abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Moderaator: Moded
abi mootorratta tuvastamiseks!!!
sattus kätte siis selline honda. kubatuuri 750 mootoril märgitud aasta pidi olema 73või74 läbi sõitu üle 13000 natuke tundub kõik originaal olema tõõtavana jäi seisma üle 10 aasta tagasi,puudub ainult käima löömis vänt kuna keegi oli ühistu garaasist pihta pannud selle.sooviks hinfot selle ratta kohta täpset marki,on eestis veel selliseid liikumas?ja mis hinna klassi jääb selline aparaat?
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
krdi vinge elukas ju! kas miski pre 80' cb 500 ei ole äkki?
ja samas vist soltrainil ikka õigus - http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 8&pageno=3
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
tormavtellis kirjutas:krdi vinge elukas ju! kas miski pre 80' cb 500 ei ole äkki?
mootori peal on 750cc.
vinge on küll aga huvitav mis tema turu hind on? muidu kõik paistab ok olema kunagi hästi hoitud ainuklt vaja tolmust puhtaks peasta ja okei juba välimust.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
umbes 1970 Honda CB 750 F
http://www.bikez.com/pictures/browse.ph ... 8&pageno=3
selle konkreetse isendi hinnaks pakuks heal juhul 500-1000 euri.
Muidu kui heas korras, jooksevad 5000 eurini ja nii.
vaata ntks siit hinnatasemeid.
http://motorcycles.yakaz.com/1970-honda-cb750-for-sale
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Algselt oli ta Honda CB750, nüüd Giuliari istme, Hillmeri tagakiige, Marshalli sumpsi, Tomaselli? lenksu, Imola? kereplastiku, Raaski jalaraudade, suvaliste valuvelgede jms aksessuaaridega tuunitud pool-Honda. Täpse aastaarvu saad nt siit: http://www.ace.net.nz/classic/numbers.htm
Eestis on üks sarnane olemas, mälu järgi 1972.
Hind? Raske öelda, sest siinmail pole statistika puudusel millegagi võrrelda. Kuna originaali taastamiseks on ta liiga ära ratsitud, siis on potentsiaalseks ostjaskonnaks pigem caferacerite ehitajad. Samuti mängib olulist rolli paberite olemasolu, sest ARK on lääne päritolu dokkideta rataste arvelevõtmise osas - olgu nad kasvõi aasast 1970 - väga negatiivselt meelestatud.
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
argo_1974 kirjutas:Algselt oli ta Honda CB750, nüüd Giuliari istme, Hillmeri tagakiige, Marshalli sumpsi, Tomaselli? lenksu, Imola? kereplastiku, Raaski jalaraudade, suvaliste valuvelgede jms aksessuaaridega tuunitud pool-Honda. Täpse aastaarvu saad nt siit: http://www.ace.net.nz/classic/numbers.htm
Eestis on üks sarnane olemas, mälu järgi 1972.
Hind? Raske öelda, sest siinmail pole statistika puudusel millegagi võrrelda. Kuna originaali taastamiseks on ta liiga ära ratsitud, siis on potentsiaalseks ostjaskonnaks pigem caferacerite ehitajad. Samuti mängib olulist rolli paberite olemasolu, sest ARK on lääne päritolu dokkideta rataste arvelevõtmise osas - olgu nad kasvõi aasast 1970 - väga negatiivselt meelestatud.
eestis pidi arvel olema 1993 aastal oli võetud aga omanik läks eestoniaga põhja.
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Eestis on arvel üks 1972 CB 750K (Harjumaa), üks 1971 CBR 750F (Pärnumaa) ja üks 1978 CB 750G (Viljandimaa).
Kui see ratas on üks neist kolmest, siis on arvel.
Tsiklite õigeid nimetähiseid ei tasu muidugi ARK-ilt oodata, rangelt võttes ei eksisteeri neist ühtki.
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
madone kirjutas:see pill tuleks prillikiviks lüüa!!
pill otsib omale uut omaniku kes temast prilli kivi teeks:)
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
tali kirjutas:Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.
pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
sr50 kirjutas:tali kirjutas:Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.
pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)
Tegijaks ei sünnita, vaid ikka aja jooksul saadakse, kui asi väga huvitab. Mine käi autokoolis ära ja tuld, jumala eest

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
tali kirjutas:sr50 kirjutas:tali kirjutas:Stiilne asi igatahes. Tee korda ja sõida ise. Või siis tavai ma ostan ära viie sotiga.
pole endal mootorratta lube
muidu sõidaks aga ei ole nii väga tegija vend kaa:)Tegijaks ei sünnita, vaid ikka aja jooksul saadakse, kui asi väga huvitab. Mine käi autokoolis ära ja tuld, jumala eest
suvel siin peaks mingi aeg minema:)aga ega eriti ei ole selline vend kes temast asja teeks
-
- Postitusi: 526
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 45 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Olen madone-ga täitsa nõus. See pill tuleks jätta sellisena nagu on, ehk lüüa läikima ainult. Vaadates neid aastakümneid tagasi tehtud ümberehitusi siis tegu oli kellegi võidusõidu masinaga mis nüüd kuuri alt leidsid. Originaal CB750-ks seda taastada ei ole mõtet, see oleks nagu taandareng ja cafereiserite ehitajatel kah pole sellega midagi teha kuna see ongi ehtne "cafe" mitte tänapäevane koopia.
Otsi üles kellele see kunagi kuulus, see 1993 aasta ei ütle midagi sest motikas võis siin sõita enne seda nõuka numbritega ja 90-ndatel suure hurraga kustutati päris palju masinaid arvelt nii et see ei pruugi üldsegi arvel olla. Kui mingeid dokumente pole siis läheb asi keeruliseks, aga kahju oleks kui selline apparaat põllurallikaks läheks...
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
keegi oskab õelda mis moodi selline pill käima käib tall peaks starter ka olema?või mis õli sellisese panna ültse sest õli paak on külje peal too on ikka 4 taktiline?
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill . Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
tali kirjutas:El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill
. Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.
okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Starter on sellel vasakul pool, karpade all- kaan on ilusti näha, mille all starter peidus on.
Edu ja kui ise ei saa, müü see masin kellegile kohviralli austajale ära-lihtsalt vedelema või relaka alla seda ratast lasta on PATT
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
sr50 kirjutas:tali kirjutas:El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill
. Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.
okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D
mõtle ja võta aega vähe... uuri kõik järgi mis uurida annab, küsi abi jne. internetile tee googlega tiir peale ja leia kõikvõimalikud raamatud/manualid mis leida annab.
äkki oskab isegi catwees vähekene abiks olla?
see ratas tuleks ilmselt ribadeks võtta ja ära vahetada kõiksugu kummist asjad, laagrid jpm. lenks, sumpa, kiige jne jne uuesti kroomida lasta ja mõlgid siin seal eemaldada.
plastik tuleks värvialla ja siis pärast ilusti orig disain tagasi teha. esitule reflektor on kah raudselt kutu... see uus lasta teha või leida teine sobiv tuli.
kui see ükspäev läigib nagu tutikas ja sa sellega linnavahele tiirule lähed siis oled ülelinna kutt paugust ja igast eRRRRRR ühe meeste tillid tõmbavad kohe 10cm võrra kokku.
edu!
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
madone kirjutas:sr50 kirjutas:tali kirjutas:El starterid olid CB-del alates 70-ndate algusest. Usun et on sellel ka. Ja kui ei olegi, no siis on vända pill
. Ikka neli takti. Aku oleks ka oluline, vana on ammuilma surnud. Nii vanal asjal vaevalt et mingi udpeen sünt sees oli. Pane tavalist neljataktilise ja mootorrattale mõeldud (märgsiduri jaoks) mineraali, või siis poolsünti. Vana lase ikka enne välja mõistagi.
okei mõtlen kas panen oma käed külge või mitte äkki keeran piiks pärast jama:D
mõtle ja võta aega vähe... uuri kõik järgi mis uurida annab, küsi abi jne. internetile tee googlega tiir peale ja leia kõikvõimalikud raamatud/manualid mis leida annab.
äkki oskab isegi catwees vähekene abiks olla?
see ratas tuleks ilmselt ribadeks võtta ja ära vahetada kõiksugu kummist asjad, laagrid jpm. lenks, sumpa, kiige jne jne uuesti kroomida lasta ja mõlgid siin seal eemaldada.
plastik tuleks värvialla ja siis pärast ilusti orig disain tagasi teha. esitule reflektor on kah raudselt kutu... see uus lasta teha või leida teine sobiv tuli.kui see ükspäev läigib nagu tutikas ja sa sellega linnavahele tiirule lähed siis oled ülelinna kutt paugust ja igast eRRRRRR ühe meeste tillid tõmbavad kohe 10cm võrra kokku.
edu!
ikkagi ei viitsi ise vaeva näha ja sain dokid ka kätte.ja 1971aasta pilliga on tegu ja 1993 aasta on see rootsist toodud
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Oleks isegi huviline.
Kui vormistamisega probleeme ei teki.
nohh mingid pärimisega seotud piirangud jne.
Oleneb muidugi hinnast ka.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.
Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!
Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
1971 CB750K1 on väga haruldane leid Eesti kohta, vanuselt peaks olema siinmail Jaapani ratastest kolmandal kohal.
Kahju muidugi 80-ndate stiilis ümberehitustest, need tõmbavad kõvasti hinda alla.
Perfektselt restaureeritult maksvad nad põhjanaarbite juures suurusjärgus 10-12K. Üks tuttav kodustatud soomlane müüb parasjagu enda ratast Nostalgia Cycle vahendusel suht utoopilise hinnaga: http://www.nostalgiacycle.fi/sivu/a.php?model=151
Suvel tüübil külas käies oleks võinud garaažist 12-13K eest pm kaasa võtta: http://www.bilder-hochladen.net/files/b ... 7-jpg.html
Restaureerida on neid repro-juppide hea saadavuse tõttu suht lihtne, aga rahakott peab puuga seljas olema, eraisikuna tehes eelarve kindlasti 6-10K sõltuvalt toorikust.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Asjatundjad, kas need tulid originaalis juba ilma õhufiltriteta?
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
IZH kirjutas:Asjatundjad, kas need tulid originaalis juba ilma õhufiltriteta?
Originaalis asub õhufilter suht kobakas plekist karbis karbusside taga.
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
[quote="Loff"]eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.
Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!
Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?[/quote
se ratas on 1993 eestise toodud rootsist ja arvele ka võetud1993 eestis,ja 1994 läks omanik koos estoniaga kalade juurde,mina sain ratta tema naise käest,rohkem ei oska teile midagi õelda.
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
Cado kirjutas:Oleks isegi huviline.
Kui vormistamisega probleeme ei teki.
nohh mingid pärimisega seotud piirangud jne.
Oleneb muidugi hinnast ka.
hind on nii lahtine kuna pakkumisi päris palju aga selle vormistamise koha pealt ei oska üelda midagi
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
Re: abi mootorratta tuvastamiseks!!!
sr50 kirjutas:Loff kirjutas:eBay-s ikka üht koma teist juppe leidub sellele masinale.
Kui vormistamisega mingeid hulle jamasid ei ole siis oleks ka huviline, mõistliku hinna puhul!
Milline seos on Sinul passi kantud omanikuga?[/quote
se ratas on 1993 eestise toodud rootsist ja arvele ka võetud1993 eestis,ja 1994 läks omanik koos estoniaga kalade juurde,mina sain ratta tema naise käest,rohkem ei oska teile midagi õelda.
"Sain" ei ole päris piisav sõna toimetamaks edasisi omanikuvahetusi. Kas ratas vormistati pärimistoimingute käigus lese nimele?, kas pärimistõendi notariaalne ärakiri on olemas?, kas kinkelepingu notariaalne ärakiri on olemas?