Projekt
Moderaator: Moded
minu nägemus asjast, kui sa kardile 1000 bike mootori tõstad ja ülekannet ei modi, siis on temaga praktiliselt võimatu sõitta(sa vist ei kujutta ikka ette mis mootor on 1000 superbikel vahel), kunagi sai endalgi ehitatud kardile jawa 350 mootor peale, millega oli juba ikka päris jama normaalselt kohalt ära minna
Säga kirjutas:küse ole ju selles, et kas asjaga on võimalik sõita või mitte.. pole asi nii, et nii kui gaasi puudutad, on kohe 3 kordne aksel maha keerutatud
-
Teema algataja
ma tahtsin öelda et 1000bike mootor kardil puhta asfaldi peal on sama mis 5L bmw talvel lumel
Inz001 kirjutas:5L bmw vs. 1000 bike mootor kardil![]()
natuke mõtle ka mida räägid
loodusevingerpuss kirjutas:See on küll s*** jutt et ei saa sõita, ebajuhitav ja külg on koguaeg ees. Võibolla siis küll kui mingi tainapea on puldis ja kaas põhjas. Aga kuidas siis näiteks talvel sõidetaks tagaveoliste 5 liitriste bmw'dega. Minuarust sama effekt.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
- Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
- Asukoht: Tallinn. Varese tn.
- Kontakt:
nomajurääginloodusevingerpuss kirjutas:ma tahtsin öelda et 1000bike mootor kardil puhta asfaldi peal on sama mis 5L bmw talvel lumel
Inz001 kirjutas:5L bmw vs. 1000 bike mootor kardil![]()
natuke mõtle ka mida räägid
loodusevingerpuss kirjutas:See on küll s*** jutt et ei saa sõita, ebajuhitav ja külg on koguaeg ees. Võibolla siis küll kui mingi tainapea on puldis ja kaas põhjas. Aga kuidas siis näiteks talvel sõidetaks tagaveoliste 5 liitriste bmw'dega. Minuarust sama effekt.
SYLB
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
mees....juba icc klassi kart(125cc) läheb 0-160km/h 5 sekiga
http://www.hot.ee/karting/indexava.htm
Ma arvan, et see on üpriski mõtetu projekt. Topi parem mõne 125 või 250cc krossika mootor peale(kui üldse midagi tegema hakkad). Võin sulle garanteerida, et saad nii väga raju mineku pillile.

http://www.hot.ee/karting/indexava.htm
Ma arvan, et see on üpriski mõtetu projekt. Topi parem mõne 125 või 250cc krossika mootor peale(kui üldse midagi tegema hakkad). Võin sulle garanteerida, et saad nii väga raju mineku pillile.
-
Teema algataja
Paljud asjad on mõtetud. näiteks tagarattal sõita ja esirattal pidurdada on kah mõtetu aga sellegipoolest mulle meeldib ja ma teen nii koguaeg...
Karupoeg puhh kirjutas:mees....juba icc klassi kart(125cc) läheb 0-160km/h 5 sekiga![]()
http://www.hot.ee/karting/indexava.htm
Ma arvan, et see on üpriski mõtetu projekt. Topi parem mõne 125 või 250cc krossika mootor peale(kui üldse midagi tegema hakkad). Võin sulle garanteerida, et saad nii väga raju mineku pillile.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Noja fantaseerida ju võib ja kui on aega ja raha, võib ju igasuguseid asju kokku sobitada.Loomulikult ei saa sellise asjaga kogu tallitäit hobuseid korraga ära kasutada, aga neid mehi, kes suudavad tonnise bike kogu aeg tühjaks pigistada, on ka kindlasti suht vähe. Kõik sõltub loomulikult antud juhul parema jala asendist, aga seda saab ju ka sujuvalt liigutada ja sellised isendid ju sõitsid, nagu videost oli näha. Eriti ei soovita sellise mürsuga sõitmist harjutama hakata, kui enne pole kartiga korralikku kogemust, sest siis võib see tõesti kiirelt tappa. Mootor, millel on isegi ainult paarkümmend hobust, on karti raamil juba kõva sõna, ka korralikul karti rajal.
Aga no on ju ka lennukei ise kuurinurgas kokku pandud ja nendega pisut lennatud... kõik ei tõusnud õhku... kõik ei maandunud sujuvalt... vaba maa... valik on meie.
Noja fantaseerida ju võib ja kui on aega ja raha, võib ju igasuguseid asju kokku sobitada.Loomulikult ei saa sellise asjaga kogu tallitäit hobuseid korraga ära kasutada, aga neid mehi, kes suudavad tonnise bike kogu aeg tühjaks pigistada, on ka kindlasti suht vähe. Kõik sõltub loomulikult antud juhul parema jala asendist, aga seda saab ju ka sujuvalt liigutada ja sellised isendid ju sõitsid, nagu videost oli näha. Eriti ei soovita sellise mürsuga sõitmist harjutama hakata, kui enne pole kartiga korralikku kogemust, sest siis võib see tõesti kiirelt tappa. Mootor, millel on isegi ainult paarkümmend hobust, on karti raamil juba kõva sõna, ka korralikul karti rajal.
Aga no on ju ka lennukei ise kuurinurgas kokku pandud ja nendega pisut lennatud... kõik ei tõusnud õhku... kõik ei maandunud sujuvalt... vaba maa... valik on meie.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
täiesti õige, ühe väikese agaga ....Inz001 kirjutas:ma kahtlen sügavalt enamustes siin kõlavates nn."projektides", finantsvahendeid ja oskusi, teadmisi peaks selle projekti käima lükkamiseks ja lõppetamiseks olema ikka päris palju
....nimelt teadmised ja oskused tulevad õppides - eriti hästi aga praktilise töö käigus probleemidele lahendust leides. ning kui ohutus seada prioriteediks nr. 1 ei ole midagi hullu ajuvabades katsetustes - enamus inimesi kaks korda järjest samasse ämbrisse ei astu.
iseasi on muidugi papp


Aga mulle meeldib.
1)algteadmised peavad sellisel juhul päris head olema
2) siin mainitud 1000 bike mootor ei maksa 1kroon
lisaks mootorile tuleb kulutusi veel meeletult, kui ülejäänud asjad sebid ja lased x inimesel käsitöö korras teha, siis näiteks vene kardi rehve sa alla ei jätta, kuna peale esiest kohaltminekut oled velgede peal
ja korralikud kardi võistlusrehvid, rõhk sõnal korraliku kuna mootori kkubatuur 1000ccm, maksavad ikka PÄRIS PALJU
3)saada see mootor kardile ja ka kuidagi tööle saada ja tõenäoliselt vajadus ka ülekannet muuta on ikka suht suur mõistatus
niisama oma garaazi nurgas mutrivõtme ja kruvikeerajaga sa seda ei tee
Enne kui teemaalgataja sellise suuremahulise projekti ette võttab, mingu enne proovigu korralikku võistluskartti, siis natuke mõelgu mida võib seal peal teha 1000ccm bike mootor.
Kui ikka veel huvi alles, ikka 1000 mootor peale panna siis koostagu nii põhjalik eelarve kui võimalik ning arvestagu veel juurde vähemalt 20% lisa

2) siin mainitud 1000 bike mootor ei maksa 1kroon
lisaks mootorile tuleb kulutusi veel meeletult, kui ülejäänud asjad sebid ja lased x inimesel käsitöö korras teha, siis näiteks vene kardi rehve sa alla ei jätta, kuna peale esiest kohaltminekut oled velgede peal

ja korralikud kardi võistlusrehvid, rõhk sõnal korraliku kuna mootori kkubatuur 1000ccm, maksavad ikka PÄRIS PALJU

3)saada see mootor kardile ja ka kuidagi tööle saada ja tõenäoliselt vajadus ka ülekannet muuta on ikka suht suur mõistatus
niisama oma garaazi nurgas mutrivõtme ja kruvikeerajaga sa seda ei tee
Enne kui teemaalgataja sellise suuremahulise projekti ette võttab, mingu enne proovigu korralikku võistluskartti, siis natuke mõelgu mida võib seal peal teha 1000ccm bike mootor.
Kui ikka veel huvi alles, ikka 1000 mootor peale panna siis koostagu nii põhjalik eelarve kui võimalik ning arvestagu veel juurde vähemalt 20% lisa

-
Teema algataja
baigimootorite jaoks on paras koht ikka autolaadne asi, nagu nt need Lotus Seveni koopiad
http://www.mymegabusa.com/megabusa/Megabusagallery.htm
cl
http://www.mymegabusa.com/megabusa/Megabusagallery.htm
cl
Muidu on ju olemas ka selline asi, nagu Formula SAE või Formula Student, kus kasutatakse 600-seid baigimootoreid (lubatud on ka turbod ja nitrod), ülekanne on ketiga tagateljele, differentsiaal puudub. Ehk siis midagi Estonia 15 taolist. Netis on nende kohta palju infot, pilte ja videoid. Kusjuures ka soomlastel on selles sarjas oma team. Edasi lähevad küll väga rajult, mõõtmete poolest on tegu pigem kardiga, aga välimuse ja konstruktsiooni poolest on ikka täiesti vormel.
http://www.csufresno.edu/indtech/SAE/photogallery.htm
http://www.csufresno.edu/indtech/SAE/photogallery.htm
-
Teema algataja
Selles mõttes ei ole mõtet inimest pidurdada, mul on igatahes huvi milline see tulemus välja tuleb, ja kui mõistust on niipalju et see mootor sinna panna, siis äkki ka niipalju kuidas sellega sõita....Kle äkki saad sellega Kuriksile ja ta Camarole tagumikku näidata....
Edu minu poolt (kui pauku paned ja surma saad, siis mootori võiksid enne mulle lubada, mul 1 druzba mootori jaoks tehtud võrriratastega trike, ekspluateeriks seal peal seda...
)

Edu minu poolt (kui pauku paned ja surma saad, siis mootori võiksid enne mulle lubada, mul 1 druzba mootori jaoks tehtud võrriratastega trike, ekspluateeriks seal peal seda...

-
Teema algataja
Minumeelest võiks siin kaks teemat isegi ühendada.Selle teema ja siis http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=101898#101898 kuna see tonnine mootor võib veel isegi lahjaks jääda + teised siis saaks vajalikke näpunäiteid oma rataste upgrade'mise jaoks.Ei ole ju kahte teemat vaja kui saab ühega hakkama,kokkuvõttes võidavad ju kõik
.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Mulle miskipärast tundub, et teema algataja on lihtsalt nalja eesmärgil selle teema teinud, või on tegemas miskit uuringut teemal mis juhtub, kui bikerisse erinevaid küsimusi postitada. Et näha mis vastused tulevad, kui suurt mõistmist, või sõimamist tuleb.
Või krt seda teab... sorry igatahes ette, kui ehitususega tõesti tõsi taga on ja mis veel parem, asi ka sõitma saab.
Ja ehitama muidugi peab.. mul on siin kuudiga Escort Express, mõtlesin et panen sinna taha kuuti rekka 14l V8, no ei käi edasi mitte üks raas mudu. Väike jama ka sellega.. ei saa kardaani esisilda ühendatud, aga kindlasti on minu probleem köömes selle kardi kõrval.
Kk
Või krt seda teab... sorry igatahes ette, kui ehitususega tõesti tõsi taga on ja mis veel parem, asi ka sõitma saab.
Ja ehitama muidugi peab.. mul on siin kuudiga Escort Express, mõtlesin et panen sinna taha kuuti rekka 14l V8, no ei käi edasi mitte üks raas mudu. Väike jama ka sellega.. ei saa kardaani esisilda ühendatud, aga kindlasti on minu probleem köömes selle kardi kõrval.
Kk
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kardi teema isiklikku huvi ei paku, kuid olen põhjanaabrite juures kunagi koos old tüüpidega, kes Soome meistrivõistlustel konkurentsis püsisid. Puudub ettekujutus selle klassi kohta kus nad osalesid, kuid mootoriks oli 250 cc Yamaha krossiratta mootor (poest osteti tutikas krossiratas, millelt keerati mootor maha ja pandi kardile). Külma kummiga jäi asfaldile 2 jutti paigaltstardist pikalt, väga pikalt maha. Raam sai võileiva hinna eest Eestisse toodud ja CZ mootor peale aretatud
See oli 13 aastat tagasi...

-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
- Asukoht: tallinn
Tahaks teada mis pidurid on kavas projektile peale panna,ka baigi omad?
Hobikardiga olen ma tüütuseni söitnud,siiamaani pole ma saanud ütleda,et ühelgi neist oleks olnud head pidurid.
(hobikart siis tavaliselt u. 70-125ccm ja aretavad u.70-90 km/h-kusjuures selle kogumiseks on vaja ühte head ja pikka sirget ning rasket paremat jalga).......aga see sinu projekt: 1000ccm ja kiirus/kiirendus on väga ulmelised..kasutatud rehvivirnadega saad sa väga sina peale söbraks.
Hobikardiga olen ma tüütuseni söitnud,siiamaani pole ma saanud ütleda,et ühelgi neist oleks olnud head pidurid.
(hobikart siis tavaliselt u. 70-125ccm ja aretavad u.70-90 km/h-kusjuures selle kogumiseks on vaja ühte head ja pikka sirget ning rasket paremat jalga).......aga see sinu projekt: 1000ccm ja kiirus/kiirendus on väga ulmelised..kasutatud rehvivirnadega saad sa väga sina peale söbraks.
Oh sa poiss, keegi võtab asja mega tõsiselt
seleta palun mulle ka mis mõttes ma uskumatu olen

seleta palun mulle ka mis mõttes ma uskumatu olen

loodusevingerpuss kirjutas:Siuke vend. täiesti uskumatu. kui pappi oleks siis ostaks igaüks vormeli
lausmõnitamine![]()
Inz001 kirjutas:a no mis see meie spetsialistide jaoks ikka on, see ju vaid 600 mootor ju pooleldi vormeli peal![]()
Parem ikka 1000 mootor vene kardi raamil, tavaliste vene kardi rehvidega jne. jne. jne.
-
Teema algataja
Sul on nõme suhtumine asjasse
Inz001 kirjutas:Oh sa poiss, keegi võtab asja mega tõsiselt![]()
seleta palun mulle ka mis mõttes ma uskumatu olen![]()
loodusevingerpuss kirjutas:Siuke vend. täiesti uskumatu. kui pappi oleks siis ostaks igaüks vormeli
lausmõnitamine![]()
Inz001 kirjutas:a no mis see meie spetsialistide jaoks ikka on, see ju vaid 600 mootor ju pooleldi vormeli peal![]()
Parem ikka 1000 mootor vene kardi raamil, tavaliste vene kardi rehvidega jne. jne. jne.
Gixxer kart
Ma loodan, et see link ei ole siin juba olnud....hakkas lihtsalt silma ja sobib siia teemasse hästi....
http://gprime.net/video.php/gixxerkart
http://gprime.net/video.php/gixxerkart
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.