silindri vahetus 50selt 70ks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
silindri vahetus 50selt 70ks
panin peale 70cc athena silindri, 17,5mm karburaatori (proovisin düüse 85 ja 120), uus mhr sõrmlaager. Sain kaasa ka carbon klapid, need vahetasin ka ära! Pena(98) sisse sega korralikult õli ja automaat segamine on ka peal! alguses panin paika, et sõida üle 35km/h aga kui kõik koos oli siis lasin 1h kohapeal tiksuda soojaks, siis tegin väikse 30km ringi ja et saavutada 35 km /h pidi keerama gaasi täiest põhja lõpuks!
*Õhu ja bensiini segu on korras igate pidid proobvtud.
*Düüsid 85ja 120 käitub täpselt samamoodi.
*Küünlaid olen proovinud kolme erinevat aga vana!
* Nõela olen ka tõstnud erinevat moodi!
Masinal on peal veel tecnicas Next-r sumbuti [Motobot: õige on "summuti"](peaks oleam 50cc oma) ja pisiasjad vedrud ja rullid!
hmm kas asi võib olla klapides? Karburaatoris? Küünlas või millegis muus või algul hoopis masin ei liigugi kiiremini!
Täpsustan veel, et silinder sai korralikult peale pandud, kepsulaager ja kolb sai korralikult pool süntiga kokku tehtud(seda seagn ka bensiini hulka)
*Õhu ja bensiini segu on korras igate pidid proobvtud.
*Düüsid 85ja 120 käitub täpselt samamoodi.
*Küünlaid olen proovinud kolme erinevat aga vana!
* Nõela olen ka tõstnud erinevat moodi!
Masinal on peal veel tecnicas Next-r sumbuti [Motobot: õige on "summuti"](peaks oleam 50cc oma) ja pisiasjad vedrud ja rullid!
hmm kas asi võib olla klapides? Karburaatoris? Küünlas või millegis muus või algul hoopis masin ei liigugi kiiremini!
Täpsustan veel, et silinder sai korralikult peale pandud, kepsulaager ja kolb sai korralikult pool süntiga kokku tehtud(seda seagn ka bensiini hulka)
et
aga düüside suhtes, et kui mõlemad tõõtavad ühte moodi siis tähendab see seda, et üks on liiga suur ja teine liiga väike ehk siis proovi mingi 100..
kui ma sissesõidu ajal panin 110 düüsiga siis kõik minek veerand gaasiga sitaks norm jnejne ja kui korra põhja vajutasin siis rebis sitaks aga 90se düüsiga tõmbab täis gaasiga kinni..
kui ma sissesõidu ajal panin 110 düüsiga siis kõik minek veerand gaasiga sitaks norm jnejne ja kui korra põhja vajutasin siis rebis sitaks aga 90se düüsiga tõmbab täis gaasiga kinni..
Viimati muutis hevylboy, 18 Juun 2006, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Yamaha Neo's 

Düüs on liiga suur kindlasti. Endal on mul ka 70cc ,21mm karpa ning düüs seal sees on 92. Kusjuures töötab ideaalselt selle düüsiga. Soovitan sul ka alla 100 panna düüs sisse ja siis uueti proovida
Asi on lihtsalt selles, et kui liiga suur düüs on siis saab liiga palju kätte ning ei liigu.

Yamaha Aerox GP1 Full 70cc 

-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kui see sind nii huvitab, siis miks näiteks sealt http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... =projektid ei võiks neid lugeda. Saad enamatki teada, mis kõik juurde on kruvitud.non-smoking kirjutas:ok, üleskutse!
palun kirjutage oma kogemustest!
*mis marki 70cc silindrit peale olete pannud?
*kui suure karburaatori keegi on pannud ja mis düüsiga?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.