Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3628
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6,Buell, HD night rod special
Asukoht: Vaese 30
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas sepp » 05 Mai 2019, 18:23

Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?


Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2086
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas ranel » 05 Mai 2019, 21:08

Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 05 Mai 2019, 21:47

Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1095
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ronk » 05 Mai 2019, 22:40

Spoiler:
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta :)
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma :)


Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Mai 2019, 00:34

Seal videos ei jäänud kohver ratta külge kinni ja ilmselt oli sama efekt,mis deformeeruva kohvriga. Oleks seal jäigalt kinnitatud alu kohver posti taha kinni jäänud ,oleks võibolla isegi teine trajektoor rattale tekkinud. Ilmselgelt need pehmed kohvrid võivad olla mõnes mõttes ohutumad ja samas ka peale pauku kasutatavad,mis on nende vist isegi suurim pluss matkajale. Antud video pole lihtsalt parim näide võrdluseks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6131
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 787 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 06 Mai 2019, 09:24

sepp kirjutas:
05 Mai 2019, 18:23
Ma ei leia seda starteri linki kusagilt?
Randel peibutab meid juba kolmandat aastat siin oma fantastiliste kohvritega. Mehed on sabas, raha peos aga iga kord, kui küsida siis teeb Randel taas kohvreid natuke paremaks. :-)
ranel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:08
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
Alumiiniumkohvrid saavad külili kukkudes korralikult vatti. Isegi väikese kukkumise/pillamisega õnnestub kohver või kinnitused ära muljuda.
randel kirjutas:
05 Mai 2019, 21:47
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Hea mõte, kas nii sobib? :wink:
Ühtlasi küsiks, et kas kohvrite valmimisel mingi kindel ajaline plaan ka on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1876
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 366 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 06 Mai 2019, 10:25

Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 06 Mai 2019, 11:45

Kohvrite valmimist olen tõesti juba nii palju kordi edasi lükanud, et täitsa piinlik on.
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha :)
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1557
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 69 korda
Tänatud: 227 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 06 Mai 2019, 16:56

Krt teemat lugedes, siis tundub kohvrite leiutamine keerulisem protsess kui tsikli enda :D
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 06 Mai 2019, 21:55

Spoiler:
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 902
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas KIBU » 07 Mai 2019, 00:46

Spoiler:
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
H&B ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
5248653
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2086
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas ranel » 07 Mai 2019, 08:37

Spoiler:
KIBU kirjutas:
07 Mai 2019, 00:46
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
HandB ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
Ma liigitaks Givi ka Kappaga samasse gruppi. Üks pisike kukkumine ~5-10km/h.

Pilt
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1095
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ronk » 02 Sept 2019, 13:16

:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 02 Sept 2019, 15:23

KIBU kirjutas:
07 Mai 2019, 00:46
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
06 Mai 2019, 21:55
Madlobster kirjutas:
06 Mai 2019, 10:25
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.

Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
H&B ja Givi on ok Kappa on pask :mrgreen:
Krt,valetasin,mul küljekohvrid ju Kappa :D
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 02 Sept 2019, 17:32

Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 493
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ain » 03 Sept 2019, 22:19

Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Puht huvipärast küsin, et mis on hinnavahe Eestis toota ja naaberriikides? Et mis see liiga kõrge hind siis Eestis tootes tuleks?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 04 Sept 2019, 00:24

Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 493
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Ain » 04 Sept 2019, 08:22

Spoiler:
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero3 ja Packtalk Bold sideseade.

Cardo kiivri sideseadmete, GoPro ja Garmini müük.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 04 Sept 2019, 08:53

Spoiler:
Ain kirjutas:
04 Sept 2019, 08:22
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Pigem on ikkagi ka suutlikus paljudes asjades meil väga kehv. Mis plastikust asjade tootmisse puutub,siis olen Randeliga nõus,sest tean natuke tagamaid.Lähim konkurentsivõimeline tootja asub ilmselt Leedus,aga kvaliteeti tagaajades tuleb vähemalt Poola minna. Vahel saab ka Soomest. Meil on pigem põlveotsas nokitsejad ja tootvat tööstust,kui sellist jääb ju järjest vähemaks. See pole ju üldse sexikas kui tööd peab tegema,et raha teenida. Idufirma,mis teeb äpi, on täna meie tööstus :mrgreen:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5197
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 208 korda
Tänatud: 164 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas yeekim » 04 Sept 2019, 11:15

Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ka Sa meie plastipealinnast/-saarelt Oled uurinud?

Vihje: Hiiumaa
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Veiko
Postitusi: 45
Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Veiko » 04 Sept 2019, 12:20

Spoiler:
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 04 Sept 2019, 12:39

Spoiler:
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Veiko
Postitusi: 45
Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Veiko » 04 Sept 2019, 13:46

Spoiler:
urmas66 kirjutas:
04 Sept 2019, 12:39
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32
Ronk kirjutas:
02 Sept 2019, 13:16
:-||| kas mingeid uudiseid/edasiminekuid?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 04 Sept 2019, 16:28

Spoiler:
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 13:46
Spoiler:
urmas66 kirjutas:
04 Sept 2019, 12:39
Veiko kirjutas:
04 Sept 2019, 12:20
randel kirjutas:
02 Sept 2019, 17:32


Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.
....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.
Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.
Loomulikult on ka seal kallis,aga 30-40% on suur hinnavahe. Paljusid asju siin isegi ei tehta.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Luxor
Postitusi: 405
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Tänatud: 6 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Luxor » 04 Sept 2019, 17:26

Ain kirjutas:
04 Sept 2019, 08:22
Spoiler:
Luxor kirjutas:
04 Sept 2019, 00:24
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.:)
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Vabandan, sõnakasutus ei olnud just kõrgklassist! Lohutuseks võin öelda, et konservikarpe vihutakse meil veel teha. :)
Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2086
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 162 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas ranel » 04 Sept 2019, 22:36

Õige väljend oleks pigem, et kogus pisike, mis lööb hinna üles. Pisikeste tellimustega on vaid peavalu, eriti kui disain järjest muutuv on. Masinad maksavad ikka ühtemoodi ja tööjõu hinna osakaal jääb suuremate partiide puhul päris pisikeseks.

Kuigi ma ise soovitaks, et olenemata kallimast hinnast asi ruttu turule saada, kui toimib. Hakkaksid mingitmoodi kulusid tagasi saama. Keegi ikka ostab ja kui rahul, siis ikka sõna levib, et head tooted ja siis saab hakata mahu pealt juba hinda alla saama.

Ideaalne näide on Touratech. Täiesti müstiliste hindadega müüakse ja ometi ostetakse.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas randel » 05 Sept 2019, 11:19

Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
Kasutaja avatar

Veiko
Postitusi: 45
Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Veiko » 05 Sept 2019, 12:37

Spoiler:
randel kirjutas:
05 Sept 2019, 11:19
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
Kas äkki oleks hoops mõtekas suhelda mõne vannide tootjaga? Vähemalt osad neist kasutavad küll vaakumvormimist sisude tootmiseks. Iseasi, kas nad muidugi väga huvitatud on sellise teenuse pakkumisest.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 108
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Irual » 05 Sept 2019, 13:47

Huvi pärast: mismoodi te prototüübid vormitud saite?

Edu, L

Lembit
Postitusi: 112
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?

Lugemata postitus Postitas Lembit » 05 Sept 2019, 15:48

randel kirjutas:
05 Sept 2019, 11:19
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Uudishimutseks ka veidi.
Kui suurest alarõhust (väiksest absoluutrõhust) ja mis temperatuuridest sellise kohvrite vaakumvormimise juures räägitakse, ning kui täpsete mõõtudega peaks olema toodang?
Kunagi ammu sai põlveotsas ehitatud vaakumvormimise masin, vormid ja käivitatud "tootmine" mille väljalase oli sadu tooteid aastas. No tegelikult pigem selline suurusjärk, kus kahe-kolmekesi tegime 50-100 toodet ühe õhtuga.
Tooted olid väiksed, materjal õhuke, temp ca 180 C ja täpsus tuli mingitel peenematel kohtadel 0,5 mm tuuri. Kumerad ja suurema raadiusega pinnad said väga täpsed.



Vasta

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”