abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

sattus kätte siis selline honda. kubatuuri 750 mootoril märgitud aasta pidi olema 73või74 läbi sõitu üle 13000 natuke tundub kõik originaal olema tõõtavana jäi seisma üle 10 aasta tagasi,puudub ainult käima löömis vänt kuna keegi oli ühistu garaasist pihta pannud selle.sooviks hinfot selle ratta kohta täpset marki,on eestis veel selliseid liikumas?ja mis hinna klassi jääb selline aparaat?
Pilt
Pilt
Pilt
PiltPilt
Pilt

Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Küllap ta CB750 on

Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

krdi vinge elukas ju! kas miski pre 80' cb 500 ei ole äkki?
ja samas vist soltrainil ikka õigus - http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 8&pageno=3

Viimati muutis tormavtellis, 17 Veebr 2012, 12:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tormavtellis kirjutas:

krdi vinge elukas ju! kas miski pre 80' cb 500 ei ole äkki?

mootori peal on 750cc.
vinge on küll aga huvitav mis tema turu hind on? muidu kõik paistab ok olema kunagi hästi hoitud ainuklt vaja tolmust puhtaks peasta ja okei juba välimust.

Kasutaja avatar

tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

umbes 1970 Honda CB 750 F
http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 8&pageno=3

selle konkreetse isendi hinnaks pakuks heal juhul 500-1000 euri.
Muidu kui heas korras, jooksevad 5000 eurini ja nii.

vaata ntks siit hinnatasemeid.
http://motorcycles.yakaz.com/1970-honda-cb750-for-sale

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Väga kena klassik, väike caferacer tuuning kah juba tehtud.


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Algselt oli ta Honda CB750, nüüd Giuliari istme, Hillmeri tagakiige, Marshalli sumpsi, Tomaselli? lenksu, Imola? kereplastiku, Raaski jalaraudade, suvaliste valuvelgede jms aksessuaaridega tuunitud pool-Honda. Täpse aastaarvu saad nt siit: http://www.ace.net.nz/classic/numbers.htm
Eestis on üks sarnane olemas, mälu järgi 1972.
Hind? Raske öelda, sest siinmail pole statistika puudusel millegagi võrrelda. Kuna originaali taastamiseks on ta liiga ära ratsitud, siis on potentsiaalseks ostjaskonnaks pigem caferacerite ehitajad. Samuti mängib olulist rolli paberite olemasolu, sest ARK on lääne päritolu dokkideta rataste arvelevõtmise osas - olgu nad kasvõi aasast 1970 - väga negatiivselt meelestatud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

argo_1974 kirjutas:

Algselt oli ta Honda CB750, nüüd Giuliari istme, Hillmeri tagakiige, Marshalli sumpsi, Tomaselli? lenksu, Imola? kereplastiku, Raaski jalaraudade, suvaliste valuvelgede jms aksessuaaridega tuunitud pool-Honda. Täpse aastaarvu saad nt siit: http://www.ace.net.nz/classic/numbers.htm
Eestis on üks sarnane olemas, mälu järgi 1972.
Hind? Raske öelda, sest siinmail pole statistika puudusel millegagi võrrelda. Kuna originaali taastamiseks on ta liiga ära ratsitud, siis on potentsiaalseks ostjaskonnaks pigem caferacerite ehitajad. Samuti mängib olulist rolli paberite olemasolu, sest ARK on lääne päritolu dokkideta rataste arvelevõtmise osas - olgu nad kasvõi aasast 1970 - väga negatiivselt meelestatud.

eestis pidi arvel olema 1993 aastal oli võetud aga omanik läks eestoniaga põhja.


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Eestis on arvel üks 1972 CB 750K (Harjumaa), üks 1971 CBR 750F (Pärnumaa) ja üks 1978 CB 750G (Viljandimaa).
Kui see ratas on üks neist kolmest, siis on arvel.
Tsiklite õigeid nimetähiseid ei tasu muidugi ARK-ilt oodata, rangelt võttes ei eksisteeri neist ühtki.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas madone »

see pill tuleks prillikiviks lüüa!!

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas tali »

Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

madone kirjutas:

see pill tuleks prillikiviks lüüa!!

pill otsib omale uut omaniku kes temast prilli kivi teeks:)

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tali kirjutas:

Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.

pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas tali »

sr50 kirjutas:
tali kirjutas:

Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.

pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)

Tegijaks ei sünnita, vaid ikka aja jooksul saadakse, kui asi väga huvitab. Mine käi autokoolis ära ja tuld, jumala eest :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tali kirjutas:
sr50 kirjutas:
tali kirjutas:

Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.

pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)

Tegijaks ei sünnita, vaid ikka aja jooksul saadakse, kui asi väga huvitab. Mine käi autokoolis ära ja tuld, jumala eest :bsmile:

suvel siin peaks mingi aeg minema:)aga ega eriti ei ole selline vend kes temast asja teeks

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Olen madone-ga täitsa nõus. See pill tuleks jätta sellisena nagu on, ehk lüüa läikima ainult. Vaadates neid aastakümneid tagasi tehtud ümberehitusi siis tegu oli kellegi võidusõidu masinaga mis nüüd kuuri alt leidsid. Originaal CB750-ks seda taastada ei ole mõtet, see oleks nagu taandareng ja cafereiserite ehitajatel kah pole sellega midagi teha kuna see ongi ehtne "cafe" :D mitte tänapäevane koopia.
Otsi üles kellele see kunagi kuulus, see 1993 aasta ei ütle midagi sest motikas võis siin sõita enne seda nõuka numbritega ja 90-ndatel suure hurraga kustutati päris palju masinaid arvelt nii et see ei pruugi üldsegi arvel olla. Kui mingeid dokumente pole siis läheb asi keeruliseks, aga kahju oleks kui selline apparaat põllurallikaks läheks...

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

keegi oskab õelda mis moodi selline pill käima käib tall peaks starter ka olema?või mis õli sellisese panna ültse sest õli paak on külje peal too on ikka 4 taktiline?

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas tali »

El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill :) . Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

tali kirjutas:

El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill :) . Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.

okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Starter on sellel vasakul pool, karpade all- kaan on ilusti näha, mille all starter peidus on.

Edu ja kui ise ei saa, müü see masin kellegile kohviralli austajale ära-lihtsalt vedelema või relaka alla seda ratast lasta on PATT :evil:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas madone »

sr50 kirjutas:
tali kirjutas:

El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill :) . Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.

okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D

mõtle ja võta aega vähe... uuri kõik järgi mis uurida annab, küsi abi jne. internetile tee googlega tiir peale ja leia kõikvõimalikud raamatud/manualid mis leida annab.

äkki oskab isegi catwees vähekene abiks olla?

see ratas tuleks ilmselt ribadeks võtta ja ära vahetada kõiksugu kummist asjad, laagrid jpm. lenks, sumpa, kiige jne jne uuesti kroomida lasta ja mõlgid siin seal eemaldada.
plastik tuleks värvialla ja siis pärast ilusti orig disain tagasi teha. esitule reflektor on kah raudselt kutu... see uus lasta teha või leida teine sobiv tuli.

kui see ükspäev läigib nagu tutikas ja sa sellega linnavahele tiirule lähed siis oled ülelinna kutt paugust ja igast eRRRRRR ühe meeste tillid tõmbavad kohe 10cm võrra kokku.

edu!

:mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

madone kirjutas:
sr50 kirjutas:
tali kirjutas:

El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill :) . Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.

okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D

mõtle ja võta aega vähe... uuri kõik järgi mis uurida annab, küsi abi jne. internetile tee googlega tiir peale ja leia kõikvõimalikud raamatud/manualid mis leida annab.

äkki oskab isegi catwees vähekene abiks olla?

see ratas tuleks ilmselt ribadeks võtta ja ära vahetada kõiksugu kummist asjad, laagrid jpm. lenks, sumpa, kiige jne jne uuesti kroomida lasta ja mõlgid siin seal eemaldada.
plastik tuleks värvialla ja siis pärast ilusti orig disain tagasi teha. esitule reflektor on kah raudselt kutu... see uus lasta teha või leida teine sobiv tuli.

kui see ükspäev läigib nagu tutikas ja sa sellega linnavahele tiirule lähed siis oled ülelinna kutt paugust ja igast eRRRRRR ühe meeste tillid tõmbavad kohe 10cm võrra kokku.

edu!

:mrgreen:

ikkagi ei viitsi ise vaeva näha ja sain dokid ka kätte.ja 1971aasta pilliga on tegu ja 1993 aasta on see rootsist toodudPilt

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas Cado »

Oleks isegi huviline.
Kui vormistamisega probleeme ei teki.
nohh mingid pärimisega seotud piirangud jne.
Oleneb muidugi hinnast ka.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas Loff »

eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.

Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!

Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

1971 CB750K1 on väga haruldane leid Eesti kohta, vanuselt peaks olema siinmail Jaapani ratastest kolmandal kohal.
Kahju muidugi 80-ndate stiilis ümberehitustest, need tõmbavad kõvasti hinda alla.
Perfektselt restaureeritult maksvad nad põhjanaarbite juures suurusjärgus 10-12K. Üks tuttav kodustatud soomlane müüb parasjagu enda ratast Nostalgia Cycle vahendusel suht utoopilise hinnaga: http://www.nostalgiacycle.fi/sivu/a.php?model=151
Suvel tüübil külas käies oleks võinud garaažist 12-13K eest pm kaasa võtta: http://www.bilder-hochladen.net/files/b ... 7-jpg.html
Restaureerida on neid repro-juppide hea saadavuse tõttu suht lihtne, aga rahakott peab puuga seljas olema, eraisikuna tehes eelarve kindlasti 6-10K sõltuvalt toorikust.

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

Asjatundjad, kas need tulid originaalis juba ilma õhufiltriteta?


argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

IZH kirjutas:

Asjatundjad, kas need tulid originaalis juba ilma õhufiltriteta?

Originaalis asub õhufilter suht kobakas plekist karbis karbusside taga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

[quote="Loff"]eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.

Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!

Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?[/quote
se ratas on 1993 eestise toodud rootsist ja arvele ka võetud1993 eestis,ja 1994 läks omanik koos estoniaga kalade juurde,mina sain ratta tema naise käest,rohkem ei oska teile midagi õelda.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sr50
Postitusi: 75
Liitunud: 11 Dets 2008, 11:18

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas sr50 »

Cado kirjutas:

Oleks isegi huviline.
Kui vormistamisega probleeme ei teki.
nohh mingid pärimisega seotud piirangud jne.
Oleneb muidugi hinnast ka.

hind on nii lahtine kuna pakkumisi päris palju aga selle vormistamise koha pealt ei oska üelda midagi

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!

Lugemata postitus Postitas mx77 »

sr50 kirjutas:
Loff kirjutas:

eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.

Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!

Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?[/quote
se ratas on 1993 eestise toodud rootsist ja arvele ka võetud1993 eestis,ja 1994 läks omanik koos estoniaga kalade juurde,mina sain ratta tema naise käest,rohkem ei oska teile midagi õelda.

"Sain" ei ole päris piisav sõna toimetamaks edasisi omanikuvahetusi. Kas ratas vormistati pärimistoimingute käigus lese nimele?, kas pärimistõendi notariaalne ärakiri on olemas?, kas kinkelepingu notariaalne ärakiri on olemas?

Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”