälle lahjemat. Mis nägu küünlad on? Nõgine küünal viitab liialt rikkale segule.

terv, sokk

Teema algataja
meelis111

Lugemata postitus Postitas meelis111 »

Küünlad eriti nõgised ei olnud. Ja kui mootor soe ja tühikäik kaob, siis käima saan kui tooreklapi kinni panen.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Nojahh. Sõltub, kui kaua need küünlad peal on olnud. Õige seguvahekorra puhul peaks küünal olema kuiv ja kohvipruuni värvi.
Ja muidugi tootjapoolsetele nõuetele vastav kahh. Et oleks õige töötemperatuuriga. Tsheki manuaalist või internetist järgi ja võrdle.

terv, sokk
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Tõenäoliselt on siiski probleem karpade setingutes. Netist on võimalik leida 600 GSF manual ja selle abil kõik tasemed, keerud ja läbimõõdud üle kontrollida. Peast mäletan, et segukruvi peab olema lahti ca 2 täiskeerdu ja ujukite tasapind oli vist 14 mm.

Tony
Postitusi: 43
Liitunud: 25 Sept 2003, 16:55
Tsikkel: 2001 Yamaha Fazer 1000
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Tony »

vaheta kütusefilter ära ja usun et asi saab korda!
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Enda Yamul oli kunagi sarnane häda. Tollal oli vea põhjuseks see, et karpa stutsid olid läbi ja võtsid lisaõhku vahelt. Kindel on see, et midagi peab toitesüsteemi ahelas sul viga olema ning üldjuhul kipub häda just karpades olema.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”