K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
Kui siin on teadjamehi, siis sooviks infot nende mudelite kohta.
Mis head - halvad omadused? Kumba ostes eelistada? Uus ratas poest plaanis soetada.
Mis head - halvad omadused? Kumba ostes eelistada? Uus ratas poest plaanis soetada.
[b]Bläku[/b]
XX Bläku pidi tegema läbi uuenduskuuri, erinevatel andmetel kas 2004 sügis või 2005 kevad. Kõlakaid on erinevaid, alates 1200 V5 mootorist kuni 1400 vabalthingava R4-ni. Sumpsid lähevad vist istme alla, pisut pikeneb ka teljevahe, hobujõud kuni 195, kiirus ikka 299 kmh. Midagi oli veel aga kohe ei meenu.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Mul blacbird 1100XX, paremat ratast ei tea kahjuks/õnneks
ja 299 nüüd küll ilmselt lagi ei ole. See suurus kõigub üldse kahtlaselt igasugu andmetes. Suurim, mida tean on 317 km/h ja arvestades taho ja spido näiduga, kui jõud otsa ei saa läheb ta 315 6. käiguga ja siis peaks taho punase piiri jõudma. Ise olen 275 (5. käik) proovinud ja seal veel kiirendas suht korralikult. Ka 6. säilib kiirendus.
Mis infot tahad, küsi, üritan aidata.

Mis infot tahad, küsi, üritan aidata.
-
Teema algataja
K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
Olen kuulnud, et CBR1100 on igati hea ratas, aga kas tal on ka mõningaid puudusi, millised? Ei ole ju head ilma halvata või siis aint 101% head asja pole olemas : )
Kuidas see ratas sobib meie auklikute, aeglaste teedega?
Hea kui saaks ka VFR800 kohta arvamusi ja veel parem kui võrdlusi mis oleks abiks ratta ostu valikul
Ma ei ole matkaja, pigem pühapäeva lõbusõitja. Kõige pikemaks otsaks jääb ilmselt Tln - Pärnu rand.
Kuidas see ratas sobib meie auklikute, aeglaste teedega?
Hea kui saaks ka VFR800 kohta arvamusi ja veel parem kui võrdlusi mis oleks abiks ratta ostu valikul

Ma ei ole matkaja, pigem pühapäeva lõbusõitja. Kõige pikemaks otsaks jääb ilmselt Tln - Pärnu rand.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
puuduseks, kui seda saab nii nimetada bike puhul on see, et taga on väga raske ja väsitav sõita kruusal. liiv ja väiksem muda juba ajab külili.X-11 kirjutas:Olen kuulnud, et CBR1100 on igati hea ratas, aga kas tal on ka mõningaid puudusi, millised? Ei ole ju head ilma halvata või siis aint 101% head asja pole olemas : )
Kuidas see ratas sobib meie auklikute, aeglaste teedega?
Hea kui saaks ka VFR800 kohta arvamusi ja veel parem kui võrdlusi mis oleks abiks ratta ostu valikul
Ma ei ole matkaja, pigem pühapäeva lõbusõitja. Kõige pikemaks otsaks jääb ilmselt Tln - Pärnu rand.
meie aukus teedel (ja need teed ei olegi blackbirdiga sõites bnii aeglased) käitub väga hästi.
Kindlasti proovi enne mõlemat ratast. Kui minu oma võssa ei keera, võime sellest rääkida.
ma olen selline igapäeva sõitja suvel, tööle ja tööasjad ja siis pärnusse ja matkata tahaks ka võimalusel. mulle sobib see ratas küll igati. suur givi kohver taga, saab kõik asjad aetud.
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
ma nii ei arva. headest omadusteks märgiks ära järgmised asjad:Konsulent kirjutas:Nojah, et kui pikem ots on Pärnu ots ja pühapäeval, siis kas need nimetatud tsiklid pole mitte kerge "overkill"? Hinda silmas pidades.
suurus - mahub kahekesi koos pampudega väga lõdvalt peale. taga on ruumi ka siis, kui sangas on 120 kg tegelane. ka kandevõime on hea.
pidurid - lisaks kiirendusele on ka pidurid super. pärast blackut tundub, et teised rattad ainult kiirendavad, aga kui pidurdamiseks läheb, siis on vesi ahjus.
juhitavus - lihtsalt üle prahi.
kiirendus - alati võiks parem olla


-
Teema algataja
Re: K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
Nüüdseks on nimetatud rataste kohta palju vustuväiteid, just pühapäevase Pärnu sõidu suhtes ja meie teid arvestades on soovitatudX-11 kirjutas:Kui siin on teadjamehi, siis sooviks infot nende mudelite kohta.
Mis head - halvad omadused? Kumba ostes eelistada? Uus ratas poest plaanis soetada.
Allroad omadustega XL1000 V Varadero 't või Aprilia ETV 1000 CapoNord.
Peas segadus suur, ei teagi enam mida õieti tahta

Kaalu on mul tsipa üle 110


-
Teema algataja
Re: K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
[quote="X-11"][quote="X-11"]Kui siin on teadjamehi, siis sooviks infot Allroad omadustega XL1000 V Varadero 't või Aprilia ETV 1000 CapoNord.
quote]
noh siis on veel suzu V-strom, aga pärnusse sõiduks jätkub igaühest.
Pole see varadero midagi nii enduro, rohkem ikka allroad.
TDM850 on mul olemas, võin proovida anda (samadel tingimustel nagu piiks
)
muidugi allroad klass eriveb CBR voi VFR-ist nagu öö ja päev, voi õigemini nagu hommik ja pärastlõuna
aga eks sa ise pead enne otsusele joudma mille jaoks ja mida on vaja - kas baiki voi siis sellist millega saab suuremal osal eesti teedel suht rahulikult (alla 200km/h) kulgeda voi siis oopis midagi millega veelgi rahulikumalt plödistada saaks
quote]
noh siis on veel suzu V-strom, aga pärnusse sõiduks jätkub igaühest.
Pole see varadero midagi nii enduro, rohkem ikka allroad.
TDM850 on mul olemas, võin proovida anda (samadel tingimustel nagu piiks

muidugi allroad klass eriveb CBR voi VFR-ist nagu öö ja päev, voi õigemini nagu hommik ja pärastlõuna
aga eks sa ise pead enne otsusele joudma mille jaoks ja mida on vaja - kas baiki voi siis sellist millega saab suuremal osal eesti teedel suht rahulikult (alla 200km/h) kulgeda voi siis oopis midagi millega veelgi rahulikumalt plödistada saaks
Ma vöin ju VFR-i omanikuna möne söna lisada, kuigi ma ise pole rattaga veel ühtegi km söitnud:(.
Mölemal rattal on siis tavakasutajale möeldud nn.lingitud pidurisüsteem, kus esimest pidurit vajutades vajutab ka tagumist pidurit ja vastupidi, see peaks siis normaalsöidus eelis olema vörreldes tavalise pidurisüsteemiga.
VFR on jah euroopa müüduim väike sporttourer ja erinevad hääletused on ta üksmeelselt paigutanud esikohale kui maailma parima väikese( alla 1000cm3) sporttouring tsikli.
Eeliseks vöibolla vöiks lugeda tema uudset mootorit tsiklimaailmas (VTEC)
Bläckuga vörreldes on ta vist ka sutsu kergem. Hinnapoolest on nad poes vördsed, vöta nüüd kinni kas ongi oma hinda väärt ratas vöi on VFR vörreldes bläckuga ülehinnatud. Mina eelistasin igatahes osta VFR-i versus Bläckbird, see rohkem sisetunde küsimus:)
lugupidamisega Janis@saarlane
Mölemal rattal on siis tavakasutajale möeldud nn.lingitud pidurisüsteem, kus esimest pidurit vajutades vajutab ka tagumist pidurit ja vastupidi, see peaks siis normaalsöidus eelis olema vörreldes tavalise pidurisüsteemiga.
VFR on jah euroopa müüduim väike sporttourer ja erinevad hääletused on ta üksmeelselt paigutanud esikohale kui maailma parima väikese( alla 1000cm3) sporttouring tsikli.
Eeliseks vöibolla vöiks lugeda tema uudset mootorit tsiklimaailmas (VTEC)
Bläckuga vörreldes on ta vist ka sutsu kergem. Hinnapoolest on nad poes vördsed, vöta nüüd kinni kas ongi oma hinda väärt ratas vöi on VFR vörreldes bläckuga ülehinnatud. Mina eelistasin igatahes osta VFR-i versus Bläckbird, see rohkem sisetunde küsimus:)
lugupidamisega Janis@saarlane
-
Teema algataja
Re: K: Honda VFR800VTEC või CBR1100XX
Noo-nii, igasugune allroad jääb minu puhul äraKui siin on teadjamehi, siis sooviks infot nende mudelite kohta.
Mis head - halvad omadused? Kumba ostes eelistada?


Bläku katsumiseks
Käisin Tallinnas Paldiski maanteel siklipoes, seal punane 99 aasta bläku katsumiseks. Minu teada peaks olema veel karburaatoriga versioon. Peremehe jutu järgi korras pill. Mine ja kiika.
To Piiks: Tsiteerin: Mul blacbird 1100XX, paremat ratast ei tea kahjuks/õnneks ja 299 nüüd küll ilmselt lagi ei ole. See suurus kõigub üldse kahtlaselt igasugu andmetes.
Andmeid ei maksa vaadata, tehpassis ei märgita lihtsalt 300-ga algavaid kiiruseid. Sama seis on ka Hayabusaga.
Bläku on muidu üks tõsine tükk küll.
To Piiks: Tsiteerin: Mul blacbird 1100XX, paremat ratast ei tea kahjuks/õnneks ja 299 nüüd küll ilmselt lagi ei ole. See suurus kõigub üldse kahtlaselt igasugu andmetes.
Andmeid ei maksa vaadata, tehpassis ei märgita lihtsalt 300-ga algavaid kiiruseid. Sama seis on ka Hayabusaga.
Bläku on muidu üks tõsine tükk küll.

-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Bläku katsumiseks
Seisaba jah seal 1, praegu vist peaks ka veel soodushind olema. Muidu oli 96K vist.willie kirjutas:Käisin Tallinnas Paldiski maanteel siklipoes, seal punane 99 aasta bläku katsumiseks. Minu teada peaks olema veel karburaatoriga versioon. Peremehe jutu järgi korras pill. Mine ja kiika.
Bläku on muidu üks tõsine tükk küll.
-
Teema algataja
Valik tehtud ja see on Honda CBR1100XX !
Tänu willie juhatusele Paldiskisse on lõplik otsus tehtud.
Väljavalituks osutus
Blackbird
Tänud kõigile kes võtsid vaevaks nõustada. 
Väljavalituks osutus



-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Valik tehtud ja see on Honda CBR1100XX !
kuule suvel võiks joonele ajada, ah ? kuskil kiirema ja laiema tee peal, et saaks ikka torud puhtaks köhidaX-11 kirjutas:Tänu willie juhatusele Paldiskisse on lõplik otsus tehtud.
Väljavalituks osutusBlackbird
Tänud kõigile kes võtsid vaevaks nõustada.

-
Teema algataja
Re: Valik tehtud ja see on Honda CBR1100XX !
Tea kas tasubpiiks kirjutas:kuule suvel võiks joonele ajada, ah ? kuskil kiirema ja laiema tee peal, et saaks ikka torud puhtaks köhidaX-11 kirjutas:Tänu willie juhatusele Paldiskisse on lõplik otsus tehtud.
Väljavalituks osutusBlackbird
Tänud kõigile kes võtsid vaevaks nõustada.


CBR1200XX
venelased väidavad et CBR1200XX ei tule sel aastal veel...
http://www.motozona.ru/usr-cgi/article.pl?hot=4319
http://www.motozona.ru/usr-cgi/article.pl?hot=4319
-
Teema algataja
Re: CBR1200XX
Ei tule jah, siis on palju lugemistkarujänes kirjutas:venelased väidavad et CBR1200XX ei tule sel aastal veel...
http://www.motozona.ru/usr-cgi/article.pl?hot=4319

http://www.sportbikes.com/wwwthreads/sh ... o=&fpart=1
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: CRB1200XX
Ärge ajage kõvaks enne õhtut. Pean vist hakkama pangaröövi planeerima.X-11 kirjutas:CBR1200XX V4 V-TEC

Kuulge sm. puberteet, minge arenege natuke, lugege vahelduseks kasvõi ajalehti ja lällake vähem. Teil on väga elav ettekujutus igatahes, mis puudutab VTECi ja kõikide (vs. mõnede) klappide avanemist. Reaalsus on paraku natuke teistsugune, nimelt selline et muudetakse nukkvõlli ajastust, mitte et pannakse teine pool klappidest ka kuidagi müstiliselt avanema.varavaht kirjutas:![]()
Whatta faaakkkk...see tähendab, et bikedel ka Honda peale pannud V-TEC mootori:O
oioioiooioi,seda sõidumõnu, kui kõik klapid avanema peaks
-olev-
nothing personal.
ollo läheb häbened nüüd natuke nurgas jah, sest tal polnd aimugi, et Honda on oma VTECist 7 erinevat varianti teinud, millest mõned tõepoolest ainult pooli klappe kasutavad ja et VFR800-l just selline VTEC süsteem on. Ollo õliste näppude alla sattunud VTEC automootorid ei ole mitte sellised olnud.
Eelnev ei muuda sellegipoolest ollo suhtumist
waaadaaa faaaakkkk
tüüpi postitustesse.
Eelnev ei muuda sellegipoolest ollo suhtumist












Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.