Jawa 638 karpa 634-le

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Jawa 638 karpa 634-le

Lugemata postitus Postitas Panthera »

on siis selline küsimus -> kas keegi on jawa 638 karpa 634-le külge kruvinud ? mul on jawa 634 (78.a) ning peal on seda tüüpi karpa, mis tahab vändast käivitamisel kallutamist ... mulle see kallutamise värk eriti ei istu seega tahaks välja vahetada ... kuna 638 on 634-ga suht sarnane mõtlesin, et ehk on selline asi võimalik... :?:
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kõigepealt - 634 karpa ei taha (ega pole kunagi ka tahtnud) käivitamisel kallutamist. Sul on seal miski kala.

638 karpa on teistuguse kinnitusega.

Teema algataja
Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

:D vaatasin järgi .. kala ei ole ... aga kallutamist tahab küll...
638 karpa kinnitub silindri külge ju vahetükiga...
Kasutaja avatar

unimüts
Postitusi: 147
Liitunud: 14 Nov 2004, 21:37
Asukoht: Tartu linn ja Viljandi Tarvastu mk Suislepa

Lugemata postitus Postitas unimüts »

Panthera kirjutas:
:D vaatasin järgi .. kala ei ole ... aga kallutamist tahab küll...
638 karpa kinnitub silindri külge ju vahetükiga...

Kusjuures see kallutamise teema on igati tuttav. Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. Või oli vastupidi enam ei mäletagi. Igavene tüütu teema. Probleemile lahendust ei leitud meil.

638 karpa on jah vahetükiga. Kuid see vahetükk koosneb kummitükist mille peal on koonusega plekk. Neid annab eemaldada karpa küljest. Seega 634le on väga edukalt pandud 638 karpa.
Yamaha Fazer fzs 600 (1998)- naisele
Ja otsin juba ise uut kaherattalist...

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

unimüts kirjutas:
Mälu järgi tahtis 634 saada talve perioodil paremale kallutamist ja 360 vasakule. .
Päris masendav on minna sõitma, kui tead et pead ennem rullima tsiklit täistiiru mööda maad :wink:
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mul oli 634 pea 10 aastat ja käivitamisel polnud kordagi vaja kusagile kallutada.

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Mina jälle ei saand oma Jawat muidu käima kui pidin käratama: "Käivitu vana mära!".
Linnas oli vahest päris piinlik :oops:

Teema algataja
Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

Aitähh.... sain vastuse... :D
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Ma ei hakka uut teemat tegema. Kirjutan oma probleemi siiasamasse. Mul on selline probleem, et masin ei tõmmanud ise peale kütet. Muidugi karpa regull oli niikuinii paigast ära. Kas keegi saaks kirjutada väheke 638 karpast. Noh, et kuidas seda reguleerida?

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

agent007 kirjutas:
Ma ei hakka uut teemat tegema. Kirjutan oma probleemi siiasamasse. Mul on selline probleem, et masin ei tõmmanud ise peale kütet. Muidugi karpa regull oli niikuinii paigast ära. Kas keegi saaks kirjutada väheke 638 karpast. Noh, et kuidas seda reguleerida?
http://www.ranock.com/show_notes.php?id=23
http://www.roker.kiev.ua/techinfo/638/carb.htm

ise sain sealt kasuliku näpunäite käivitamisel dreenikanali sõrmega sulgemiseks - läheb 3x paremini käima! nüüd kui tõstsin veidi bensutaset siis soojemate ilmadega käivitub niisamagi paarist löögist.
aga ikkagi tunnen puudust uputusest mida pole veel viitsinud 2928'le aretada.

edit: oskab keegi seletada milleks seda kallutamist 634'l vaja oli? bens valgub sedasi otse sisselaskekanalisse?
Viimati muutis zod, 31 Dets 2006, 11:42, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Panthera
Postitusi: 625
Liitunud: 28 Okt 2006, 18:23
Tsikkel: Honda
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Panthera »

ma just eelmine päev otsisin lahendust enda murele, aga ei midagi ... samas otsingut kasutades leidsin sinu küsimusele vastuse....
vaata otsingust ... veic aega läheb aga peaksid üles leidma küll...
edu...

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

kallutamisest kuulen küll esmakordselt, ise sai kunagi enne süüte sisse keeramist paar korda ette löödud. süüde sisse ja läks laksust.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

"...paremale kallutamist ja 360 vasakule..."

Mida asja? Iial pole midagi kallutanud. Kaks laksu ette, siis süüde sisse ja voila! Kui masin vähegi korras on.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

634 EI OLE VAJA kuhugi kallutada!!! Kümned tuhanded läbitud kilomeetrid on seda tõestanud. Kui sul muul viisil käima ei lähe, järelikult otsi viga karbussis.

638 karpat 634`le on täitsa võimlaik paigaldada. Olen näinud selliseid ümberehitatud masinaid.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”