Raivo Aeg: lubade äravõtmisest saab levinud praktika
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Andke andeks, aga 140km/h on küll möödasõiduks vähe.Seadusest tulenevalt ei tohi möödasõidul kiirust ületada.Kuid kui kõik lähtuksid seadustest ja oleksid pedandid ning samas mõned ka põhjendamatult aeglased, siis oleks meie liiklusstatistika ülimalt kurb - kui eessõitev auto liigub kiirusega 80km/h ning sina seadusekuuleka inimesena liigud 90km/h ning hakkad sama kiirusega mööda sõitma aeglasemast sõidukist, siis arvake ära, kui palju aega kulub selleks?Umbes-täpselt, nii palju, et sind kasti sõita.
Mina ütlen ausalt, et ma olen olnud sunnitud tegema möödasõite ka 160-200km/h.Ja ma pole pühak.Ei ole seda ka väitnud.Mida vähem molutada piduritest möödasõitudega, seda suuremad on võimalused midagi koledat ära hoida
Mina ütlen ausalt, et ma olen olnud sunnitud tegema möödasõite ka 160-200km/h.Ja ma pole pühak.Ei ole seda ka väitnud.Mida vähem molutada piduritest möödasõitudega, seda suuremad on võimalused midagi koledat ära hoida

Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Tahaks küll teada, kes küll sunnib sind nii kiirelt mööda sõitma? Kui sinu jaoks on 140 km/h vähe, siis usun, et ka sinu jaoks on piirkiirus 90 km/h liiga vähe. Teeme väikese arvutuse, ees sõidab nagu sa nimetad, PIDUR kiirusega 80 km/h. Sina lendad 140. Kiiruste vahe 60km/h. See on ca 17 m/s. 3 sek-iga läbid ca 50m. Sellest on möödasõiduks küll ja veel.Primo kirjutas:Andke andeks, aga 140km/h on küll möödasõiduks vähe.Seadusest tulenevalt ei tohi möödasõidul kiirust ületada.Kuid kui kõik lähtuksid seadustest ja oleksid pedandid ning samas mõned ka põhjendamatult aeglased, siis oleks meie liiklusstatistika ülimalt kurb - kui eessõitev auto liigub kiirusega 80km/h ning sina seadusekuuleka inimesena liigud 90km/h ning hakkad sama kiirusega mööda sõitma aeglasemast sõidukist, siis arvake ära, kui palju aega kulub selleks?Umbes-täpselt, nii palju, et sind kasti sõita.
Mina ütlen ausalt, et ma olen olnud sunnitud tegema möödasõite ka 160-200km/h.Ja ma pole pühak.Ei ole seda ka väitnud.Mida vähem molutada piduritest möödasõitudega, seda suuremad on võimalused midagi koledat ära hoida
Kui kiiruste vahe on aga 10 km/h, liigud kiirusega 2.8 m/s. Et nüüd 50m läbida on sul vaja törtsu rohkem aega, täpsemalt 18 sek.
Sõites Tallinnast Tartusse (või vastupidi) 180 km keskmise kiirusega 70 km/h, jõuad kohale 2.5 tunniga. Kui aga litsud terve tee 90-ga, saad kohale 2 tunniga. Ajavahe 30 minutit.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
Sinu arvutuste järgi:Salvo Kelk kirjutas:.
Sõites Tallinnast Tartusse (või vastupidi) 180 km keskmise kiirusega 70 km/h, jõuad kohale 2.5 tunniga. Kui aga litsud terve tee 90-ga, saad kohale 2 tunniga. Ajavahe 30 minutit.
Kui 110 siis 1,5h
kuii 130 siis 1 h
kui 150 siis 0,5 h
keerad korra rutska 170 peale, oledki Tartus 0h.


niisama.
Suzuki Kingquad 700 - >Suzuki gsx-r 600 K5 - > BMW G650GS -11
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Ja kus ma seda väitsin, et sa terve tee 140-ga uhad?Primo kirjutas:Nii, ja nüüd ole nii kena ja palun loe mu post uuesti ja otsi sealt koht üles, kus ma kirjutasin, et sõidan terve tee 140?
Need mis ma kirja panin olid lihtsalt arvud, aga vastust ma oma eelmises postis esitatud küsimusele siiski ei saanud.
Paratamatu on aga see, et möödasõit on ja jääb kõige ohtlikumaks manöövriks liikluses.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
No 140 on täitsa paras, et näiteks kahest rekkast kiiresti mööda jõuda. Olen puht huvist uurinud navigaatori pealt tippkiirusi ja just möödasõitudelt need pärinevadki. Suurim vist on olnud 140 ja mõned "kopkad" peale. Pärit kuskilt via baltica pealt tropist pääsemise hetkest. See on siis 90 pealt kiirendama hakates ja autoga.Primo kirjutas:Andke andeks, aga 140km/h on küll möödasõiduks vähe.
Eks tsikliga jõuab põhjagaasiga möödasõitu tehes suuremaid numbreid tekkida, aga kohe kindlasti ei ole see hädavajalik.
Mingi linnalegend räägib, et lätis pannakse nii räige kiirusega (200) radarisse lendamise eest ja joobes sõidu eest lisaks trahvile mõneks päevaks kartsa ka. Kinnitada ei julge, aga kõrvu on kuskilt jäänud. Vist ajalehtedest.
Suzuki GSX 750 Inazuma
kiirused on küll toredad asjad aga et päris 140 km\h peaks kellestki mööda sõitma kuna muidu ei mängi välja siis andke andeks härra Primo ma EI teadnud et te ringraja ääres elate
.kui auto liigub sajaga piisab täiesti kuni 115 km\h kiirusest möödasõiduks 


elu on liiga lühike et, seda poole gaasiga läbida.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Raivo Aeg: ...
Nende karmide karistamiste kohta ütleks nii, et "vanal halval" ajal reeglina kasutati alati juhilubade äravõtmist näiteks juubnuna sõiduki juhtimise eest, kuid kas see likvideeris nimetatud LE rikkumised nullini - ei ütleks. Minu arvates tuleks muuta inimeste käitumisreegleid ja suhtumist, kuid kuidas seda teha - ei tea. Kui keegi ka mõtleb midagi tarka selles vallas siis arvan, et selle asja juurutamine ellu võtab päris pika aja, kardan et minu silmad seda ei näe. Lõpetuseks tahaks öelda, et hr. politseidirektor võiks ajaloost veidi õppust võtta ja mitte olla nii suur optimist. Kui keegi vaidleb vastu, siis palun, eelöeldu on minu isiklik arvamine.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
mnjahhh....seda tuleks teha ja veel tsipa teistki...muuta inimeste käitumist....mitte keegi teine ei saa kedagi muuta! Ja kui ta seda proovib, ei tule sellest kunagi head nahka, ainult tüli ja trotsi. Käitumine, ka liikluskäitumine on igaühe enda teha. Ainus mida me teha saame, on anda oma lastele korralik kasvatus, et nemad oskaks käituda
Üksik on nõrk...
Noh teema on ikka sellest, et politsei on omale lähituleviku poliitilise eesmärgi seadnud ja meil siin tasub sellega arvestada.
Arvamuste avaldamine ja väitlemine on siinkohal lihtsalt tore aja veetmise moodus. Saqu oma allkirjareal arvab asjast väga õigesti : "Opinions are like assholes – everybody has one"
Arvamuste avaldamine ja väitlemine on siinkohal lihtsalt tore aja veetmise moodus. Saqu oma allkirjareal arvab asjast väga õigesti : "Opinions are like assholes – everybody has one"

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Kas sa üldiselt viitad suhtumisele või konkreetselt minu ja motopaksu jutule?oldmoped kirjutas:Motopaks kirjutas:Kui ma hakkan tartust tallinna sõitma ja olen selle vahemaa läbimiseks normaaltingimustes planeerinud tund-viiskümmend kuni 2 tundi ...No kui inimene ei suuda enda päeva ja aega niimoodi planeerida, et arvestada reaalselt eksisteerivate maanteekiirustega, mis teeb olenemata lubatud 90kmh vahepealsetest lõikudest 110kmh, keskmiseks kiiruseks meie teedel kuskil 70kmh kuna vahepeal on ka asulaid, kiiruspiiranguid ja teisi juhte... siis tuleb teil tegelema hakata mingi muu rahulikuma tegevusega, mitte oma ajaplaneerimisega mitte hakkamasaamist hakkama teiste kaela ajama ja sellega oma kiiruseületmisis põhjendama.AzA kirjutas:tallinn-pärnu mnt. eelmise nädala teisipäev.
minu osuti järgi 90 km/h (tegelik kiirus 82-83) @ 100 alas rekkad rõõmsalt sõitvad.
Esimesel puhul on sul õigus, teisel puhul pisut eksid.
Eksid selles, et mina ei püüdnud põhjendada kiiruseületamist - see pole põhjendatav. ka möödasõidu puhul pole, ma ausalt teatan, et rikun teadlikult liikluseeskirju sõites rekkast mööda kiirusega kuni 120km/h, vahel harva heade teeolude puhul kuni 140 km/h.
Jah see on ohtlikum manööver kui 80 rekka paueri sabas töristada ja madallendurite möödasõite vaadata, kuigi mine sa tea.
Sestap ma püüdsin olukorrale pigem lahendust leida kui näppu visata, nii ka motopaks vist.
Ma heameelega ei teeks maanteel mitte ühtegi möödasõitu.
Ma isiklikult sõidaks mõnikord ka 100 alas rekka sabas rahulikult, teengi seda halva nähtavuse korral, aga hea ilma puhul sõidan jällegi põhjendamatult aeglaselt.
Aegadel kui mina tallinn-pärnu maanteed nühin on seal legaalseid 80 km/h meestest möödasõidu võimalusi ülivähe.
Nokk kinni saba lahti.
Teisalt ma sõidan osuti järgi täpselt 10km/h lubatust kiiremini, reaalselt teeb see 100 puhul 3 km/h üle lubatu - mõõdetud usaldusväärsete aparaatidega.
Suvel sõidan olenevalt ilmast +15 lihtsalt sellepärast, et lahedad rullivennad minust ulmelolle möödasõite ei teeks.
Pigem ajab meele nukraks möödasõitja poolt endast mitte märku andmine, pole ju raske RRRR-ga korra kaugtuld peeglisse vilgutada....enda ohutuse huvides.
Viimati muutis AzA, 24 Mai 2007, 10:02, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
Samalt mehelt ka üks tark tsitaat tema kogutud teoste 16. peatükist:Hondarebel kirjutas:tsiteerides ...
"Oluline ei ole karistuse rangus vaid oluline on karistuse möödapääsmatus"
Tõlkes peaks see siis tähendama seda, et iga inimene peab teadma, et ükskõik millise rikkumisega ta maha sai, saab ta selle eest igaljuhul karistada. Vahet pole kas ühiskondliku noomituse, trahvi, aresti või mõnel muul moel. (Loomulikult rikkumise raskust arvestades).
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Raivo Aeg: ...
Poliseinik, kes kiiruseületamist möödasõidul fikseerib on jobu ja linnukese korjamisel väljas.
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: Raivo Aeg: ...
Tohoh! Ära aja "lepiksoni".miilits kirjutas:Poliseinik, kes kiiruseületamist möödasõidul fikseerib on jobu ja linnukese korjamisel väljas.
Õigekirjaoskus massidesse!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Raivo Aeg: ...
miilits kirjutas:Poliseinik, kes kiiruseületamist möödasõidul fikseerib on jobu ja linnukese korjamisel väljas.
selline armas õppevideo ennist kõlanud jutule, et mis vahet on, mis kiirusel ma bambusesse panen.
1 pilt pidi parem kui tuhat sõna olema - ärge reklaami hõngulisust tähele pange, tegemist iirimaa vms. õppevideoga.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Rataste tasakaalustamine.
Sm.Aza võiks aru saada, et kõik käib mõistuse piires,kui aga tähte närida, siis on politsenikul muidugi õigus, kuid kui lähtuda liiklusohutusest, siis peaks ka siilile selge olema, et mida vähem aega ma vastassuuna vööndis liiklen seda ohutum nii mulle kui ka kaasliiklejatele.Ja ärge keegi jumala eest väitke, et kui ma sõidan mööda sõidukist,mis liigub 80 km/h
on minu teepikkus vastasuunas sõitmisel samapikk nii 90 km/h sõites kui ka 120 km/h sõites, üks "tark" politseinik püüdis seda teha.
on minu teepikkus vastasuunas sõitmisel samapikk nii 90 km/h sõites kui ka 120 km/h sõites, üks "tark" politseinik püüdis seda teha.
See möödasõidu ja sellega seonduvate kiiruste temaatika on üks hall ala, seda ei saa must valgelt lahti mõtestada. Küllap mõõtjad mehed ise järeldusi teevad sõltuvalt olukorrast. Vaevalt nad selt 120-st ülespoole möödasõitjatele armu annavad.
Väga põnev koht on Muhus Kuivastu sadama ja Liiva vaheline lõik peale praami saabumist. Leiduvad mõned üksikud, kes sõidavad 80-90 ja neist toimub lakkamatu möödasõit, suurem mass laseb 100...120, neist lasevad kohati lausa väikeste gruppidena piiiiiiiiiiikalt vastasuunavööndis mööda 130...150 sõitvad autod ja mõned üksikud takerduvad veel nendegi taha. Muidugi keerab aeg ajalt esimesest reast keegi möödasõidule ja tihti ette mõnele 130...150 kulgevale grupile või autole, kui keegi Saare poolt Kuivastu poole vastu tuleb, siis kiiremad grupid kiiluvad end üldisesse massi jne. Pimedas käib ilus selline punaste kollaste vilkuvate tulede disko
Pikivahed on suhteliselt väiksed, teel on kummaski suunas ainult üks sõidurada ja mingeid megalaiasid teepeenraid ka ei ole. Huvitaval kombel on rahulikumaid päevi ja praamitäisi ja on ka väga närvilisi päevi ja praamitäisi. Tundub, et liikluspolitsei hoidub sealt ehk isegi tahtlikult eemale, et mitte sauaga massilist plekikolinat esile kutsuda või kui nad ongi üliharva sellisel hetkel sellel lõigul, siis rahustavad ainult oma eksponeerimisega liiklust. Ma arvasin , et kui Eestis esimene tõsisem jadaõnnetus tuleb, siis ilmselt just seal, aga võta näpust, Peterburi mnt jõudis tänavu talvel ühel kiilasjäisel päeval ette.
Väga põnev koht on Muhus Kuivastu sadama ja Liiva vaheline lõik peale praami saabumist. Leiduvad mõned üksikud, kes sõidavad 80-90 ja neist toimub lakkamatu möödasõit, suurem mass laseb 100...120, neist lasevad kohati lausa väikeste gruppidena piiiiiiiiiiikalt vastasuunavööndis mööda 130...150 sõitvad autod ja mõned üksikud takerduvad veel nendegi taha. Muidugi keerab aeg ajalt esimesest reast keegi möödasõidule ja tihti ette mõnele 130...150 kulgevale grupile või autole, kui keegi Saare poolt Kuivastu poole vastu tuleb, siis kiiremad grupid kiiluvad end üldisesse massi jne. Pimedas käib ilus selline punaste kollaste vilkuvate tulede disko

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:29
- Asukoht: tartu
aga kuidas selle lubade ära võtmisega siis ikkagi on? Et kas võetakse kohe esimesel vahelejäämisel ära või tehakse algul trahvi. Ja kui pikaks ajaks ära võetakse? ma pole täit artiklit lugenud ja ei tea palju mul kaotada on 
Kaplan@enamasti.kiireminisõitja

Kaplan@enamasti.kiireminisõitja
anarhismikaplan kirjutas:Et kas võetakse kohe esimesel vahelejäämisel ära või tehakse algul trahvi. Ja kui pikaks ajaks ära võetakse?
§ 74.22. Mootorsõidukijuhi poolt lubatud sõidukiiruse ületamine
(1) Mootorsõidukijuhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest kuni 20 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 10 trahviühikut.
(2) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest 21 kuni 40 kilomeetrit tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 50 trahviühikut.
(3) Mootorsõiduki juhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest üle 40 kilomeetri tunnis - karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.
(4) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kolme kuuni.
(5) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada käesoleva paragrahvi lõikes 3 sätestatud süüteo eest lisakaristusena sõiduki juhtimise õiguse äravõtmist ühest kuust kuni kuue kuuni.
Praegune siseinfo ütleb, et 21+ hakkab tähendama 1 kuu ilma lubadeta esimesel rikkumisel, 3 korduvatel. 41+ vastavalt 2 ja 4.
Kas praktika selliseks kujuneb, näitab aeg.
Aivar
rikkumised andmebaasi?
http://www.postimees.ee/280507/esileht/krimi/263161.php
Ma tahaks teada, et kui õiguspärane on kanda andmebaasi subjektiivsel hinnangul baseeruvat infot mida esitab sinna nn "lambitegelane"? Asi nimelt realiseerub siis selliselt, et sind peetakse igal kümnel juhul kinni kui nähakse, sõltumata sinu käitumisest. Joodikute autode kohta on politseil näiteks vastav märge juures.
Sõidan rattaga foori alla autode vahelt näiteks ja kellelegi ei meeldi ja paneb mu andmebaasi? Mida paganat...
Ma tahaks teada, et kui õiguspärane on kanda andmebaasi subjektiivsel hinnangul baseeruvat infot mida esitab sinna nn "lambitegelane"? Asi nimelt realiseerub siis selliselt, et sind peetakse igal kümnel juhul kinni kui nähakse, sõltumata sinu käitumisest. Joodikute autode kohta on politseil näiteks vastav märge juures.
Sõidan rattaga foori alla autode vahelt näiteks ja kellelegi ei meeldi ja paneb mu andmebaasi? Mida paganat...
K1200S
Re: rikkumised andmebaasi?
Juba praegu saavad inimesed helistada 110 ja kõne registreeritakse POLISes. Seega otseselt midagi muud ei muutu, kui see, et üks number lisandub.Bladyhell kirjutas:http://www.postimees.ee/280507/esileht/krimi/263161.php
Ma tahaks teada, et kui õiguspärane on kanda andmebaasi subjektiivsel hinnangul baseeruvat infot mida esitab sinna nn "lambitegelane"? Asi nimelt realiseerub siis selliselt, et sind peetakse igal kümnel juhul kinni kui nähakse, sõltumata sinu käitumisest. Joodikute autode kohta on politseil näiteks vastav märge juures.
Sõidan rattaga foori alla autode vahelt näiteks ja kellelegi ei meeldi ja paneb mu andmebaasi? Mida paganat...
Samas tuleb märkida, et üks kaebaja ei tähenda automaatselt sõiduki operatiivhuvi alla sattumist, joodikute puhul on lugu siiski natuke teine (lõpetatud väärteomenetlus/jõustunud otsus jne). Teisest küljest, kui ikka x*10 inimest on helistanud ja öelnud, et näed, sigatseb, siis ei teeks kõrgendatud tähelepanu just liiga...
Aivar
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.