Kawasaki zr7 taastamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawasaki zr7 taastamine
Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.
Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?
Re: Rumalad küsimused 2
jott kirjutas:Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?
Mis aasta oma? Ja lenksud, heeblid, tuled jms terved?
Pole väga vahetki. Terve saksa ebay on erinevaid mootoreid täis, hinnad alates 250€-400€. Kasutatud mootorid ei maksa midagi, eriti sellise pilli omad.
Re: Rumalad küsimused 2
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 700 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Rumalad küsimused 2
Hoi!
Vaata ka Zephyr 750 mootorit-peaks olema praktiliselt sama.
edu
Re: Rumalad küsimused 2
mart211 kirjutas:jott kirjutas:Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?
Mis aasta oma? Ja lenksud, heeblid, tuled jms terved?
Pole väga vahetki. Terve saksa ebay on erinevaid mootoreid täis, hinnad alates 250€-400€. Kasutatud mootorid ei maksa midagi, eriti sellise pilli omad.
Tänan kaasamõtlemast! Ehitusaastaks on rattal 2003. Lenks natukene kõver(kui väänata ei anna, saab ka ehk Eestist uue), suunatuli katki ja spidomeeter ka natukene kannatada saanud. Teadjamatega motopoes sai arutatud. Seal kahtlustati miskipärast mootori hinnaks 1200€, hoopis teine tera kui need eelnevalt antud lingid.
Tänan eriliselt, et teejupp kätte näidati! Kui miski muu ikka ei aita ja halvim stsenaarium on reaalsus, tuleb see mootor sealt ebayst ära tellida. On siin saksast tellimise spetsialiste ka pakkuda? Foorumi otsingus kolades leidsin ühe USA-s resideeruva abimehe aga Liitvabariigi asjusse see vist ei puutu.
Ikka heaga!
Re: Rumalad küsimused 2
Tuuakse sealt ka neid, ei maksa ka suurt palju. Kuskil on siin saksast tellimise teema ka.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki zr7 taastamine
Võta ühendust kasutajaga hr.Nõel, tema saab Sind ehk aidata Saksast äratoomisega.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Kawasaki zr7 taastamine
Tere jälle,
Täna on pikk mehaaniku argipäev seljataga, kus tsiklilt sai maha võetud mootor. Nüüd aga jääb "luukere" ootama oma uut "südant" ja sellest ma tahakski siin natukene arutleda.
Hetkel mul pilte anda ei ole aga töö edenedes neid kindlasti lisan!
Eelkõige soovin tänada kasutajat bandiit, kes mind Soome lammutusteni suunas. Seal surfates, hakkas üks mootor silma.
Müüdav mootor selline: http://www.korvanto.fi/tuote/3895/
Mis sellistest pakkumistest arvata? Kuulutus ise ütleb, et on testitud ja "OK". Läbisõitu väidavad ka 20t km olevat.
Lammutuskoda asub ca 200km Helsinkist väljaspool. Kuidas kullerteenused mind aidata saaksid ja on head kaasmaalased sealt lammutusest tellinud?
Nägin ka teemat Soomest tellimiste kohta: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ne#p713571
Minu küsimus: on mõtet ise järele sõita(kütus+laevapiletid) või odavam tellida kuller?
Re: Kawasaki zr7 taastamine
Eile saabus Soomest uus "südameke" ja 4-5h olid mootor ja kõik vajalikud kaablid ning trossidki ühendatud. Täna sai uude mootorisse valatud õli ja uus õlifilter.
Õlivahetus läks hästi ja kogu õli püsib siiani ilusti sees- kokku läks seda ca 3,8l sinna(tootja väidab 3,7l). Õli sai lisatud järkumööda ja lastud valguda. Lõpptulemus sai täpselt min-maxi vahele.
Huvitaval kombel läks see mootor ka käima ning lasin tal natukene tiksuda.
Küll aga tekkis mul väike mure. Nimelt vist summuti tihendusseib laseb läbi ja teeb plärinat/klõbiseb- raske kirjeldada seda heli. Leegitorud said korralikult kinni ja kõik kraed ja ääred õiges järjekorras.
Samas ma selles plärina allikas nüüd 100% kindel ei oleks, sest mul kui algajal mehaanikul kriibib tunne, et äkki klõpisevad/podisevad seal hoopis klapid, kuna nendeni pole mingit õli jõudnud(Ilmselt täiesti loll oletus ja saan vastu pead)? Sealt lähedalt kuulates on väga raske aru saada, mis see täpselt on.
Mootor mis sinna sai, oli korralik, Soome lammar väitis, et 20k km sõitnud. See viimane õlinire, mis sealt välja sai lastud ning õlifilter olid ilusat nägu- õli oli puhas ja näha et on vähemalt kilometraazi mõttes õige intervalliga õlivahetusi teostatud.
Reedel lubati Streetmotos ära sünkroniseerida nii klapid kui ka karburaatorid, et kõik ikka õige ja korrektne oleks.
Kuna Streetmoto minu kodukohast ca 3km kaugusel, tahaks sinna pigem sõita, mitte uhkes üksinduses käekõrval lonkida- kas tohin seda teha?
Mis sellise mootorivahetuse puhul peab nüüd silmas pidama veel, et ma midagi seal ära ei rikuks?
Loodan, et kaaskondlased annavad head nõu.
Tänan!
Jott
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.