Kawasaki zr7 taastamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
jott
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Nov 2014, 15:11

Kawasaki zr7 taastamine

Lugemata postitus Postitas jott »

Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.

Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?


mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »

jott kirjutas:

Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.

Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?

Mis aasta oma? Ja lenksud, heeblid, tuled jms terved?
Pole väga vahetki. Terve saksa ebay on erinevaid mootoreid täis, hinnad alates 250€-400€. Kasutatud mootorid ei maksa midagi, eriti sellise pilli omad.

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 700 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Vaata ka Zephyr 750 mootorit-peaks olema praktiliselt sama.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Teema algataja
jott
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Nov 2014, 15:11

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas jott »

mart211 kirjutas:
jott kirjutas:

Tere,
Kraapisin 40km/h kiirusel asfaltit ja seekord küljepeal. Rattaks Kawasaki zr7. Katki geneka kaas koos mootoripoolsete keermetega ning rootor seal sees + veel pudipadi(plastikud terved) aga see hetkel probleemiallikas nr. 1.
Hea stsenaarium ilma väntvõllita öeldi 1000€ aga ratas ise ca 1500€ väärt. Kui väntvõll ka kõver, siis uus mootor 1200€+ ja see käib ülejõu koos oma lisadega.
Enne kukkumist oli ratas peaaegu uueväärne(loe vähesõitnud ja väga korralik), kannatada said nüüd eelnimetatud osad.

Andke nõu, mis sellistel puhkudel teha? Maha müüa odava hinna eest kellelegi juppideks või hakata kalli raha eest putitama?

Mis aasta oma? Ja lenksud, heeblid, tuled jms terved?
Pole väga vahetki. Terve saksa ebay on erinevaid mootoreid täis, hinnad alates 250€-400€. Kasutatud mootorid ei maksa midagi, eriti sellise pilli omad.

Tänan kaasamõtlemast! Ehitusaastaks on rattal 2003. Lenks natukene kõver(kui väänata ei anna, saab ka ehk Eestist uue), suunatuli katki ja spidomeeter ka natukene kannatada saanud. Teadjamatega motopoes sai arutatud. Seal kahtlustati miskipärast mootori hinnaks 1200€, hoopis teine tera kui need eelnevalt antud lingid.

Tänan eriliselt, et teejupp kätte näidati! Kui miski muu ikka ei aita ja halvim stsenaarium on reaalsus, tuleb see mootor sealt ebayst ära tellida. On siin saksast tellimise spetsialiste ka pakkuda? Foorumi otsingus kolades leidsin ühe USA-s resideeruva abimehe aga Liitvabariigi asjusse see vist ei puutu.

Ikka heaga!


mart211

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Tuuakse sealt ka neid, ei maksa ka suurt palju. Kuskil on siin saksast tellimise teema ka.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Kawasaki zr7 taastamine

Lugemata postitus Postitas tali »

Võta ühendust kasutajaga hr.Nõel, tema saab Sind ehk aidata Saksast äratoomisega.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

Teema algataja
jott
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Nov 2014, 15:11

Re: Kawasaki zr7 taastamine

Lugemata postitus Postitas jott »

Tere jälle,

Täna on pikk mehaaniku argipäev seljataga, kus tsiklilt sai maha võetud mootor. Nüüd aga jääb "luukere" ootama oma uut "südant" ja sellest ma tahakski siin natukene arutleda.
Hetkel mul pilte anda ei ole aga töö edenedes neid kindlasti lisan!
Eelkõige soovin tänada kasutajat bandiit, kes mind Soome lammutusteni suunas. Seal surfates, hakkas üks mootor silma.

Müüdav mootor selline: http://www.korvanto.fi/tuote/3895/
Mis sellistest pakkumistest arvata? Kuulutus ise ütleb, et on testitud ja "OK". Läbisõitu väidavad ka 20t km olevat.
Lammutuskoda asub ca 200km Helsinkist väljaspool. Kuidas kullerteenused mind aidata saaksid ja on head kaasmaalased sealt lammutusest tellinud?

Nägin ka teemat Soomest tellimiste kohta: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... ne#p713571

Minu küsimus: on mõtet ise järele sõita(kütus+laevapiletid) või odavam tellida kuller?


Teema algataja
jott
Postitusi: 18
Liitunud: 19 Nov 2014, 15:11

Re: Kawasaki zr7 taastamine

Lugemata postitus Postitas jott »

Eile saabus Soomest uus "südameke" ja 4-5h olid mootor ja kõik vajalikud kaablid ning trossidki ühendatud. Täna sai uude mootorisse valatud õli ja uus õlifilter.
Õlivahetus läks hästi ja kogu õli püsib siiani ilusti sees- kokku läks seda ca 3,8l sinna(tootja väidab 3,7l). Õli sai lisatud järkumööda ja lastud valguda. Lõpptulemus sai täpselt min-maxi vahele.

Huvitaval kombel läks see mootor ka käima ning lasin tal natukene tiksuda.
Küll aga tekkis mul väike mure. Nimelt vist summuti tihendusseib laseb läbi ja teeb plärinat/klõbiseb- raske kirjeldada seda heli. Leegitorud said korralikult kinni ja kõik kraed ja ääred õiges järjekorras.

Samas ma selles plärina allikas nüüd 100% kindel ei oleks, sest mul kui algajal mehaanikul kriibib tunne, et äkki klõpisevad/podisevad seal hoopis klapid, kuna nendeni pole mingit õli jõudnud(Ilmselt täiesti loll oletus ja saan vastu pead)? Sealt lähedalt kuulates on väga raske aru saada, mis see täpselt on.

Mootor mis sinna sai, oli korralik, Soome lammar väitis, et 20k km sõitnud. See viimane õlinire, mis sealt välja sai lastud ning õlifilter olid ilusat nägu- õli oli puhas ja näha et on vähemalt kilometraazi mõttes õige intervalliga õlivahetusi teostatud.
Reedel lubati Streetmotos ära sünkroniseerida nii klapid kui ka karburaatorid, et kõik ikka õige ja korrektne oleks.
Kuna Streetmoto minu kodukohast ca 3km kaugusel, tahaks sinna pigem sõita, mitte uhkes üksinduses käekõrval lonkida- kas tohin seda teha?

Mis sellise mootorivahetuse puhul peab nüüd silmas pidama veel, et ma midagi seal ära ei rikuks?

Loodan, et kaaskondlased annavad head nõu.

Tänan!

Jott

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”