silindri vahetus 50selt 70ks

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

silindri vahetus 50selt 70ks

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

panin peale 70cc athena silindri, 17,5mm karburaatori (proovisin düüse 85 ja 120), uus mhr sõrmlaager. Sain kaasa ka carbon klapid, need vahetasin ka ära! Pena(98) sisse sega korralikult õli ja automaat segamine on ka peal! alguses panin paika, et sõida üle 35km/h aga kui kõik koos oli siis lasin 1h kohapeal tiksuda soojaks, siis tegin väikse 30km ringi ja et saavutada 35 km /h pidi keerama gaasi täiest põhja lõpuks!
*Õhu ja bensiini segu on korras igate pidid proobvtud.
*Düüsid 85ja 120 käitub täpselt samamoodi.
*Küünlaid olen proovinud kolme erinevat aga vana!
* Nõela olen ka tõstnud erinevat moodi!
Masinal on peal veel tecnicas Next-r sumbuti [Motobot: õige on "summuti"](peaks oleam 50cc oma) ja pisiasjad vedrud ja rullid!
hmm kas asi võib olla klapides? Karburaatoris? Küünlas või millegis muus või algul hoopis masin ei liigugi kiiremini!
Täpsustan veel, et silinder sai korralikult peale pandud, kepsulaager ja kolb sai korralikult pool süntiga kokku tehtud(seda seagn ka bensiini hulka)
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

Aga kui sa ise segad bensiiniga õli ja kas siis sul ise segamine ka töötab(st ühendatud ja õlipaagis õli)? Kui töötab siis võta maha ja sega ainult bensiiniga (ise) ma arvan et sul masin saab liiga palju õli peale sellepärast ei olegi masinal tippkiirust...
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Sissesõit tuleb ära teha. Algul ongi kiirus väike!
Kasutaja avatar

hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

et

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

aga düüside suhtes, et kui mõlemad tõõtavad ühte moodi siis tähendab see seda, et üks on liiga suur ja teine liiga väike ehk siis proovi mingi 100..
kui ma sissesõidu ajal panin 110 düüsiga siis kõik minek veerand gaasiga sitaks norm jnejne ja kui korra põhja vajutasin siis rebis sitaks aga 90se düüsiga tõmbab täis gaasiga kinni..
Viimati muutis hevylboy, 18 Juun 2006, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

või siis mõlemad on liiga suured/väiksed :roll:

sinisalo
Postitusi: 220
Liitunud: 31 Mai 2004, 13:13

Lugemata postitus Postitas sinisalo »

Düüs on liiga suur kindlasti. Endal on mul ka 70cc ,21mm karpa ning düüs seal sees on 92. Kusjuures töötab ideaalselt selle düüsiga. Soovitan sul ka alla 100 panna düüs sisse ja siis uueti proovida :wink: Asi on lihtsalt selles, et kui liiga suur düüs on siis saab liiga palju kätte ning ei liigu.
Yamaha Aerox GP1 Full 70cc :P
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

hmm minek on olematu poole gaasi läheb 20 km/h max välja gaasi keerates hakkab koguma aga jube aeglaselt.

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

pane mingi 90-93 düüs, võta "automaat õlitus" karpalt ära kasuta lihtsalt enda segu ja siis hakka segukruvi kruttima
technicgasil ikka piiraja maas? :D
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

`sportsumpas piiraja :shock: :shock:
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

GReddy
Postitusi: 481
Liitunud: 17 Aug 2004, 17:29
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas GReddy »

Al-Kharid kirjutas:
`sportsumpas piiraja :shock: :shock:
Täpselt nii :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

sumpalt on piiraja maas
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

Mina olen suht kindel, et sellepärast masin ei käi kuna 17,5mm karpa jääv väiksex :roll:
Lase käia mootoril natuke, võta küünal maha ja kui hele siis segu lahja ja rõõm uuest silindrist jääb lühikesex :(
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!
Kasutaja avatar

Teema algataja
non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

ok, üleskutse!
palun kirjutage oma kogemustest!
*mis marki 70cc silindrit peale olete pannud?
*kui suure karburaatori keegi on pannud ja mis düüsiga?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

non-smoking kirjutas:
ok, üleskutse!
palun kirjutage oma kogemustest!
*mis marki 70cc silindrit peale olete pannud?
*kui suure karburaatori keegi on pannud ja mis düüsiga?
Kui see sind nii huvitab, siis miks näiteks sealt http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... =projektid ei võiks neid lugeda. Saad enamatki teada, mis kõik juurde on kruvitud.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”