Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3617
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas sepp » 05 Mai 2019, 18:23

Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?


Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas ranel » 05 Mai 2019, 21:08

Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 512
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 05 Mai 2019, 21:47

Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1082
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ronk » 05 Mai 2019, 22:40

Spoiler:
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)


Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4507
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 206 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Mai 2019, 00:34

Seal videos ei jäänud kohver ratta külge kinni ja ilmselt oli sama efekt,mis deformeeruva kohvriga. Oleks seal jäigalt kinnitatud alu kohver posti taha kinni jäänud ,oleks võibolla isegi teine trajektoor rattale tekkinud. Ilmselgelt need pehmed kohvrid võivad olla mõnes mõttes ohutumad ja samas ka peale pauku kasutatavad,mis on nende vist isegi suurim pluss matkajale. Antud video pole lihtsalt parim näide võrdluseks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5857
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 759 korda
Tänatud: 635 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Mai 2019, 09:24

sepp kirjutas:
05 Mai 2019, 18:23
Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?
Randel peibutab meid juba kolmandat aastat siin oma fantastiliste kohvritega. Mehed on sabas, raha peos aga iga kord, kui küsida siis teeb Randel taas kohvreid natuke paremaks. :-)
ranel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:08
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
Alumiiniumkohvrid saavad külili kukkudes korralikult vatti. Isegi väikese kukkumise/pillamisega õnnestub kohver või kinnitused ära muljuda.
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Hea mõte, kas nii sobib? :wink:
Ühtlasi küsiks, et kas kohvrite valmimisel mingi kindel ajaline plaan ka on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1508
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 365 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 06 Mai 2019, 10:25

Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 512
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 06 Mai 2019, 11:45

Kohvrite valmimist olen tõesti juba nii palju kordi edasi lükanud, et täitsa piinlik on.
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha :)
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1437
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 70 korda
Tänatud: 224 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 06 Mai 2019, 16:56

Krt teemat lugedes, siis tundub kohvrite leiutamine keerulisem protsess kui tsikli enda :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4507
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 969 korda
Tänatud: 206 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Mai 2019, 21:55

Spoiler:
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas KIBU » 07 Mai 2019, 00:46

Spoiler:
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
HandB ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
5248653
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1928
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas ranel » 07 Mai 2019, 08:37

Spoiler:
KIBU kirjutas:
07 Mai 2019, 00:46
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
HandB ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
Ma liigitaks Givi ka Kappaga samasse gruppi. Üks pisike kukkumine ~5-10km/h.

Pilt
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”