KTM 350 Rally
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Suht mõttetu teema, aga kuna see nutivärk on mitmel pool teemaks olnud, siis mõtlesin, et jagan kogemust. Nimelt hakkas tablet jõulude paiku jukerdama, käes ja kodus laua peal töötas nagu antsu viiul, aga hoidjasse pannes ja mootorit käivitades viskas pildi tasku. Umbes nagu aku oleks järsku tühjaks saanud. Lahti võttes mingeid ilmselgeid vigu ei paistnud, noh ja vahepeal jälle mõnda aega töötas, aga täna hommikul käima lüües oli jälle ekraan must. Mille peale omanikul lõi silme eest punaseks ning ta otsustas, et jäägu sellest sitavikatist kasvõi ainult molekulid järgi, aga viga tuleb üles leida.
Kaevasin siis seal ringi, jootsin ühendusi üle jne, aga lõpuks selgus, et viga on hoopis akus - nimelt on aku ise küll kõvasti korpuse külge liimitud, aga sellega samas pakendis olev laadimiskontroller on lihtsalt kaptonteibiga kergelt fikseeritud. Akust kontrollerisse lähevad aga juhtmete asemel pmst fooliumiribad, millest siis üks oli edasi-tagasi väntsutamise tulemusena ära murdunud.
Kuna seda fooliumi ei saa joota ega üldse midagi väga mõistlikku teha, siis rullisin lihtsalt lahtised otsad kokku ja fikseerisin laadimiskontrolleri kõvasti korpuse külge, et see ei saaks seal enam vabalt vibreerida ja ringi liikuda. Pmst 10 minuti fix, kui oleks kohe õigest otsast viga otsima hakanud .
A muidu võib öelda, et tablet on hästi vastu pidanud - kuna nüüd sai kõik üksipulgi üle kontrollitud, siis võib kindalt öelda, vihmas sõitmised jms pole sees mingeid eriefekte tekitanud. Kui veel viitsiks kõrvaklapiaugu, kõlariresti, kaamera jms mõttetud vidinad kinni silikoonida, siis tõenäoliselt kestab see päris kaua. Aku ilmselt tuleb lihtsalt uus panna ja siis kohe korralikult kinnitada, kui see häkkremont peaks mittevastupidavaks osutuma.
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Torkaks selle otsatu läbu vahele törtsu tsiklijuttu kah.
Vahepeal on jälle palju pori harkide vahelt läbi voolanud, aga kuna koguaeg on sõiduilm, siis ratta arendamine on natuke tahaplaanile jäänud. Nutiteema lõpetuseks sai roadbooki rakendus ära viimistletud ja Play Storesse üles, kel huvi, siis alla laadida saab siit: https://play.google.com/store/apps/deta ... .eroadbook ja pistsin demoeesmärgil ühe oma roadbooki ka üles - ma ei tea, kas see sõita ka kannatab, aga ehk annab mingi ettekujutuse, et mismoodi see värk käib.
Aga kuna võidusõit käib ikka paberil, siis tellisin natuke kola ning üllatuslikul kombel saabus see Portugalist kahe päevaga . See Hiina vidinatega jändamine tuimestab ikka inimese ära, et tegelikult ei peagi igat asja 2 kuud ootama
Seejärel läks kiireks näputööks, kuna sellist printerit mul pole, mis pika rulli korraga valmis trükkida suudaks, siis tuleb kõik lehed ükshaaval kokku kleepida. Tänaseks olen ma selles juba natuke osavam kui alguses, aga üsna tüütu nokkimine on ikka.
Roadbooki hoidja ja tripmeetri lenksule kinnitamiseks valmistatud "rallitorn" on küll ilmselt kõige laisem variant, mis maailmas üldse olemas on, aga seegi võttis kolm parajat õhtut. Muidu välismaal entusiastid konstrueerivad sama funktsiooni täitmiseks ikka oma paar-kolm suurusjärku keerulisemaid asju, anoh ma üritan lähtuda põhimõttest, et mida vähem igasugu kulinaid tsikli küljes ripub, seda töökindlam see kõik on.
Juhtmestiku ära paigutamine oli paras nuputamine, toitejuhtmed sai lühemaks teha, aga lenksulülitite kaablitega pole midagi teha, mõlemas otsas on vulkaniseeritud pistikud. Jäi enam-vähem, aga ilmselt ma teen selle veel korra ümber, ainult enne on vaja välismaalt natuke head-paremat elektrikola tellida
Selline ta siis lõpuks sai. Proovirullimine toimub lähiajal
Noh, ja võimalik, et kõige tähtsama asjana sai kuskil vahepeal ka Hellasele nimi kirja pandud. Klassiks Malle Moto, sest see on ainus, kuhu ma kvalifitseerun - teistes klassides sõidavad ikka ilusad ja targad inimesed...
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Tripmeetril on oma andur. Selles suhtes KTM on ilgelt ready to race, et tripi komplektis kaasatulevad paigaldusvahendid on täisagro, pmst antakse sulle plekitükk, mille pead ise anduri õiges kohas hoidmiseks kujusse töötlema, magnet ja siis keemilise metalli plönn, millega magnet esiratta rummu külge mätsida. Arvestades selle junni hinda ootaks nagu veidi enamat. Aga KTM-il on pidurisadula raami peal täpselt õiges kohas Brembo logo, millest läbi puurides ja keermestades satub lisaandur ilusti stock magnetiga vastakuti Isegi kärni ei pidanud välja võtma, "b" paun tsentreeris puuri.
Ainuke probleem on, et see pidurivoolikust ja kahest spidokaablist koosnev vorst ei taha enam hästi maskis olevast suunajast läbi mahtuda, peab natuke nuputama, vbl on mõistlik pikem pidurivoolik teha ja see mööda alumisi prille paremale vedada, nagu RFR-il.
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Vabandan, et ei kukkunud välja mingi huipputehniline teema igasugu tornide ja kittide ja muu tuuninguga, aga samas enamasti on rasketes oludes lihtsad lahendused paremad kui keerulised
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2534
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 352 korda
Re: KTM 350 Rally
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: KTM 350 Rally
Oleme ükskord ühe sügava metsa mudaaugus kohtunud. Ma tulin ühelt poolt ja sa teiselt. Keskel saime kokku ja jäime kinni. Su KTMil suri elekter ära!! Ma lihtsalt ei oskand sõita.
Järgmiste kohtumisteni siis!
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: KTM 350 Rally
Kas sul tsikli küljes kaamera ka oli või oskad anda mõningaid linke mis hästi iseloomustaks konkreetse Hellase ralli raskemaid lõike?
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Aga ega kaamerast väga aru ei saa, milles kühvel - ütleme et kui see Koidula raudteetamm tundub okei koht kus sõita, siis Kreeka "ralliteed" (seal muidugi on normaalseid kruusakaid ka, lihtsalt meid ei viidud sinna eriti) on kopika võrra rõvedamad, sest pind pole tasane, kivide suurused on erinevad ja igal sammul on järsud pimedad kurvid. Lisaks psühholoogiline barjäär, kuristiku serval ei julge jamada, isegi kui tee on enam-vähem normaalne. Enamik "ägedaid" videoid on ka tehtud neis lihtsates kohtades, kus on ilus taust ja operaatorid autoga ligi saavad, reaalsest rajast on need mingi 1% äkki.
Kui suvel vaba aega on, siis Ida-Virumaal väidetavalt pidi olema lõike, mis enam-vähem mõõdu välja annavad, lähen vaatan üle ja teen äkki mingi "Hellase simulaator"-tüüpi roadbooki
-
- Postitusi: 688
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: KTM 350 Rally
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: KTM 350 Rally
Mõistan, et sul oli seal muidki muresid kuhjaga. Aga mingi videoregistraatori laadse kaameraga, mis statsionaarselt tsikli külge kinnitatud, on ligilähedaselt null tööd (eeldades, et voolu võetakse tsikli küljest). Igasugu sekzikate 360, 8k jms kaameratega on jah lõputult lisamuresid alates aku kestvusest lõpetades kiiresti täituva mälukaardiga. Minuarust on suurte videokoguste puhul pigem see post-production ogar töö, mida ei viitsi kuidagi ette võtta.
Kas läbisid kogu ralli ilma kukkumisteta või tuli mõne koha peal kergelt käpp ka maha panna?
-
Teema algataja - Postitusi: 2209
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 246 korda
- Tänatud: 562 korda
Re: KTM 350 Rally
Muidu mõned külili vajumised olid, aga ei midagi erilist. Tervisemuredest põhiline, millest keegi sulle ei räägi, aga mille all kõik kannatavad (hoolimata igasugu peenetest sadulatest jms) oli see: Ma tegelt tahtsin nn "pampersiga" jalgrattapükse proovida, aga kodus ununes ära ja kohapeal polnud jälle enam aega Decathloni minna.
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: KTM 350 Rally
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: KTM 350 Rally
https://leatt.com/int/product/impact-sh ... color=5440 Ma asendasin rattapüksid (mis toimisid tegelt hästi) selle Leatti 4.0 variandiga, millel ei ole sabakaitset - tegelt on sabakaitse puudumine probleem ja 5.0 oleks veel parem komplekt.
Aga ma pean hoiatama, et need säärepealsed kaitsmed ei lase jalal sugugi hingata. Olen näinud ka teiste brändide kaupa ja neil sama mure... Jalgratta püksid seevastu hingavad väga hästi.
Ah jaa. See ka. Mul ei ole seda paavianiks olemise tunnet (et see pehmenduse värk toimib küll).
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: KTM 350 Rally
Tänan ,et "maailma" näitasid
PS: beta paaki pole veel raatsinud tellida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.