1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
Tervist, mure siis selline, et vahetasin esimesed piduriklotsid ära, õhutasin pidurid ära, kõik on timm ja töötab, aga pidurid jäävad õrnalt peale. Kui supporte peal polnud, keerles ratas käega hoog sisse tõmmates mitu minutit enne, kui seisma jäi, nüüd napilt pool ringi. Pidurisadula kolvid tundusid puhtad ja läksid näpuga vajutades lõpuni sisse. Rattal peaks olema paagi all ka mingi pidurivõimendi vms, võibolla sealt midagi timmida?
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
kolvid korras aga äkki on nii "korras" et mansetid on tegelt täitsa lödid? kolvil see tihend ehk kummirõngas etendab ka seda rolli, et pealepidurivajutust ta peaks kolvi natuke sisse tagasi tõmbama.
aga tõenäolisem viga on see, et sul on supportil liugurid kinni (ei liigu vabalt) ning eelmistest kulunud klotsidest on need praeguste suhtes väga vale asendi peal kinni.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 04 Sept 2012, 22:00
- Tsikkel: 2005 ZX6R
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
will111 kirjutas:aga tõenäolisem viga on see, et sul on supportil liugurid kinni (ei liigu vabalt) ning eelmistest kulunud klotsidest on need praeguste suhtes väga vale asendi peal kinni.
Vabandan võhiklikkuse eest, aga mis on supporti liugurid? - See pulk, mis klotside ülevalt aasast läbi läheb ka takistab neid välja kukkumast?
-
- Postitusi: 56
- Liitunud: 08 Veebr 2015, 11:57
- Tsikkel: suzuki vz800, kawasaki vn 1500
- Asukoht: pärnu lähedal
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
Pakun et kui midagi kinni on siis jääks pidurid täitsa peale. Sõida mõni kilt, võib olla kuluvad paika.
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
siin http://www.dansmc.com/hydraulics_brakepad2.JPG
see "toru" kuhu otsa käib nr2. ehk boot ja nr.3 ehk friction boot.
erksi soovitatut võiks küll vältida kui vähegi võimalik. esiteks, milleks seda klotsi niisama kulutada? teiseks, räige tolm katab sul siis nii pidurisüsteemi kui esiratast pärast. kolmandaks, sellise tegevuse tulemusel ilmselt kuumenevad kettad päris vihaselt üles ja halvemal juhul ajavad ka piduriõli keema või eriti halval juhul tõmbavad pärast kõveraks.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
Sander12345 kirjutas:. Rattal peaks olema paagi all ka mingi pidurivõimendi vms, võibolla sealt midagi timmida?
Võimendit seal ei ole. Paagi all on ABSi pumbad. Esimesele ja tagumisele eraldi.Sealt ei saa sa midagi timmida. Küll aga on seal niplid, kust saad õhutada ja vedeliku vahetusel tasub ka sealt välja lasta.
will111 kirjutas:aga tõenäolisem viga on see, et sul on supportil liugurid kinni (ei liigu vabalt) ning eelmistest kulunud klotsidest on need praeguste suhtes väga vale asendi peal kinni.
See võiks olla põhjus, kui sellel rattal oleks ujuvad sadulad, aga ei ole.
will111 kirjutas:siin http://www.dansmc.com/hydraulics_brakepad2.JPG
see "toru" kuhu otsa käib nr2. ehk boot ja nr.3 ehk friction boot.
Selle pildi peal ei ole õige asi. 1100GSil on ees nelja kolviga jäigad sadulad, kus pole mingeid liugur pinddu, ega ka pesasi kuhu need sisse läheks. Pildil on boot ja friction boot, millest üks on kummist kaitse ja teine kaitse koos pesaga, samuti kummist. Sinna jääks liugurid kinni ikka viimasel juhul. Supordi ülemises servas on näha tunnel, mis on juba alumiinium tunnesl ja sinna võiks üks terasest tift kinni jääda.
Aga nagu öeldud, pole sel kõigel selle ratta juures tähtsust, sest kogu süsteem on teise eitusega ja suportid ei liigu.
Ega see ratas nüüd päris nii vabalt ei liigugi kui suportid küljes. Kui kolvid läksid näpuga sisse, siis võib ka olla, et kõik ongi ok.
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
nii väga igaks juhuks... ega äkki piduriõli reservuaar triiki täis pole valatud!?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2006 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: 1999 r1100gsb ABS esimesed pidurid õrnalt peal.
Kas need pidurid ei lase lihtsalt rattal kohapeal vabalt joosta või jäävad reaalselt peale?Need nagu ketaspidurite puhul kaks erinevat asja.Ketaspiduriga ratas ei jookse ühelgi juhul koos klotsidega sama vabalt kui ilma supportita,nagu teemaalgataja arvas,et võiks.
Ketaspidur ei lähe üldjuhul ühelgi asjal kohapeal,peale vajutamist, täiesti maha.Peale sõitu kui seda pidurit peatumiseks ei kasuta peaks-võiks jooks olla enam vähem vaba.Aga kui pidur üle ei kuumene ja seljas istudes ,ratast edasi tagasi liigutades, pidur ei takista on kõik korras.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.