Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Küsiks ühe lolli küsimuse.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
Mis eelise see kukkumisel deformeerumine annab või milleks see üldse hea? Saan aru, et kuju saab taastada, aga kas midagi veel, mida ma ei suuda näha.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 598
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta 
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma

Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma

-
- Postitusi: 1195
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
randel kirjutas: ↑05 Mai 2019, 21:47Sepp, starteri link suleti juba mitme aasta eest. Oleks vist aeg teema pealkirja muuta
Deformeerumine on sõitjale ohutum, kui peaks näiteks jalgapidi kohvri alla jääma. Terava servaga alukohvrid on jalaluid palju murdnud, kasulikum on, et kohver annab järele, mitte jalg.
Lisaks toimib deformeerumine ka nö turvapadjana, neelates energiat ja pehmendades ka tsiklile kukkumisel tulevat lööki. Lisaks sellele kohvriga kuhugi pihta sõites ei ole löök nii kõva ja säästab oluliselt ratast/kohvrit/kohvriraami.
Sai vist päris mitu põhjust, miks peaks kohver deformeeruma![]()
Ehk ilmselt oleks taoline pehmem kohver antud kukkumise ära hoidnud. Antud kohver jäi kui ankruks mis tõmbas tsikli viltu, pehmema puhul deformeeruks ja võtaks löögi endasse kuid ei tõmbaks tsiklit nii palju kaasa.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Seal videos ei jäänud kohver ratta külge kinni ja ilmselt oli sama efekt,mis deformeeruva kohvriga. Oleks seal jäigalt kinnitatud alu kohver posti taha kinni jäänud ,oleks võibolla isegi teine trajektoor rattale tekkinud. Ilmselgelt need pehmed kohvrid võivad olla mõnes mõttes ohutumad ja samas ka peale pauku kasutatavad,mis on nende vist isegi suurim pluss matkajale. Antud video pole lihtsalt parim näide võrdluseks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Randel peibutab meid juba kolmandat aastat siin oma fantastiliste kohvritega. Mehed on sabas, raha peos aga iga kord, kui küsida siis teeb Randel taas kohvreid natuke paremaks.

Alumiiniumkohvrid saavad külili kukkudes korralikult vatti. Isegi väikese kukkumise/pillamisega õnnestub kohver või kinnitused ära muljuda.
Hea mõte, kas nii sobib?

Ühtlasi küsiks, et kas kohvrite valmimisel mingi kindel ajaline plaan ka on?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 2293
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 333 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
Ühiskonnas tuleb ikka aidata kõige viletsamaid, et nad võimalikult palju suudaks paljuneda!
-
- Postitusi: 598
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Kohvrite valmimist olen tõesti juba nii palju kordi edasi lükanud, et täitsa piinlik on.
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha
TETi rada vajab oma aega, siis tuleb mingi oma arust geniaalne parandusidee ja nii ta läheb.
Arvestades vormi valmistamise ja muude ettevalmistuste aega, siis ehk on juuni lõpuks esimesed detailid käes.
Kokkukeevitamine ja komplekteerimine peaks juba suhteliselt nobedalt minema, kui detailid olemas.
Ausõna, ma proovin rohkem parendusi enam mitte teha

-
- Postitusi: 1595
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 235 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Krt teemat lugedes, siis tundub kohvrite leiutamine keerulisem protsess kui tsikli enda 

If you ain't slidin', you ain't ridin'.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 910
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: R1200GS, te300i
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 54 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
urmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.

5248653
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
KIBU kirjutas: ↑07 Mai 2019, 00:46HandB ja Givi on ok Kappa on paskurmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.![]()

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Krt,valetasin,mul küljekohvrid ju KappaKIBU kirjutas: ↑07 Mai 2019, 00:46H&B ja Givi on ok Kappa on paskSpoilerNäitaurmas66 kirjutas: ↑06 Mai 2019, 21:55Ega need H&B või Givi-Kappa kohvrid ka just väga rabedad pole. Minul on Givi küljekohver ära lennanud,mingi 70-80 pealt ja sõbral H&B tagakohver ka sama kiirusega irdunud.Peale mõnede kriimude ei juhtunud tookord midagi.Põhjus hooletu kinnitamine mõlemal juhul.Madlobster kirjutas: ↑06 Mai 2019, 10:25Lisaks igasugu pehme kukkumise eeliseks oleks (kui nad kunagi valmivad) kohvirte kasutamise võimalus peale käna +kogu minu ihupesu, sukapüksid konservid, katelok jms ei oleks ühtlase kihinda mööda maanteed laiali laotatud.
Eriti tänuväärt on selline omadus kuskil kaugel reisil olles.
Need pehmed võiks olla head,kui ära lennanud kohver millegi alla jääb või siis terav löök otse kohvrisse juhtub tulema. Samas meenub,et www.yhelteljel.ee ümber maailma tiirutades,juhtus Indias pauk, kus bemmi silinder kaitses jalga ja alukohver hoidis lohisevat tsiklit suurematest vigastustest.![]()

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 598
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 85 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 16 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Edu ja kannatust! Isegi munakarpe ega -reste ei suudeta sellest aastast meil toota. Seega kipub "kohverdaminegi" järjest enam raketiteaduse valdkonda kuuluvaks.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 85 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Kaldun arvama, et on vale kasutada väljendit "ei suudeta meil toota" küsimus lihtsalt on hinnas.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 5560
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1600
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 346 korda
- Tänatud: 229 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Vihje: Hiiumaa
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
BMW 1150GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
urmas66 kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:39....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
BMW 1150GS Adventure
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5685
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 13:46Einoh seda küll, et vormide hinnad on Eestis ikka kirved. Kuid eks väikeste tellimuste puhul on see Leedu hind samuti päris korralik investeering mida tagasi teenida.SpoilerNäitaurmas66 kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:39....ja ka vorme tellime me juba ammu(üle 10a) Leedust ja veame ka sinna hooldusse.Veiko kirjutas: ↑04 Sept 2019, 12:20Ma eeldan, et probleem on vaakumvormitud detailidega? Survevalu poole pealt on Eestis ikka küllaltki hästi, saab isegi sellega tegeletud. Aga vähemalt survevaluga on tihti probleemiks väikesed kogused. Tootmise poole pealt see meid üldiselt ei sega aga kui saadakse teada kui palju vajalik valuvorm maksab, siis on jutt lühike.randel kirjutas: ↑02 Sept 2019, 17:32
Sellel suvel on olnud paraku pigem tagasiminekuid ehk et Eesti tootjate pakutud hinnad oleksid viinud kohvrite maksumuse liiga kõrgeks. Hetkel tegelen naaberriikidest sobivate tootjate otsingutega, püssi põõsasse pole visanud ja loodan ikka uueks hooajaks valmis olla.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 16 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Vabandan, sõnakasutus ei olnud just kõrgklassist! Lohutuseks võin öelda, et konservikarpe vihutakse meil veel teha.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
-
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Õige väljend oleks pigem, et kogus pisike, mis lööb hinna üles. Pisikeste tellimustega on vaid peavalu, eriti kui disain järjest muutuv on. Masinad maksavad ikka ühtemoodi ja tööjõu hinna osakaal jääb suuremate partiide puhul päris pisikeseks.
Kuigi ma ise soovitaks, et olenemata kallimast hinnast asi ruttu turule saada, kui toimib. Hakkaksid mingitmoodi kulusid tagasi saama. Keegi ikka ostab ja kui rahul, siis ikka sõna levib, et head tooted ja siis saab hakata mahu pealt juba hinda alla saama.
Ideaalne näide on Touratech. Täiesti müstiliste hindadega müüakse ja ometi ostetakse.
Kuigi ma ise soovitaks, et olenemata kallimast hinnast asi ruttu turule saada, kui toimib. Hakkaksid mingitmoodi kulusid tagasi saama. Keegi ikka ostab ja kui rahul, siis ikka sõna levib, et head tooted ja siis saab hakata mahu pealt juba hinda alla saama.
Ideaalne näide on Touratech. Täiesti müstiliste hindadega müüakse ja ometi ostetakse.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 598
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 125 korda
- Kontakt:
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Spoiler
Näita
randel kirjutas: ↑05 Sept 2019, 11:19Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Eestis tootes tuleks ühe kohvri hind minimaalsete marginaalidega üle 300€/tk arvestades vähemalt 100 kohvrikomplekti müügiga, aga paari eest üle 600€ ei ole minu arvates konkurentsivõimeline hind. Eesmärk oleks jääda paariga igal juhul alla 500€.
Kellel on kontakte Läti-Leedu-Poola vormitootjatega, siis oleksin tänulik, kui neid minuga jagate. Kahjuks pole nende riikide tootjad just eriti aktiivselt end avalikes kanalites reklaamimas või siis ei oska mina neid leida.
Hiiumaa plastitootjatega pole kontaktis olnud, sest niipalju kui mina neid netist olen leidnud, tegelevad nad vaid survevalu või pehmete plasttoodetega. Vaakumvormimisega tegelevaid ettevõtteid ei ole märganud. Hetkel olen suhelnud Võru ja Rapla kandi firmadega.
GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
BMW 1150GS Adventure
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Motokohvrid TARK. Millal ometi?
Uudishimutseks ka veidi.randel kirjutas: ↑05 Sept 2019, 11:19Probleem on jah vaakumvormitud detailidega, väiksemal määral ka mõnede freesitud plastdetailidega. Või siis pigem eeldatavate kogustega vs vormide maksumus. Oleks oodatavad müügikogused nagu Touratechil ja Givil, ei oleks mingit porbleemi. Siis võiks isegi survevaluvormidele mõelda, mille maksumus pigem kuuekohaline summa on.
Kui suurest alarõhust (väiksest absoluutrõhust) ja mis temperatuuridest sellise kohvrite vaakumvormimise juures räägitakse, ning kui täpsete mõõtudega peaks olema toodang?
Kunagi ammu sai põlveotsas ehitatud vaakumvormimise masin, vormid ja käivitatud "tootmine" mille väljalase oli sadu tooteid aastas. No tegelikult pigem selline suurusjärk, kus kahe-kolmekesi tegime 50-100 toodet ühe õhtuga.
Tooted olid väiksed, materjal õhuke, temp ca 180 C ja täpsus tuli mingitel peenematel kohtadel 0,5 mm tuuri. Kumerad ja suurema raadiusega pinnad said väga täpsed.